Også godkendt af Nets? |
Glem forresten jeg spurgte... - Jeg har ikke, og vil ikke have Ewire... Uanset om de så kan tage sygesikringsbevis!
Også godkendt af Nets? |
Glem forresten jeg spurgte... - Jeg har ikke, og vil ikke have Ewire... Uanset om de så kan tage sygesikringsbevis! |
|
Jeg vil mene det er som det skrevne hver onsdag. Men man kan vel vælge en "Primær konto" og så selv overføre videre derfra 1 gang pr. måned? Kim |
Den forstod jeg ikke..... Men tror den er sjov. :) |
|
Jeg ved det ikke - men synes at have læst omkring 3% er rene Dankort. Hvad der er mindst lige så relevant er omkostningen ved at benytte dankortdelen i forhold til visadelen. Dvs. tager shoppen ikke dankort, bliver den faktureret et langt højere gebyr af Visadelen. Ja, jeg ved godt mange udelukkende fokuserer på om der er opstartsgebyr på DKK 1.000,- eller ej - og totalt ignorerer de løbende transaktionsomkostninger. Der er lavet mange gode indlæg allerede som omhandler hvor lidt der rent faktisk skal omsættes før dankortet er klart billigst - blot søg i menuen. |
Hej, Min erfaring med webshops fortæller mig at Ewire eller Paypal er rigtig gode startup løsninger, altså en god måde at holde omkostningerne nede på indtil man har helt styr på webshoppen. Men er der planer om en seriøs / større webshop kommer du ikke uden om en betalingsaftale med NETS eller Swedbank + en betalingsgateway som fx. Quickpay som jeg varmt kan anbefale. Dbh Brian |