Nej, jeg har lavet apps med adsense, og ikke mobil adsense, pga. denne besked da jeg oprettede reklamer og lagde dem i apps.
If you're looking to monetize a mobile site designed for users of iPhone, Android, or other high-end devices with browsers capable of executing Javascript, simply use any standard AdSense for content ad unit that fits your mobile-optimized site.
Så kan ikke se hvad jeg skulle kunne gøre galt !
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Der er ingen lov der giver dig krav på at tjene penge på at reklamere via Google. Det er en kommerciel aftale, der er indgået mellem to professionelle parter.
Eventuelle anklager om misligholdelse af en sådan forretningsaftale (uden at der er tale om forbrugerkøb) må afgøres via en tvist i de dertil indrettede instanser, og ikke for skattekroner efter min mening.
Det kan de, og må de da det er deres produkt, MEN de må ikke bare beholde min indtjening !
En arbejdsgiver kan også sige dig på, eller fritstille dig, men skal betale dig stadigvæk...
Jeg har arbejdet, og mine programmer blev hentet ca. 25000gange på de 2 måneder jeg brugte adsense. Det endte med en indtjening på i alt små 4000dollar, hvilket de ikke bare kan beholde, da jeg har fulgt deres retningslinjer og intet forkert har gjort.
Det ok, hvis nogle lukker, eller stopper et samarbejde, men man betaler hvad man skylder.
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.