Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retslig skridt mod adsense - hvem og hvordan ?

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke i dette tilfælde, men normalt står der i betingelserne et afsnit om værneting, og dermed i hvilket land og hvilken instans der skal afgøre tvister.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hadsten Computer:
MEN de må ikke bare beholde min indtjening !

På hvilken baggrund konkludere du dette?

Er det overhovedet din indtjening før kontoen er opgjort?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:52

Carsten Kvist:

Hadsten Computer:
MEN de må ikke bare beholde min indtjening !

På hvilken baggrund konkludere du dette?

Er det overhovedet din indtjening før kontoen er opgjort?

Den første optjening VAR verificeret af googles system, og det var herefter, 3 dage før udbetaling, at de lukkede kontoen.

Verificering passede med det indtjente, derfor formoder jeg resterende beløb også gør det !

Men Carsten, Jeg er sikker i min sag, og den måde google ikke svare, ikke stiller kontakt til rådighed mm. kan umiligt være lovligt, og samt beholde korrekt lovligt indtjente penge kan man da ikke konfiskere !

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:58

Hadsten Computer:
kan umiligt være lovligt, og samt beholde korrekt lovligt indtjente penge kan man da ikke konfiskere !

Her er du helt gal på den. Dette har ikke noget med lov at gøre. Det har noget med den aftale i har indgået (du og Google) at gøre. - Så det er helt klart Googles vilkår du skal have fat i. - Der er ingen lov der kan hjælpe dig.

Du sammenligner det tidligere med et ansættelsesforhold. Det mener jeg bestemt ikke du kan. Du har ikke en ansættelseskontrakt fra Google (går jeg ud fra).

Det der sker er, at Google køber en ydelse af dig (visning af reklamer), og der har i så indgået en aftale om, hvordan og sikkert også hvornår dette skal honoreres. Hvis en af perterne ikke overholder denne aftale, står der sikkert i kontrakten hvordan man så skal forholde sig. - Vil tro vi snakker et civilt søgsmål i Irland. (Er det ikke der de hører til i Europa)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:01

Carsten Kvist:

Hadsten Computer:
kan umiligt være lovligt, og samt beholde korrekt lovligt indtjente penge kan man da ikke konfiskere !

Her er du helt gal på den. Dette har ikke noget med lov at gøre. Det har noget med den aftale i har indgået (du og Google) at gøre. - Så det er helt klart Googles vilkår du skal have fat i. - Der er ingen lov der kan hjælpe dig.

Du sammenligner det tidligere med et ansættelsesforhold. Det mener jeg bestemt ikke du kan. Du har ikke en ansættelseskontrakt fra Google (går jeg ud fra).

Det der sker er, at Google køber en ydelse af dig (visning af reklamer), og der har i så indgået en aftale om, hvordan og sikkert også hvornår dette skal honoreres. Hvis en af perterne ikke overholder denne aftale, står der sikkert i kontrakten hvordan man så skal forholde sig. - Vil tro vi snakker et civilt søgsmål i Irland. (Er det ikke der de hører til i Europa)

Det sjovt at man så ikke har nogen mulighed for at kontakte google adsense på nogen måde... 

Jeg er ikke enig, når det gælder økonomi, indtjente penge, skal google komme med konkrete beviser og påstande, hvis de vil beholde min indtjening. De kan ikke bare lukke konto og beholde ens penge... Tænk hvis banker gør det ?

"Beklager Carsten, vi har lukket din bankkonto hvor der stod en masse penge, dem må vi godt beholder, det står i vores aftale...."

www.hadstencomputer.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:06

Du sammenligner Google med både din arbejdsgiver og med din bank. Google er ikke din arbejdsgiver, og Google er ikke en bank!

Hadsten Computer:
når det gælder økonomi, indtjente penge, skal google komme med konkrete beviser og påstande, hvis de vil beholde min indtjening. De kan ikke bare lukke konto og beholde ens penge

Hvor har du det fra? - Det skal jo stå i den aftale du selv har sagt ja til, ellers er det jo bare noget du gerne ville have er sådan.

Hadsten Computer:
Det sjovt at man så ikke har nogen mulighed for at kontakte google adsense på nogen måde...

Jeg synes ny det er tragisk ringe support.

Uanset hvordan du vender og drejer dette, så kommer du ikke ud som vinder med mindre du vinder en civil retsag. Mener stadig denne skal foregå i Irland.

Men inden det bliver mere gætterier, så synes jeg du skal finde det sted i T&C hvor der står, at de skal udbetale dig penge selv om de lukker din konto.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Hadsten Computer:
Har kontaktet polititen, de kan vel guide en videre, de kender vel lovet :o)

Et kvalificeret bud. Sagen afvises og henvises til civilt søgsmål.

/Henrik

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:08

Henrik Koudahl:

Ikke bare et kvalificeret bud. Den eneste mulige udgang.

Dette er jo ganske simpelt manglende betaling for en vare.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:11

Henrik Koudahl:

Hadsten Computer:
Har kontaktet polititen, de kan vel guide en videre, de kender vel lovet :o)

/Henrik

Så må det jo blive det. eller massiv negativ omtale via medier mm Smile

Håber lidt kontant tager kontakt...

Afventer polititets svar... 

Har kontaktet Dennis fra Adwords... afventer hans svar ligeledes !

www.hadstencomputer.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:13

www.hadstencomputer.dk

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)