Super. Som skrevet har google lige svaret at de vil kigge på sagen... De får et par dage inden jeg går videre... |
er nysgerrig på at høre hvordan det er gået med sagen? :-)
Super. Som skrevet har google lige svaret at de vil kigge på sagen... De får et par dage inden jeg går videre... |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
er nysgerrig på at høre hvordan det er gået med sagen? :-) |
Havde en snak med en advokat... Og han mener sagtens sagen kan vindes, men der er jo altid en modsat chance. Overvejede den energi jeg ville bruge, og tænkte hvis jeg skal sidde og skrive, formulere osv... Det gidder jeg bare ikke. Men har intet tilovers for google adsense. Advokaten pointerede, at det ER mine penge, dem kan google IKKE tage igen. Overvejede dog at føre sagen for reklamens skyld, men igen, jeg har ikke noget data fra min konto, er jo lukke ude ! |
Let it go! Drop Adsense og benyt dig af Affiliate-kampagner i stedet for. Hader Adsense af et "godt" hjerte ;-). De er til for Google, ikke for dig. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Har jeg også, selvom jeg synes det er en svinsk måde at være på over for folk... |