Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket - Skal / skal ikke

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres mening om, om man skal lade sig E-mærke?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:18

Vi har nu kørt med det i et par måneder, bare for at se om det rent faktisk ville gøre nogen forskel. Og vi har absolut ingen ændringer mærket i forhold til konverteringen.

Nu er det et meget tyndt statistisk grundlag :o) Men for vores vedkommende, tror jeg ikke at vi fortsætter efter det år vi har betalt for.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:13

Nej hvorfor?

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 18:24

Vil også mene at E-mærket bare er en pengemaskine...

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:25

For den unge generation er der mere troværdighed i at en webshop har et trustpilot logo, hvor de kan se at andre kunder anbefaler jer!

E-mærket ville passe bedre til dyre produkter, og et kunde segment rettet imod de lidt "ældre", i hvert fald, ikke de unge.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:40

DET var dog en interessant udvikling. - Havde da nok håbet at en eller anden ville være fortaler for E-Mærket. :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:26
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:34
Hej Carsten,

Basseret på min erfaringen fra 20+ hjemmesider anbefales det at du kun lader dig e-mærke hvis det ikke kræver en for stor indsats fra din side af... :) De stiller krav til din hjemmeside - Og med mindre at du kun skal bruge et minimum på at opfylde deres ønsker, så skal du ikke spilde din tid på det... For det er ekstremt tvivlsomt med hvad du får ud af det... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:24

Mehmet Aslan:
Hej Carsten,

Basseret på min erfaringen fra 20+ hjemmesider anbefales det at du kun lader dig e-mærke hvis det ikke kræver en for stor indsats fra din side af... :) De stiller krav til din hjemmeside - Og med mindre at du kun skal bruge et minimum på at opfylde deres ønsker, så skal du ikke spilde din tid på det... For det er ekstremt tvivlsomt med hvad du får ud af det... :)

Vh. Mehmet

Tak for svaret. :-)

Der er så en eller anden der har sendt mig en PM om at jeg skulle kigge på webshop-maerket i stedet... - Det finder jeg nu ikke særlig interessant.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)