Vi har nu kørt med det i et par måneder, bare for at se om det rent faktisk ville gøre nogen forskel. Og vi har absolut ingen ændringer mærket i forhold til konverteringen.
Nu er det et meget tyndt statistisk grundlag :o) Men for vores vedkommende, tror jeg ikke at vi fortsætter efter det år vi har betalt for.
Basseret på min erfaringen fra 20+ hjemmesider anbefales det at du kun lader dig e-mærke hvis det ikke kræver en for stor indsats fra din side af... :) De stiller krav til din hjemmeside - Og med mindre at du kun skal bruge et minimum på at opfylde deres ønsker, så skal du ikke spilde din tid på det... For det er ekstremt tvivlsomt med hvad du får ud af det... :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Basseret på min erfaringen fra 20+ hjemmesider anbefales det at du kun lader dig e-mærke hvis det ikke kræver en for stor indsats fra din side af... :) De stiller krav til din hjemmeside - Og med mindre at du kun skal bruge et minimum på at opfylde deres ønsker, så skal du ikke spilde din tid på det... For det er ekstremt tvivlsomt med hvad du får ud af det... :)
Vh. Mehmet
Tak for svaret. :-)
Der er så en eller anden der har sendt mig en PM om at jeg skulle kigge på webshop-maerket i stedet... - Det finder jeg nu ikke særlig interessant.