Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket - Skal / skal ikke

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

I forhold til jeg, så er trustpilot det bedste bud :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 10:00

Carsten Kvist:
Hvad er jeres mening om, om man skal lade sig E-mærke?

Hvis du tror på at det kan betale sig for din forretning, altså giver samme reklame værdi som du f.eks. kan få for de samme penge med Adwords, så er der måske en ide i det for dig. Jeg har af princip valgt at jeg ikke vil have E-mærket da jeg mener de ligesom Trustpilot lever på nas og snylter på vores forretninger uden det giver kunden nogen som helst sikkerhed. Jeg vil medgive at Trustpilot ind imellem reder nogle kunder fra de værste svindlere som har hundredevis af dårlige anmeldelser og ikke en eneste god, men det er heldigvis ret enkeltstående tilfælde. Masser af E-mærkede butikker har igennem de seneste år snydt deres kunder og enkelte er blevet frataget mærket, dermed bevist at mærket ikke sikrer mod at man kan blive snydt.

E-mærket har selv iværksat og betalt mange undersøgelser og sjovt nok viser mange af de undersøgelser som E-mærket selv har bestilt at det giver en stor forskel i konvertering når man har E-mærket. Dette har bl.a. igennem masser af reklame og såkaldte "ekspert" blogsAmino gjort at rigtig mange iværksættere i løbet af de sidste par år har købt E-mærket til deres nystartede webshops. Antallet af E-mærkede Webshops er dog ikke steget ret meget, og det skyldes selvfølgelig at en meget stor del af dem der køber mærket, fjerner det igen når det første år er gået fordi de ikke vil betale det helt urimelige gebyr for mærket, og det ikke giver den ønskede effekt på salget.

Du har en professionelt udseende hjemmeside med både chat, tlf. nummer og andre vigtige oplysninger. Hvis du ellers behandler dine kunder ordentligt, svarer på mails,  tlf. osv. tror jeg ikke det vil kunne betale sig for dig at købe E-mærket.

Jeg har for et par år siden skrevet en lille artikel om emnet her: http://www.hansen-odense.dk/2011/11/e-m%C3%A6rket-udbredes-i-eu/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja. nu kommer den sjove så.

Jeg er lige blevet ringet op af e-mærket, der selvfølgelig gerne vil bruge en masse af min tid på at dementere alt det dårlige der skrives om dem her.

det synes jeg er RET dårlig stil af E-Mærket (af alle virksomheder), når nu jeg på CVR og på egen hjemmeside skriver at mit CVR-nummer er reklamebeskyttet. - Det gør det jo ikke ulovligt for dem at ringe, men det er, synes jeg, MEGET dårlig stil af dem!

Det er også direkte årsag til, at jeg nu er helt sikker på hvad jeg skal omkring e-mærket. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:10

Carsten Kvist:

Ja. nu kommer den sjove så.

Jeg er lige blevet ringet op af e-mærket, der selvfølgelig gerne vil bruge en masse af min tid på at dementere alt det dårlige der skrives om dem her.

HAHA Big Smile Ja mærket sælger ikke sig selv. Derfor bruger E-mærket også en pæn del af deres indtægt på lønninger til sælgere, som åbenbart er godt fremme i skoene

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:13

Det kan godt være jeg skrev at det var den sjove... - Men jeg var faktisk ret rystet over at de ringede.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:37

Hej Carsten

Nu ved jeg ikke hvilket nummer du er ringet op på, men er det et fra din side, er står der jo ikke du er reklamebeskyttet.

Jeg har svært ved at se hvorfor det skulle være dårlig stil at en virksomhed ringer til en anden, der overvejer at købe deres produkt. Jeg syntes faktisk det er rigtig god stil, når man tænker på de udokumenterede ting der skrives om dem.

Drop nu alle de personlige følelser i har om trustpilot, e-mærket osv.... hvis du mener det kan betale sig for dig og dine kunder, så køb... hvis ikke, så lad være.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:41

Boysen:
Nu ved jeg ikke hvilket nummer du er ringet op på, men er det et fra din side, er står der jo ikke du er reklamebeskyttet.

Jo det gør.

Boysen:
Jeg har svært ved at se hvorfor det skulle være dårlig stil at en virksomhed ringer til en anden, der overvejer at købe deres produkt. Jeg syntes faktisk det er rigtig god stil, når man tænker på de udokumenterede ting der skrives om dem.

Også når man direkte her frabedt sig det?

Boysen:
Drop nu alle de personlige følelser i har om trustpilot, e-mærket osv.... hvis du mener det kan betale sig for dig og dine kunder, så køb... hvis ikke, så lad være.

Jeg havde ikke nogle personlige meninger om E-Mærket. Det var derfor jeg spurgte. - Det har jeg så fået nu!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:41

Nettets brugere bliver yngre og får mange flere muligheder for at handle. De tænker slet ikke på sikkerheden som man gjorde før i tiden.

Jeg vil mene E-mærket er spild af penge, der skal virkelig sælges noget før at det kan svare sig.

Trustpilot vil jeg næsten hellere vælge at promovere på din side, da brugeroplevelser fra andre er med til at give flere salg.. eller holde kunder væk hvis forretningen ikke gør det så godt :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:44

Carsten Kvist:
Jo det gør.

Jeg kan ikke finde det her på forsiden, hvor tlf. nr. står. http://www.miraca.dk/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:52

Nej. Forsiden er tiltænkt mine kunder. - hvis man vil sælge noget, så undersøger man, forhåbentligt, lidt mere om virksomheden. F.eks. i 'Om Miraca' - Hvor der står at nummeret er reklamebeskyttet. - Sælgere der ikke gør det, men bare slår en side op og ringer til det første nummer de kan finde, dem har jeg alligevel ikke respekt for.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)