Kast du bare. Jeg kan i øvrigt ikke se, at han er dømt som psykopat, og hvis det havde været tilfældet, ville han vel ikke havet fået et tidsbestemt dom? INteresserede kan læse om den stakkels Rudy her: http://da.wikipedia.org/wiki/Rudy_Frederiksen Og så synes jeg da egentlig at dommerens ord i forbindelse med afsigelsen af Rudys dom er meget dækkende for både Mattias, som denne tråd handler om, og Rudy - og i øvrigt også for mange af de andre, der har fået deres fjer blæst op til fem høns i underholdningens hellige navn: -" Man skal ikke straffes for at opføre sig amoraks. Man skal passe på med at dømme folk på forhånd, for det er ikke altid, at deres handlinger er ulovlige," lød det fra dommeren under domsafsigelsen. Venlig hilsen Hans PS - jeg havde ikke hørt om det forfærdelige brev fra 2010. Det er en trist affære. |
JesperMoeller:Jeg er ked af at må indrømme, men denne kommentar får mig direkte til at væmmes! Rudy fik som fortjent! Han fik endda en meget mild dom! Som der blev skrevet i et andet indlæg her i denne tråd, så blev Rudy´s skæbne dømt af den rigtige instans - nemlig en domstol!
Jeg finder det direkte modbydeligt, at folk som tildeles så troværdigt et job, som at få mindreårige til at færdes mere sikkert på nettet, misbruger det til at love guld og grønne skove til små naive piger for at udnytte dem sexuelt!
1. Rudy F blev dømt af en domsto - OG fik sit liv fuldstændig ødelagt af "folkets domstol". Den første del var retfærdig - den anden er tilsyneladene i høj grad bygget på misforståelse skabt af et tv-program.
2. Ja - det er modbydeligt - alene det, at han forsøgte at narre unge piger til sex er modbydeligt. Men man har hverken kunnet finde vidner eller ofre, der underbygger, at det rent faktisk er lykkedes for ham. Mit gæt er, at det var rent pral.
Din kommentar viser med al ønskelig tydelighed, at tv-programmet har haft en helt uretfærdig indvirkning på den sag. Du og mange andre har nemlig dannet jer et skævt billede af staklen Rudy.
På samme måde - dog ikke i nær så slemt omfang - vil der være mange, som nu har et helt skævt billede af Mattias.
- og så synes jeg i øvrigt, at det er helt utilstædeligt at sammenligen de to sager - de har kun et tv-kamera til fælles.
Venlig hilsen
Hans