1902 Software - klokken 20:26 Phil / 16:26 DK tid ... ikke flere tilbage :) Produktionen Mit Kontor |
MIT KONTOR - WWW.LISJUST.DK:
MIT SKRIVEBORD:
|
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
Kun et midlertidig kontor, indtil vi flytter op på et 40 kvm stort areal der er delt over i midten. Bliver godt |
Få en gratis analyse fra SurfSmart
Det her er fra vores gamle kontor, som vi er fraflyttet for nyligt.
Det er stadig lidt (læs: meget) tomt, men det får vi rettet op på ganske snart ;) Ét af fælleskontorerne set fra et 2-mands kontor: Et hjørne af det andet fælleskontor: |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Her - i min stue - sidder jeg/Uforklarbar/Billigt Speak: På billedet ses den ene af mine to ansatte stresscoaches. ;-) De behøver heldigvis ikke eget skrivebord, men kan nøjes med et tæppe på mit. |
Det er her vi sidder og laver SEO til danske virksomheder fra Chiang Mai i Nordthailand :) |
Kristian Ole Rørbye
sådan ser der ud på kontorfællesskabet VAERKSTED i Århus, (se mere på www.holdgaard-gaardsted.dk) her er mødelokale 2 - rullet direkte ind fra 1968 :-) morgenmøde i clubVAERKSTED nogen af os :-) mødelokale 1 ...og så et fra forleden hvor der kom en Lamborghini Islero fra 1968 på besøg - kun lavet 125 styk, og der i forårssolen stod en af dem pludselig Vi har plads til flere kreative hoveder indenfor design, arkitektur, kunst og fotografi - ring eller skriv og hør mere! Ulf, 60679097, ulf@holdgaard-gaardsted.dk |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.