Hej Mads, Helt enig i ovenstående, men jeg kan stadig ikke se sammenhængen. Hvordan kan en beskrivelse af en dårlig oplevelse med en virksomhed, i et indlæg på Amino, forhindre at vi andre bliver "ramt" af en spammail? Som jeg læser Tom's indlæg, så mener han at sletningen af hans indlæg der medvirkende til at andre nu "er ramt" i form af at modtage en spammail. Det er jeg ikke enig i - det er blot det der er min pointe. Stor hilsen |
Danish SEO - sender uopfordret salgsmails ud
Indlægget har 60 Svar | 22 der abonnerer på svar | 3.874 Visninger
Hold nu op det er nemt at være iværksætter i DK, hvis man har tid til at fokusere så meget omkring en spam mail :)
Jeg skynder mig at trykke "Stop med at sende mail svar til mig" inden jeg anmelder alle Jer for at spamme min inbox :)
God dag! |
Jeg har også fået mailen. Spam? |
Venlig hilsen
Zoë Escher
www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere
November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.
Ja jeg har fået samme mail, nedenstående er mit svar til afsender: Hej xxx, det lyder fint men, når man søger på Content management system, kommer min leverandør ind som nummer 4 på side 1 ud af 565.000.000. Ovenstående sætninger er det vi gerne vil findes på Du kan med fordel benytte nedenstående link og læse mere om Markedsføringsloven § 6 a : |
Sorry for off topic - men get passer altså ikke :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Det gør det da? Han skriver - hans leverandør. |
Sorry... Jeg læser det nok som om leverandøren er rteam siden det er de samme ord de konkurrerer på så :) Men som sagt: Off topic |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg har også fået den fra hende og skrev tilbage det hun havde gang i var ulovligt. |