Så fik jeg også lige den mail, og den er videresendt.
|
@marjoe. Jeg tror ikke at der er nogen sammenhæng. De sender bare til alle de mailadresser de kan få fat i. Der er sikkert altid nogen som hopper den.
Så fik jeg også lige den mail, og den er videresendt.
|
@marjoe. Jeg tror ikke at der er nogen sammenhæng. De sender bare til alle de mailadresser de kan få fat i. Der er sikkert altid nogen som hopper den. |
Ja, det var var også mere bare en joke |
uha, altid glad for at læse fra amino :), som bekræfter denne spam mail, som jeg nu også har fået :( Hej. |
dobbelt post |
Har modtaget den spam mail til endnu en af vores postkasser. Mailen er angiveligt sendt fra en bekræftet Ip-adresse for mail.danishseo.com i USA. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Nu har jeg også fået en suverænt de tror de kan overbevise en og der er ikke det de tror , de er simpelthen til grin |
Helt til grin, Mikael - desværre tror jeg der er nogen der alligevel falder pladask i. Ikke alle følger med på Amino. |
Har også fået en mail magen til.. Tror bare de har sendt ud til gud og hver mand.
|
Wich-IT -Din IT-konsulent i Østjylland
P.s. Har lige tjekket deres egen side, og undre mig vildt meget over at de end ikke har styr på grundlæggende SEO, på deres egen side, til trods for at det er en ydelse de leverer |
Wich-IT -Din IT-konsulent i Østjylland