Anders,
Du formår ikke at svare på de ting jeg har spurgt om og du forholder dig ikke til den kritik jeg kommer med. For at slå en ting fast med det samme, så er det eneste personlige jeg har skrevet i det indlæg du svarer på sidste afsnit.
Du bliver ikke kritiseret for at kende Peter, du bliver kritiseret for dine fordrejninger og fortielser. Dine skriverier i disse tre indlæg (åbner i nyt) "Først vil jeg lige sige, at jeg ikke arbejder med Zinzino i hverdagen", "jeg arbejder ikke med firmaet", "arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino" er en tilkendegivelse af, at du ikke repræsenterer Zinzino, men er en uvildig "MLM ekspert". Det viser sig så, at du kender Peter Sørensen personligt - en information der er relevant for læserens bedømmelse af alle dine indlæg og især fordi du aktivt giver udtrykker det modsatte.
Hvad der faktisk er værre er, at du kva dit kendskab kunne have fortalt os hvordan tingene 'i virkeligheden' hænger sammen eller fået Peter til at gøre det selv. Du behøver ikke gætte, men vælger i stedet at skrive at "intet er bevist" og du har konkluderet at beskyldningerne er grundløse.
Tilbage står den larmende tavshed og jeg synes som sådan det er fejt (af dem) at du skal forsvare Zinzino, men det har du selv valgt.
Du spørger så "Hånden på hjertet!" ... Ja, jeg tror du forsøger, men jeg synes branchen, produkterne og metoderne giver en række problemer i den retning. Troværdigheden er også et spørgsmål om at man var lidt mere en 'ærlig' svindler. Konceptet skal kunne klare Ekstrabladet kigger over skuldren. Zinzino siger det handler om kaffe, Ekstrabladet det handler om "en pyramide lignende struktur hvor det gælder om at hverve nye forhandlere". Sålænge man laver det første har man intet at skjule.
// Jesper