Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 17 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sejtræk:

Jeg er vist ikke den eneste der mener at Anders er inhabil, meget glædeligt. Og du kære Fashion Seller (hvilket jeg ikke håber du er, ihvertfald ikke for dine kunders skyld) forstår åbenbart ikke at læse hvad Anders selv skriver eller du tror måske at nogen har stjålet hans identitet eller at han havde fået et black out når han vedkom sig sin direkte forbindelse til sagens hovedmand. Jeg er bange for at du er typen hvor alle argumenter eller påstande som du ikke ønsker at høre, preller af som vanddråber på en gås.

Forskellen på at gå ind i f.eks Fona og købe et TV, er at man får et TV med sig når man har betalt. Vel viden om at de har tjent penge ved at sælge dig det men ellers var der ikke noget Fona.

I pyramide aktiviteter bliver du sat i udsigt til at få noget en gang ud i fremtiden, måske, hvis du opfylder en stribe krav og forventninger.Som desværre mange gange ender med at man tabt sit indskud og værre stiftet gæld for at brødføde toppen (snylterne) af lagkagen. 

Det er som at sammenligne æbler og pærer.

Sjovt nok forsvarer jeg hverken Anders eller Anders argumenter, men stiller blot spørgsmål ved din argumentation. Du konkludere noget uden at have facts...

Og synes du ik det fremgår meget tydeligt hva min holdning er til MLM? Ellers læser du ik særlig godt...

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej sejtræk.

Kan forstå, at du mener, at jeg ikke kan være objektiv, når jeg kender Peter. Må jeg spørge, hvad der får dig til at tro det?

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 21:29 | Låst

tokeaars:

og her har vi en Pressemeddelelse fra 2004 fra henritte kjær MF (kons)

MLM i fremtiden:

Pressemeddelelse fra 2004

"Øget beskæftigelse via nytænkning"

Af. Forbrugerminister Henriette Kjær, MF (Kons)

"Regeringen har igennem den seneste valgperiode gjort en kraftig indsats for at skabe ny beskæftigelse og navnlig give mulighed for at få flere iværksættere i erhvervslivet. En indsats der samtidig tager sigte på at integrere nydanskerne, ved at få disse ud på arbejdsmarkedet. Der skal i de kommende fire år skabes 60.000 nye jobs. Mange af disse arbejdspladser vil være i de brancher vi kender i dag - men der vil også blive brug for massiv nytænkning. Og for at vi åbner sind og øjne for nye brancher - for nye muligheder.

Fra konservativ side ønsker vi en opblomstring af iværksætterkulturen. Det er nøglen til flere varige arbejdspladser. Derfor udsendte Forbrugerstyrelsen i september 2004 en vejledning til forbrugerne om de vilkår, der herhjemme skal gælde for Network Marketing. Det er en helt ny måde at skabe salg på. En metode som har haft stor succes i mange andre lande. I Danmark vil mange forbrugere måske være lidt usikre overfor Netvork Marketing - derfor er det vigtigt at få seriøse spilleregler ind i Netvork Marketing branchen.

Network Marketing kan blive en af brikkerne i regeringens beskæftigelsespolitik, som - seriøst og professionelt gennemført - kan give forbrugerne helt nye muligheder. På den nye forbrugerportal : www.forbrug.dk , der har set lyset under denne Regering, vil man finde adgang til information om muligheder på Network Marketing området, samt læse om de faldgruber, man som forbruger bør undgå og information om de selskaber, som ikke overholder god markedsføringsskik.

Tidligere eksempler på ulovlige Marketing-lignende selskabers udnyttelse af sagesløse forbrugere, har forståeligt nok skabt en skepsis overfor denne branche.

Det vil være en opgave for den nye forbruger Task Force, at informere og skabe tillid og fortsat samspil mellem forbrugerne og de seriøse Network Marketing selskaber på det Danske marked, for at sikre at vi i Danmark får udnyttet muligheden for at få langt flere iværksættere i gang med deres egen virksomhed.

Omkring 80.000 danskere er i dag over hele landet beskæftiget med denne form for direkte salg. Ifølge Direkte Salgs Foreningen, som har haft Forbrugerstyrelsens spilleregler til høring, omsætter disse netværkere i dag for mere end 600 mio. kr. årligt.

For regeringen er det vigtigt fortsat at fremme det fri initiativ, og få folks virketrang til at udfolde sig på en ny måde. Det er derfor vigtigt at Netvork Marketing branchen fortsat får mulighed for at udvikle sig under ansvar for lovgivningen og helt som alle andre erhvervsvirksomheder gør det. Det interessante for beskæftigelsen er at Netvork Marketing drevet på en seriøst og professionel måde giver beskæftigelsesmulighed for alle faggrupper lige fra ufaglærte og nydanskere til akademikere og erhvervsledere.

Både i USA og England har Network Marketing nydt anerkendelse for at skabe muligheder for mennesker - uden hensyn til deres tidligere beskæftigelse eller uddannelse. Sådan skal det også være her i landet.

Regeringen er positiv overfor at folk kombinerer arbejde og fornøjelse samtidig med at det sociale samvær styrkes. Mens man arbejder, lærer man af de mere erfarne og dygtiggør sig ved at prøve selv. Derved øges folks virketrang til selv at gøre en ekstra indsats.

Men klart at de pågældende Netværk Marketing aktiviteter skal foregå efter de udstukne spilleregler.

Sker det vil Regeringen fortsat gøre sit til at skabe endnu flere ny arbejdspladser i en ny og fremadrettet iværksætterkultur."

Yes!!!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:52 | Låst

Hej Anders,

Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmenneske

når du skriver at du kender ham særdeles godt, så er det nok ikke kun fra et par forretningspræsentationer. Og det kommer jo også frem efterfølgende, da du betegner  ham som en bundærlig familefar, det er meget smukt og det håber jeg også han er. I mine øjne betyder det jo dermed at du må have mødt hans famillie og set ham som en rigtig god far overfor sit (ne) barn/  børn og kone(samleverske). Hvis du ikke har mødt dem, så har I jo haft nogle mere intime og private samtaler, hvor hans bundærlighed som familiefar er blevet åbenlys for dig. Og når man kan vurdere et menneske på den måde, så kender man vedkommende meget godt. Det er jeg den sidste at kritisere. Venskab skal man holde på og bygge videre på. Det gælder også dem man indleder forretningsmæssig venskab med. Det skal være langsigtet og give afkast til begge sider.

Samtidig vil jeg tage tilfældet, at fremhæve at jeg på ingen måde er modstander af MLM eller nye forretningsmetoder, så længe det ikke er på bekostning af andre menneskers tiltro og bevidst er for at financiere sin eget liv for andres midler. Der skal også være en noget rimeligt i det for dine kunder eller "medspillere". Husk at dem du møder på vej op dem møder du også på vej ned. Og hvis man kører et sådanne ego-trip som pyramide aktiviteter, så møder man mange som man også møder senere hen. Det bliver måske ikke altid lige så spændende, når de alle sammen føler sig taget ved næsen. Det er ekstremt kortsigtet forretningsgrundlag.

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 21:58 | Låst

Hej Sejtræk.

Når du skriver "hvis man kører sådanne ego-trip som pyramide aktiviteter" - hvem tænker du så på konkret? Og hvad dækker pyramide aktiviteter over?

Hilsen

Anders

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:13 | Låst

Jeg generaliserer vedr. det vi alle på en eller anden måde har kendskab til angående pyramide aktiviteter og jeg er overbevist om at du selv er bevidst om hvad jeg mener.

Vi har i det sidste år set tilstrækkelig med erhvervsfolk i alle retninger , som tror at det hele handler om kun MIG og de andre rager mig. Bare fordi man er iværksætter skal man ikke opføre sig en møgforkælet barn. Og det sidste er ikke henvisning til nogen person, det er bare min personlige mening om hvordan jeg selv behersker mit ego.

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 22:29 | Låst

Hej Sejtræk.

Så er vi enige om noget :-)

En stor del at min forretning ligger i Malaysia, hvor folk er ret vilde med mlm. I Malaysia har man nedsat et udvalg, hvis formål er, at godkende mlm selskaber inden de lancerer i Malaysia. Bonusplan, præsentationsmateriale, claims, fremgangsmåde, produkt etc. skal alt sammen godkendes, inden man kan gå i gang.

Vi burde have det samme i Danmark. Det burde være sådan, at en forbruger kan føle sig tryg ved et network marketing selskab.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:35 | Låst

Hej Anders,

det ender altid godt, vi er enige om noget! Det lyder rigtig godt og jeg går udfra at man har opfølgning, så der rydes ud i dem der har svært at forstå forudsætningerne. Det er bare kedeligt at det er blevet nødvendigt med alle mulige indhegninger, led og strømtråd for os andre der driver en virksomhed pga de få som fusker sig igennem tilværelsenn.

Hvad er det så du distribuerer i Malaysia?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:41 | Låst

Anders,

Du formår ikke at svare på de ting jeg har spurgt om og du forholder dig ikke til den kritik jeg kommer med. For at slå en ting fast med det samme, så er det eneste personlige jeg har skrevet i det indlæg du svarer på sidste afsnit.

Du bliver ikke kritiseret for at kende Peter, du bliver kritiseret for dine fordrejninger og fortielser. Dine skriverier i disse tre indlæg (åbner i nyt) "Først vil jeg lige sige, at jeg ikke arbejder med Zinzino i hverdagen", "jeg arbejder ikke med firmaet", "arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino" er en tilkendegivelse af, at du ikke repræsenterer Zinzino, men er en uvildig "MLM ekspert". Det viser sig så, at du kender Peter Sørensen personligt - en information der er relevant for læserens bedømmelse af alle dine indlæg og især fordi du aktivt giver udtrykker det modsatte.

Hvad der faktisk er værre er, at du kva dit kendskab kunne have fortalt os hvordan tingene 'i virkeligheden' hænger sammen eller fået Peter til at gøre det selv. Du behøver ikke gætte, men vælger i stedet at skrive at "intet er bevist" og du har konkluderet at beskyldningerne er grundløse

Tilbage står den larmende tavshed og jeg synes som sådan det er fejt (af dem) at du skal forsvare Zinzino, men det har du selv valgt.

Du spørger så "Hånden på hjertet!" ... Ja, jeg tror du forsøger, men jeg synes branchen, produkterne og metoderne giver en række problemer i den retning. Troværdigheden er også et spørgsmål om at man var lidt mere en 'ærlig' svindler. Konceptet skal kunne klare Ekstrabladet kigger over skuldren. Zinzino siger det handler om kaffe, Ekstrabladet det handler om "en pyramide lignende struktur hvor det gælder om at hverve nye forhandlere". Sålænge man laver det første har man intet at skjule.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 22:45 | Låst

Hej Sejtræk.

Ja, det kan ikke komme bag på dig, at jeg arbejde med Network Marketing. Da dette er en Zinzino tråd, vil jeg fraholde mig fra at reklamere for mit firma. Faktisk har jeg tidligere benyttet amino til det, men må nok indrømme, at jeg ikke er specielt stolt over det. Da jeg var grøn networker, tænkte jeg, at Amino skulle bruges til at reklamere for mit selskab! Jeg er nu blevet mere pro, men har altså på et tidspunkt selv have en lidt kedelig adfærd :-(

Måske skal man lave Networkerens ABC, så alle kan få den rigtige start og ikke lave samme fodfejl som jeg gjorde.

Meeen, hold nu godt øje med os:-)

Hilsen

Anders

Side 17 ud af 31 (310 indlæg)