Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 8 ud af 26 (256 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Alle store selskaber indenfor network marketing har på et eller andet tidspunkt været gennem hele møllen. Jeg hæfter mig dog ved, at samtlige at disse selskaber stadig eksisterer i bedste velgående, så der er altså noget som tyder på, at avisernes påstande er grundløse. Så selskaberne er lovlige, selvom aviser og mlm hadere ønsker at bevise det modsatte.  

De forsøger ikke at bevise det modsatte - ekstrabladet ved udemærket godt at der er tale om en lovlig organisation. Når de går efter danske bank for at tage for høje direktørlønninger og for høje gebyrer ved de også godt at alt hvad danske bank foretager sig er lovligt. Derfor kan det godt være "for meget".

Bo Hamburger har helt sikkert opført sig så dårligt at han skammer sig over det og derfor tager kameraet med for at optagelserne ikke skal komme ud.

Vi elsker at være smagsdommere her i Danmark, og når ekstrabladet får blæst mlm op for alvor skal lovene nok indrette sig derefter. Ligesom vi strammer mere og mere op omkring alkohol, tobak og stoffer hver gang eb bringer en relateret ulykke.

Den ærlige successfulde MLM'er er simpelthen for fjernt fra min (fordomsfulde?) verden til at jeg overhovedet kan kapere det i min fantasi - jeg tror de fleste danskere har det sådan, så uanset hvor meget du og mange andre prædiker om at de findes vil jeg have beviser ! :-)

Jeg elsker når aviserne er frækkere end politiet tillader, - det håber jeg aldrig vi mister. Jeg håber jeg er stor nok til at tilstå når jeg kommer under luppen en dag - for er man afsløret er det det bedste man kan gøre :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:07 | Låst

Hej Anders,

Er jeg en "mlm hader" i forhold til dit indlæg?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:11 | Låst

Anders Petersen:
og nu må branchen stå sammen, så vi sammen kan give network marketing et andet ansigt.  

Godt initiativ så kan i måske udvide den 1% procent :-D Hvordan vil i gøre det?

- og så har du i øvrigt helt ret i at jeg ikke er bedre end MLM selv, Fashsion-Seller udtrykker det faktisk godt at min tosse teori siger mere om mig end MLM.

Men har selv været i MLM for mange årsiden og møder stadigvæk folk som er blevet lokket til alt muligt i MLM regi, men værst er dem som er presset til at udnytte deres famile og venner - det pi.... mig i den grad af og til med med produkter som er stærk tvivlsomme.

Held og lykke med din 'forretningsmulighed' og projektet med at give MLM et andet ansigt.

Bare lige af ren nysgerrighed hvilket  MLM produkt sælger du så?

Farao Tosse Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:07 | Låst

Hej Jørgen.

Vi er fakktisk enige på en lang række punkter, men desværre finder ingen ud af, hvad Bo har sagt på de optagelser. Der kan være mange årsager til, at han tager kameraet med, for han kender alle sider af pressen. Han kan nok også godt lægge 2 og 2 sammen, for Ekstrabladets udgangspunkt har vel næppe været, at fortælle om Bo Hamburgers nye spændende forretning :-)

Jeg har som sådan heller ikke noget imod, at aviser går efter selskaber, hvis deres jagt  bygger på facts. Problemet med historen om Zinzino er, at Ekstrabladet får Zinzino til at lyde ulovlig, hvilket ikke er tilfældet. Hvis Ekstrabladet bragte en historie om bankdirektørers høje lønninger, og så samtidig indikerede, at der var tale om en kriminel handling, så ville Ekstrabladet også få på buklen. En sådan historie ville jeg også tage afstand fra.

Omkring den ærlige networker så vil jeg påstå, at jeg aldrig selv har lokket nogen med i min forretning, lovet guld og grønne skove uden arbejde, anprist mine produkter til skyerne etc. Gjorde jeg det, ville en forside på Ekstrabladet være fortjent!

Omkring lovgivningen så ønsker jeg strammere regler på området.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Hej Kim.

Upassende at reklamere for mit produkt i en Zinzino tråd! Som jeg skrev tidligere, så tager jeg afstand fra folk, som lokker folk ind i network marketing. Jeg tager ligeledes afstand fra folk, som presser andre til at udnytte familie og venner! Jeg tager også afstand fra selskaber, som sælger særdeles tvivlsomme produkter!

Omkring den 1% som du snakker om, så skal den hæves til 5% som i andre lande. Dette kan vi kun gøre, hvis vi får en strammere lovgivning på området. Jeg så gerne, at selskaberne og deres fremgangsmåde skulle godkendes i Danmark, inden forretningen kunne starte. På den måde vil man tvinge selskaberne til at træne deres team medlemmer, så vi undgår gøglere, og vi vil kunne forhindre useriøse selskaber i at lancere i Danmark.

Det firma, som jeg arbejde for, er fuldstændig psyko med deres policies. Du må absolut ikke gøre noget som helst, som ikke er blevet godkendt af firmaet. Det er sådan alle firmaer burde være, så vi ikke har team medlemmer, som krydrer forretningen med latterlige claims om indtjening etc.

Vi lancerer snart en koncept, som jeg selv mener, vil kunne påvirke Network Marketings image i den rigtige retning. Hvis vi får ryddet op i branchen, så kan det være, at network marketing får den respekt og anerkendelse, som den har opnået i andre lande!

Med venlig hilsen.

Anders

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:51 | Låst

Ufatteligt kedelig debat. Zansino sælgere eller pyramidespilsdeltagere kan i da i det mindste ikke give os en pris for en kop af verdens bedste kaffe, som selveste paven drikker til morgenkaffe? Eller var det kongen af Skotland.. kan jeg ikke lige huske.

Vi vil ha en pris! Jeg sætter 300g Nescafe på at forbrugeren/køberen af produktet i dette pyramidespilsforetagende betaler en mérpris pr. kop end hvad han kunne finde det til andetsteds.

Pris tak. Og btw. så er det direkte ulækker at se Zenseo sælgere oprette sig og forsvare produktet..

Cvr. nummer ville da også være belejligt når det nu er efterlyst i tråden flere gange.

Er dette virksomheden?

Zinzino ApS
Pilestræde 58
1112   København K
Cvr. nr. 27266940

P.s. der er netop nu en maskine til salg på Gul og Gratis til 2.300 så logisk koster den formentlig en del mere..

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:27 | Låst

Nå her er prisen åbenbart:

Grund pris for en maskine er 3490 dkr.   Tilsvarende pris, som tilsvarende maskiner koster i dk...

Tegner man et 12 mdr. abonnement til 219 kr. på måned (60 pods) koster maskinen + cappuchino maker samt et mix af div. kaffetyper,  totalt 2390 + fragt... 

Kilde: http://www.amino.dk/forums/t/60250.aspx?PageIndex=4

Kan den bruge andre pods end Zinzinos?

Hvorfor kan man ikke finde et nr. til Zinzinos hovedsæde i DK?

Hvor lang tids garanti er der på produktet?

Hvorfor er det godt for forbrugeren at  maskinen leverer 16 bar?

Når man får besøg af en sælger og skriver under kan man så fortryde efterfølgende?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 19:39 | Låst

Hej Maelstrom.

Hvad så! Betaler man en merpris for Zinzino kaffen i forhold til tilsvarende på markedet?

Vil blot se om jeg kunne score lidt Nescafe :-)

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 19:43 | Låst

maelstrom:

Ufatteligt kedelig debat. Zansino sælgere eller pyramidespilsdeltagere kan i da i det mindste ikke give os en pris for en kop af verdens bedste kaffe, som selveste paven drikker til morgenkaffe? Eller var det kongen af Skotland.. kan jeg ikke lige huske.

Godt indlæg med stor saglighed og dybde! Jeg elsker, når folk har argumenterne i orden og tager afsæt i fakta :-(

Hilsen

Anders

Side 8 ud af 26 (256 indlæg)