De forsøger ikke at bevise det modsatte - ekstrabladet ved udemærket godt at der er tale om en lovlig organisation. Når de går efter danske bank for at tage for høje direktørlønninger og for høje gebyrer ved de også godt at alt hvad danske bank foretager sig er lovligt. Derfor kan det godt være "for meget". Bo Hamburger har helt sikkert opført sig så dårligt at han skammer sig over det og derfor tager kameraet med for at optagelserne ikke skal komme ud.
Vi elsker at være smagsdommere her i Danmark, og når ekstrabladet får blæst mlm op for alvor skal lovene nok indrette sig derefter. Ligesom vi strammer mere og mere op omkring alkohol, tobak og stoffer hver gang eb bringer en relateret ulykke.
Den ærlige successfulde MLM'er er simpelthen for fjernt fra min (fordomsfulde?) verden til at jeg overhovedet kan kapere det i min fantasi - jeg tror de fleste danskere har det sådan, så uanset hvor meget du og mange andre prædiker om at de findes vil jeg have beviser ! :-)
Jeg elsker når aviserne er frækkere end politiet tillader, - det håber jeg aldrig vi mister. Jeg håber jeg er stor nok til at tilstå når jeg kommer under luppen en dag - for er man afsløret er det det bedste man kan gøre :) |
Hej Anders,
Er jeg en "mlm hader" i forhold til dit indlæg?
// Jesper
Bliv gratis medlem