Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zinzino overrasker mere og mere... se her en lille film

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu går den ikke længere - jeg bliver nødt til at blande mig i denne tråd.

Vi ser os på ingen måde som konkurrent til det omtalte produkt da vi kun sælger friskristet special kaffer og har ikke slet ikke pods. - og så må man sige at vi har en helt anden kundegruppe end dem der drikker pods. Maskinen kender jeg slet ikke til og har aldrig hørt om den.

Først og fremmest så er MLM ikke min kop te (der var lige lidt ironi) nok mest pga af alle de tilfælde er findes hvor det gælder om at snyde, bedrage ganske almindelige mennesker. Jeg kan slet ikke udtale mig om det produkt der omtales her er godt eller dårligt eller om de metoder MLM folkene bag er underlødige eller ej. Er det et godt produkt vil de overleve hvis ikke så er der mange der har købt den berømte kat i en sæk.

Jeg vil personligt aldrig drikke pods kaffe lige så lidt som jeg ville drikke pulverkaffe (instant) men jeg har også adgang til nogle af de bedste kaffer der findes og de er friske. Lad os også med det samme slå fast at kaffe ikke bare er kaffe der er stor forskel både i smag og de forhold som de er dyrket under.  

Men det er klart at det ikke er alle der har tid til at vente på den gode kaffe - det at lave en ægte espresso og eks. stempel kaffe, tager tid, men som så meget andet, så er den tid man investere sammen med råvaren også ensbetydende med højere kvalitet. Logik for burhøns og et ganske godt princip.

Når det så er sagt og ville jeg være tvunget til at vælge mellem Instant - pulverkaffe  eller pods, så vil jeg vælge pods. Men jeg skal godt nok også være tvunget til det :-) Men pods gennerelt er bedre end instant kaffe og for den travle er det klart løsningen at foretrække.

Hvis jeg skulle vælge en pods maskine så vil jeg først og fremmest vælge en maskine som benytter en åben standard af pods så jeg ikke er tvunget til at købe producentes egne pods i al evighed, dernæst vil jeg undersøge om der er service på den da der sætter sig kalk alle steder i de små rør(medmindre man har kalk filter) og så vil jeg undersøge dens stabilitet i brygge tryk og varme.

Der findes masser af pods leverandører på markedet hvor priserne går fra ca. 1,00 til 2,00 pr. pod (søg bare på google på kaffe pods)
Der udover findes der mange pods maskiner der ikke sælges via MLM hvis man nu ikke er tryg ved de betingelser disse kommer med.

Måske kunne tråd starteren oplyse om maskinens pris, betingelser, pod type og pod priser så folk havde en grundlag at vælge sin maskine ud fra.

Men som sagt så hellere Pods kaffe end instant kaffe - når man nu ikke har tid :-D

Håber ikke at dette blev for farvet af at kaffe er vores passion og levevej. For dem af jer der tænker kaffe er kaffe så er i velkommen til at komme til vores prøvesmagninger. Jeg vil forsøge at komme med til den næste Aminotastic med vores rullende kaffebord - for det at smage selv er jo det bedste :-)

Håber under alle omstædigheder at nogen skifter deres instant kaffe ud med pods eller endnu bedre med den gode kaffe.
- og hvis maskinen der nævnes i denne tråd har den rette kvalitet, pris, betingelser og at folkende bag er inde for den lange gevinst og ikke de hurtige penge, så vil den også bestå og kan være et lige så godt valg som så mange andre pods maskiner.

Det var mit besyv selvom jeg ikke havde troet at jeg nogensinde ville poste ind indlæg i MLM gruppen.

God dag med håbet om at de gode iværksættere vil bestå.

De bedste kaffe hilsner fra
Søren

 

 






Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.. tak for et godt indlæg.....

Vil lige sende et lille link til et zinzino event hvor Fritz Storm deltager.. Alene det faktum at han deltager i et zinzino event må da tilkendegive at produktet er i orden.

Fritz er en rimelig kendt person inden for barista verdenen.

Der er ingen der betvivler at frisk kaffe er det bedste, men for alle dem der ikke har tid, evner eller lyst til at kværne, brygge og rydde op efter sig, er zinzino et tiltag der giver næsten og bemærk næsten en barista kaffe.......

Priserne på maskinen varierer efter hvordan man skruer sit abonnement sammen...

Grund pris for en maskine er 3490 dkr.   Tilsvarende pris, som tilsvarende maskiner koster i dk...

Tegner man et 12 mdr. abonnement til 219 kr. på måned (60 pods) koster maskinen + cappuchino maker samt et mix af div. kaffetyper,  totalt 2390 + fragt...  med andre ord kaffen bliver betalt de første 8-9 mdr.man abonnerer...

Tager man så i betragtning at kunden har smagt kaffen, fået en personlig kaffekonsulent til at starte en op og ikke blot haft en ekspedient i forretningen til at tage maskinen ned fra hylden og ikke smagt på varen, er dette et utroligt tilbud... 

Med andre, som tidligere nævnt i tråden her, får kunden en oplevelse, som 98 % af de folk vi når ud til aldrig ville have fået normalt.

Maskinen er komplet med alt der skal til, inkl, kalk filtre osv.. som nævnt i tråden og trykket holdes stabilt på 16 bar...

Sidst er jeg nødt til at påpege og slå fast med syv tommer søm at zinzino nu kører på 4. år og jeg på ingen måde kan forestille mig at de er ude på at gå efter en kortsigtet gevinst.. jeg tror på at de er kommet for at bide sig fast i espresso markedet og endda på et tidspunkt blive førende inden for levering af den gode smag til folket inden for espresso.

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kender ikke jeres produkt og kan derfor ikke udtale mig om dem.

Men prisen virker nu lidt høj og er pods baseret på en åben standard så man har mulighed for at vælge andre... - Nok om det.

Når nu du har holdt en MLM tråd i en fair ånd og de er så sjældne, så pas på ikke at falde i MLM fælden og henvise til dokumentation eller referencer som ikke direkte anbefaler produktet eller dokumentere produktet. Jeg kender udemærket  Fritz og fordi at han er blevet optaget på en amatør optagelse er ikke ens betydende med at det er en anbefaling. Det er jeg faktisk temmelig sikker på det ikke er. Så medmindre at han dirkete udtaler sig om produktet  er det vist ikke fair at inddrage det som 'dokumentation' Måske har direkte noget i mod at blive brugt som salgs argument og det er hvad enten det er for jer eller andre, unden selv at have indflydelse på sagen.

Vi holder jo også kaffekurser hvor det ikke er vores egne maskiner og det er jo ikke ensbetydende med at vi anbefaler dem.

Men vi vil da gerne lave en test af jeres produkt sammenholdt med andre pods maskiner - men du må være beredt på vores uforbeholdne analyse og at denne offentliggøres  :-)

De bedste Kaffe hilsner
Søren

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Nej og det er en skam at du ikke gør det... men det kan du komme til.. Det kan vi arrangere....

Prisen er måske høj for Pods.. men igen.. vi har en meget høj kvalitet og deraf en lidt højere pod pris... til gengæld er maskinen billigere end tilsvarende maskiner....!!!

Hvis du ser videoen igennem vil du høre at der bliver nævnt at den bliver lagt på Youtube, og jeg er sikker på at Peter Sørensen der har foranlediget dette arrangement har hans bagland i orden med Fritz inden han lægger dette op..  Jeg har i min tid som netværker aldrig arbejdet med folk der arbejder så stringent og korrekt som netværkere i dette selskab gør.. der bliver virkelig gjort meget ud af at holde det sobert...

Mht til vurdering af vores maskiner og kafffe kunne det være meget sjovt med en test af vores udbud, men husk her på at jeg jo ikke på firmaets vegne kan foranledige dette... og jeg er egentlig ikke klar over om der vil være interesse i det fra zinzinos side...også selvom at produktet holder... det er ikke i deres ånd at markedsføre sig på den måde og måske heller ikke så smart at en, i gåseøjne, konkurrent skal udtale sig om vores produkt... dertil bør det nok være en mere upartisk side der foretager analysen.... (ikke ment for at fornærme, men jeg tror du forstår hvad jeg mener)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Nej og det er en skam at du ikke gør det... men det kan du komme til.. Det kan vi arrangere....

Jeg tror jeg holder mig til den friske :-)

Morten:

Prisen er måske høj for Pods.. men igen.. vi har en meget høj kvalitet og deraf en lidt højere pod pris... til gengæld er maskinen billigere end tilsvarende maskiner....!!!

Der findes en del pod maskiner - men kan jeres tage andre pods end jeres egne eller er man bundet til jeres?

Morten:

Hvis du ser videoen igennem vil du høre at der bliver nævnt at den bliver lagt på Youtube, og jeg er sikker på at Peter Sørensen der har foranlediget dette arrangement har hans bagland i orden med Fritz inden han lægger dette op..  Jeg har i min tid som netværker aldrig arbejdet med folk der arbejder så stringent og korrekt som netværkere i dette selskab gør.. der bliver virkelig gjort meget ud af at holde det sobert...

Jeg prikker nu lige til ham alligvel kunne godt tænke mig hans kommentar.

Morten:

Mht til vurdering af vores maskiner og kafffe kunne det være meget sjovt med en test af vores udbud, men husk her på at jeg jo ikke på firmaets vegne kan foranledige dette... og jeg er egentlig ikke klar over om der vil være interesse i det fra zinzinos side...også selvom at produktet holder... det er ikke i deres ånd at markedsføre sig på den måde og måske heller ikke så smart at en, i gåseøjne, konkurrent skal udtale sig om vores produkt... dertil bør det nok være en mere upartisk side der foretager analysen.... (ikke ment for at fornærme, men jeg tror du forstår hvad jeg mener)

Men det ville klæde et hvert MLM projekt at lade sig underlægge nogle uvildige anerkendte tests hvad med at lade www.espressobar.dk teste den.
Desuden kunne nogle kaffe sites jo godt finde på at købe en og teste den - det er vist på den måde de fleste test forløber.
Skulle i få den testet må du gerne poste resultat her i denne tråd :-D
Nå men jeg ønsker dig held og lykke med din mission.
De bedste kaffe hilsner
Søren
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

www.kaffeogco.dk:

Men det ville klæde et hvert MLM projekt at lade sig underlægge nogle uvildige anerkendte tests hvad med at lade www.espressobar.dk teste den.
Desuden kunne nogle kaffe sites jo godt finde på at købe en og teste den - det er vist på den måde de fleste test forløber.

Hvorfor ville det klæde et hvert MLM projekt at lade sig underlægge nogle uvildige tests? Hvorfor gøre MLM til noget specielt. Jeg synes det er vigtigt her at adskille salgskanal og produkt.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klovn

Ja det er jo lige det der min pointe. Når nu MLM har et dårligt rygte vil det jo være, ja - klædeligt, om man nu kunne fremlægge en test eller to - om ikke andet for at gøre arbejdet nemmere for dem selv. Jeg er sikker på at MLM kan virke men jeg har ikke mødt et enste produkt eller hørt om nogen der har ikke har noget dårligt at sige. - og dette produkt kunne måske være untagelsen så hvorfor ikke understøtte sin forretning med valide tests. Jeg mener heller ikke at man som sådan kan adskille salgs kanalen og produktet det handler om tillid enten tll produktet eller til den person man køber det af og ofte begge dele.

Nå ikke mere MLM snak fra min side som sagt er jeg heller ikke den rette at dikutere dette med da MLM ikke er min kop te - men derfor kunne produktet jo godt være godt alligevel :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren...det hedder ikke MLM er ikke min kop te(i din branche)..men MLM er ikke min kop kaffe!Stick out tongue

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

He He Peter  - der er nogen der er hurtige på denne tid af døgnet :-D

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Obs, Obs: 

Rombouts/Malongo går blandt andet meget op i innovation, og forpakningerne kaffen kommer i er bæredygtigt.

Altså, papiret podsene er i, plastiken de ligger og pap æsken de er pakket i er alt sammen nedbrydeligt, så det smides bare i skraldespanden. 
=)  

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)