Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zinzino overrasker mere og mere... se her en lille film

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Smag og behag.. backoffice fungerer til det det skal.. at bygge en organisation og sætte kunderne i kontakt med vores webshop.

Man kan vel også lidt argumentere for at hvis man står som potentiel forhandler udenfor og kigger ind på en facede med klatmaling og hjemmelavede skilte, så kan det være svært at være blive overbevist om at man skal bruge mere tid på det, selvom "baglokalet" ligner et palads. Det handler lidt om en heldhed i udtrykket som jeg føler der mangler ;-)

Morten:
Totalt fejl opfattelse.. Efter at have fulgt dette i små 4 år er der ingen tvivl om at produktet er det der tæller.. Prøv at undersøge baggrunden af det firma der leverer vores produkter og du vil nok forstå at de ikke vil involvere sig i noget der fremstår useriøst...

Bare fordi Rombout er et seriøst kaffefirma og producent behøver deres forhandlere ikke at være det, selvom producenten "ikke involvere sig i noget der fremstår useriøst". Det sidste har jeg oplevet utallige gange i andre industrier, hvor der i virkeligheden ikke er så meget kontrol med forhandlerne som man gerne vil have det til at fremstå. Samtidig er det alt for meget et klassisk MLM argument at man selv skal undersøge baggrunden for firmaet nærmere. Ofte fordi det er komplet umuligt at finde noget information på det uden man tilmelder sig, eller også er det kun MLM-firmaets egen website der leverer information. Ikke at jeg siger i ikke er seriøse, det er bare din argumentation der ikke rigtig giver mig grund til at have en anden opfattelse, da det er hørt 100'vis af gange før om alt lige fra regngøringsmidler til mærkelige juicer..

Morten:
Måske, måske ikke...... på en bilforhandlers side er der heller ikke nødvendigvis et link til bilfabrikken... de får al den info de har brug for gennem os forhandlere og gennem deres login hvor de har adgang til et komplet back office incl. webshop.

De fleste bilforhandlere sælger nu også brands der er væsentlig mere almen kendte i markedet, fordi brands'ne selv reklamerer der, end et udenlandsk kaffefirma de fleste normale mennesker aldrig har hørt om i Danmark. Jeg kunne forstå det hvis det var Gevalia i solgte eller lignende brands der selv markedsfører sig på markedet, men det er det nu en gang ikke ;-). Hvis produktet virkelig er så fantastisk så ser jeg ikke nogen grund til at skjule det. Det kan da kun være salgsfremmende at man kan læse mere om det? Især hvis I alligevel har eneretten til det i markedet. 

Morten:
 Vores produkt er det der er hele kernen i dette... smagen er det tætteste du kommer på rigtig barista kaffe, uden selv at skulle stå og kværne, brygge og bruge tid på det...... fra du begynder til du har en kop lækker kaffe tager det ca. 1min....... det sætter vores kunder pris på. Emballagen er en ting, men hvad med den kaffemaskine der står og fyrer 1000 watt af på at holde kaffen varm hele dagen...... det perspektiv har du ikke helt taget højde for... vores maskine har kun et markant effekt forbrug når der brygges......altså ca. 1-2 minutter af gangen....

Det er så måske nok der jeg falder uden for jeres kundegruppe, og tror der er en del. De folk der egentlig bekymrer sig om at komme "tæt på rigtig barista kaffe" er sjovt nok også ofte dem der synes det er sjovt og vigtigt at kværne, brygge, vide en masse om metoder og bruge tid på det og formodentlig også dem der vil skære produktet over samme kam som musikerer der bedst kan lide vinyl, har det med CD'er. Derfor virker det bare som om i forsøger at ramme en målruppe med et produkt som de i virkeligheden aldrig vil bruge.

Tilbage er så Hr. og Fru. Hakkebøf der sluger story-tellingen råt om at det næsten er det samme som friskkværnet og brygget barista kaffe og kan sidde og føle sig lidt finere end Hr. og Fru. Filterkandekaffe-naboerne, men uden i virkeligheden at forstå noget om det og aldrig vil kunne bedømme det i forhold til den "ægte vare".

Dem er der selvfølgelig også en del af, men det er så bare ikke særlig spændende for mit vedkommende for så ryger argumentet lidt for hvorfor kunderne skulle igennem alt det hemmelighedskræmmeri af "privatsalg" og homeparties medmindre det er fordi man ikke tør blive sammenlignet med konkurrenterne direkte i markedet, når de samtidig bliver bombarderet med "senseo"-maskiner og diverse varianter. Det virker som en håbløst kamp om kunderne hvis, det bedste argument er det samme som alle andre: "Det tætteste man kommer på noget uden i virkeligheden at være det". og dem der ender med at bedømme det er folk der i virkeligheden ikke kan smage forskel på Senseo, Rombout og Nescafé guld og dermed ikke specielt troværdige ambassadører. ;-)

Det får mig næsten i sjov til at tænke på:

http://www.nowyouknowbetter.com/Products/Fat-Free.aspx

"Fat free" smør, helt ærlig, så vil jeg hellere have "rigtig smør" og løbe den ekstra tur rundt om søerne og få den fulde oplevelse :-)

Men jeg ønsker jer kun alt held og lykke med projektet og håber da I kan bevise at jeg tager fejl, da der ikke er nogen der har glæde af at jeg har ret. Måske er det jer der forandrer folks kaffevaner. :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:45

Så har jeg også prøvet at blive kaldt en hakkebøf  uden smagløg!Big Smile

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:49

Klovn:

Så har jeg også prøvet at blive kaldt en hakkebøf  uden smagløg!Big Smile

hehe.. nu skal man jo aldrig tage generaliseringer så hårdt, for man er jo altid selv lige præcis undtagelsen fra reglen Wink

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 18:45

Jeg tror at du vil opleve inden for meget kort tid at du tager helt fejl af pods og det produkt der kommer ud på pods...

Se blandt andet her hvem der involverer sig i kaffe på pods og tænk lidt over hvorfor de gør det.....

Coca cola har set trenden med pods

http://theshot.coffeeratings.com/2006/09/far-coast-pods/

lidt mere inspiration

http://www.msnbc.msn.com/id/11101825/

og lidt mere - her er det nespresso.

http://www.nespresso.com/precom/n_art_dk_en.html

og lidt mere...

http://kaffe-agenterne.dk/index.php?cPath=60

Kaffe på pods er kommet for at blive og det er kun et spørgsmål om hvor stor en del af dette marked man vil have... Vi skjuler os ikke... vi sætter blot krav til vores forhandlere om at de er ude hos kunderne og giver en oplevelse af at have deres egen kaffe konsulent...... en personlig håndsrækning der gør at de kender alle aspekter af købet før de køber maskinen..... det sikrer tilfredse kunder og gentagende kunder.....

Som tidligere sagt bør i lade en smagning afgøre dette og ikke en mening om hvordan jeg argumenterer... Husk på at jeg blot er en uafhængig partner og ikke i stand til at stå inde for forretningen ej heller står de inde for min laden og gøren.

mvh Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52

Morten:
Kaffe på pods er kommet for at blive og det er kun et spørgsmål om hvor stor en del af dette marked man vil have...

Der er jeg helt på linie med Morten. Her (Italien) er det megaudbredt. Det er hurtigt, godt, hygiejnisk. Talrige reklamer konstant på TV.  Et marked i stigning!

"Hakkebøffen"

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:12

Hej Peter!

Dejligt indlæg - glade og tilfredse brugere der står frem - og underligt nok "køre debatten i tråden videre" som om du slet ikke havde ytret dig - tankevækkende.

Men debatten giver jo også alle med input lidt reklame for deres et eller andet produkt som de gerne vil afsætte - !Wink

Kan da godt forstå man er opmærksom - tænk hvad der loves .......... tænk hvad der sker - Danske bank Roskilde bank................... Andre udbydere "Hæld dette på og kør længer på litteren og reducer" ...........piller - væske ........... der er mange af slagsen så - jow når du handler er det vigtigt at være opmærksom på priser og indhold - men også - er det jo en fryd at kunne handle kvalitetsprodukter  - uden at skulle skele til prisen ik?

Men network Marketing er jo netop - at brugere talert sammen og ANBEFALER - eller IKKE ANBEFALER produkterfne .....................Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46

Ja..vi har skam anbefalet pruduktet videre til min kones frisør, som også måtte have sådan en maskine, og

hun er vældig glad for den.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:58

Hej Peter !

Det glæder mit hjerte at høre dig fortælle dette - jeg arbejder som en gal med mit firma og naturligvis er det et firma på lige fod med alle andre firmaer - opgaven er den samme stort set - gode og/eller dårlige - uanset Network -Marketing eller ej!

Jow der er brodne kar allevegne - også i mlm - men der sandelig også seriøse virksomheder  jeg driver med en af dem ! Mon ikke der skulle være flere glade brugere herinde end alene Peter?Yes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:40

Morten, du nævner selv pod som en trend, men osse at pod er kommet for at blive, nu ved du vel godt hvad en trend er? hehe Wink

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:48

Morten:

Jeg har efterhånden bygget en  organisation og ca. 80 % af alle kunder eksisterer stadig efter det første år.. Det er et, i min verden, et hidtil uhøjt tal.

Det er der jo ikke noget hokus pokus i: Det er kaffe... hvor svært kan det være ;-)

Omvendt så er jeg ikke enig i at selskabet er ultimativt - men ganske rigtigt: I har med Zinzino ramt en niche som ingen andre har satset på før ...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)