Hov - troede svaret kom til de specifikke indlæg jeg trykkede på :)
Så lige en længere forklaring.
Det er ikke en medarbejder som vi ønsker at komme af med, men efter denne form for udeblivelse fra jobbet så sidder vi med lidt kritiske briller på. Vi har forsøgt at ringe og sms'e til personen uden noget svar. Når der ringes på telefonen ringer den enten ud og går på svarer eller går direkte på svarer. Det har strejfet vores tanke at der skulle være sket noget, men da vi kun har personens mobilnummer og ikke noget på personens kæreste (som heller ikke kan slås op på Krak/dgs), så har vi ikke haft mulighed for at undersøge det nærmere. Personens kæreste kender godt arbejdspladsen og har været herude tidligere, så det virker underligt hvis kæresten ikke skulle have underrettet os omkring sygdom/tilskadekomst. Så vi har egentlig gjort hvad vi kunne for at få kontakt undtagen at troppe op på personens adresse. Men hvor længe skal der gå før man kan bortvise medarbejderen? Krydser dog stadig fingre for at vi hører fra medarbejderen men hvis vi stadig intet har hørt på mandag, så tror jeg at vi må opgive at høre fra personen igen.
|
Bor han alene ? Hvis ja så var det måske en god ide og undersøge om der sket noget med ham.
Jeg kender en der blev fyret for ikke at møde op, mens han lagde der hjemme bevistløs på gulvet med en hjerneblødning.