Hvad er din strategi, når fx Jumpsuits stopper sin kampagne - sletter/ændrer du så indlægget eller fjerne/ændrer du blot linket (eller gør du ingen ting)?
Hilsen, Robert
Det gør de formodentlig ikke. Jeg reklamere ALTID KUN for webshops og Smartgirl har været oprettet hos Tradedoubler siden 2002. Det er 10 år nu. Skulle de finde på at lukke, så er der mange andre webshops der sælger det og går det helt galt, så lader jeg bare Adsense være på siden, som med denne artikel om navlepiercinger.
Jeg har mildest talt haft en skod måned. På trods af knap 1400 unikke besøgende, har jeg kun haft en indtjening på 220 kroner. 100 fra AdSense. 120 fra affiliate.
Men, men, men! Jeg satser stærkt på at komme stærkt igen i marts. Jeg er begyndt at gå lidt mere målrettet efter affiliate i stedet for blot MFA-artikler. Blandt andet skrev jeg igår 2000 ord om proteinpulver. Jeg håber på, at den strategi vil kaste en større indtjening af sig. Jeg håber i hvert fald på det bedste!
Jeg må dog også indrømme, at det har været lidt knap med arbejdsindsatsen på siden i februar. Jeg har ikke fået skrevet mere end et par håndfuld artikler. Og knap lavet noget linkbuilding. Jeg håber (og tror), at den lidt mere affiliate orientede strategi vil kase lidt mere motivation af sig også. Nu får vi at se.
Kommer der ikke status for februar md. med alle der er med i projektet ?
vh Hansen
Det er kun dem der vælger at skrive det. Omkring d. 5 kan du se alle tal på www.webpenge.dk
Super flot. Det kan være jeg snart kan være med, med www.itforummet.dk.
Jeg har lige skrevet en stor artikkel på 3000 ord om at bygge en computer, hvis du har tid og lyst(eller der er en anden som har), så må i meget gerne se om jeg har skrevet den rigtigt med Keywords osv....... Den findes her: http://www.itforummet.dk/it-artikler/it-artikler/byg-en-computer
@drejer - der er fejl i dit link til www.drejeraps.dk på denne side:
@Glen: Du kan lige akkurat være med, da siden er oprettet lige før december. Hvis du har lyst, så send mig lige en PM, så får jeg dig med i gruppen og forummet. :-)
Og så er det naturligvis også tid til min statusopdatering for februar måned!
Jeg kan afsløre, at Dennis Drejer er foran mig. Men jeg har stadigt fordoblet både antallet af besøgendeog indtjeningen i forhold til januar måned på begge mine sider. Det er jeg tilfreds med. Derudover skal jeg i gang med et nyt og møghamrende spændende projekt med Anders Saugstrup og Hans Stokholm Kjer, hvilket jeg også har beskrevet inde på mit blogindlæg.
Det kunne godt nok have været sjovt at være med, det må blive næste gang.
Det store spørgsmålstegn er, vil i nogensinde tjene 5000 kr passivt? Det der lokker folk til pt er vel jeres hyppige artikler på relevante søgeord - men det vil tiden vel vise?
Nej det er korrekt at det ikke bliver passivt i ordenes dybeste forstand. Vi har haft flere tråde om dette på Amino og vi bliver dog aldrig helt enige, jeg er dog begyndt at blive omvendt om det passive.
Lad os antage at Hr. Halfdan bruger 200 timer på 100 gode artikler og 20 timer på opsætning af side/design for at opnå 5.000 kr. om måneden. Hertil bruges 10 timer om måneden på nye artikler og linkbuilding.
Det giver i det lange løb en RIGTIG god timeløn. Dette er ikke som sådan passivt, men han tjener jo egentlig penge de dage han ikke arbejder.