Og ødelagt vi andres oplevelse med Facebook og gjort det til et stort SPAM helvede, så en hat af papir er alt hvad det kan blive til denne gang Jannik :-)
Enig!
Men et eller andet sted er det også en præstation, at have tjent de penge på en Facebook app på så kort tid, men er også enig i at det er spam, og giver minimal underholdningsværdi for brugeren, hvis nogen overhovedet.
Jeg tror også at indtjeningen falder drastisk om ikke så lang tid.
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Jeg ved godt hvordan man slår det fra, men hvis jeg spørger mine venner, så er jeg sikker på 8/10 ikke gør. Og derved skabes bølgen på Facebook, fordi folk klikker ukritisk på noget der ellers så troværdige veninde har lagt op via din applikation.
Jamen Emil. Nogle ser bare det sjove i at få et eller andet sjovt/latterligt resultat :-).. Min væg bliver også spammet med det, hvilket også er en af grundene til at jeg har deaktiveret det lige pt.
Det kan du sådan set have ret i - Jeg har ændret overskriften til en mere tidssvarende version. ;-)
Mht. Jannik og FB-applikationer: Målet er at skabe en passivindtjening. Hvis din app også tjener 5k om måneden om 3 måneder, så kan vi snakke om det. Derudover er det dog ganske flot, at du kan opbygge så fængende applikationer, kudos for det. Også selv om det er pisseirriterende.