Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 18 ud af 26 (254 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Broholm:

Wow! Godt gået Dennis, over en krone per besøgende må være lidt af en rekord, no?

Mange tak!

Det kan sagtens komme højere op. Det handler jo bare om at samme de søgeord, hvor de besøgende sidder klar med dankortet Smile

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:29

Ser ud til jeg er lidt bagud med en indtægt på 1 klik af 5,38 kr, men jeg har også haft alt for travlt med andre projekter! Ser ud til at Dennis bliver en hård konkurrent for jer andre.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:03

Du er en satan, Dennis. Men bare vent. Jeg skal sgu nok hente dig.

Min indtjeningsrapport for januar for henholdsvis Simpelsundhed.dk og Nemfinans.dk kan lokaliseres her:

Projekt Adsense: Januar indtjeningsrapport.

Jeg kan afsløre, at min ene side har tjent 3 gange så meget som den anden. :p

Så ser jeg frem til at komme i gang med den linkbuilding, jeg har lagt for dagen i februar. Siderne har i øjeblikket reelt kun de signaturlinks, jeg har fra Amino og de links, de har fået som følge af konkurrencen på eksempelvis Webpenge.dk, hvor I kan se den samlede stilling mellem deltagerne.

To battle we go!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Efter der har været lidt snak om tal fra februar måned på vores lukkede fora, så tør jeg godt sige, at det ser ud til at gå frem ad med indtjeningen for det meste af linjen!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:38

Glæder mig til at se en update, også gerne med lidt fyldestgørende rapporter fra de individuelle brugere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19

Kristoffer Broholm:

Glæder mig til at se en update, også gerne med lidt fyldestgørende rapporter fra de individuelle brugere :-)

Jeg har i hvert fald tænkt mig at skrive noget mere fyldest gørende. Tidligere har jeg ikke skrevet noget, men jeg ved fra sidst, at der var flere der skrev indlæg på deres egne blogs.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:46

Dennis Drejer (WooX):

Kristoffer Broholm:

Jeg har i hvert fald tænkt mig at skrive noget mere fyldest gørende. Tidligere har jeg ikke skrevet noget, men jeg ved fra sidst, at der var flere der skrev indlæg på deres egne blogs.

Lyder godt Dennis, vil jeg se frem til at læse. Jeg synes din side er rigtig vellavet fordi du skriver gode indlæg og ikke spilder tid med store komplicerede designs, widgets og hvad ellers. Jeg prøver selv at starte op med nichesider og det er derfor super hvis du kunne give lidt fif og guldkorn :-)

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:04

hr. halfdan, kan du så se at komme med en opdatering her eller på din hjemmeside.... Jeg venter spændt.   ;-)

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:12

Kristoffer Broholm:

Lyder godt Dennis, vil jeg se frem til at læse. Jeg synes din side er rigtig vellavet fordi du skriver gode indlæg og ikke spilder tid med store komplicerede designs, widgets og hvad ellers. Jeg prøver selv at starte op med nichesider og det er derfor super hvis du kunne give lidt fif og guldkorn :-)

Jeg har lidt den filosofi, at jeg ikke gider bruge tid på alt "gejlet" før jeg er sikker på at det kan give nogle penge og nu da dette er en konkurrence, så gælder det jo om at komme ud over stepperne og få lavet noget indhold og bygget nogle links.

Jeg vil nok skrive lidt om de tanker jeg gør mig i forbindelse med et affiliate site.

Glen:

Så hr. halfdan, kan du så se at komme med en opdatering her eller på din hjemmeside.... Jeg venter spændt.   ;-)

Du må lige vente til d. 1 før der kommer tal fra nogen af os igen Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Venter i spænding på at høres jeres resultater ;o)

Side 18 ud af 26 (254 indlæg)