Med al respekt for din Facebook-indtjening, så er det bare ikke det, at den her konkurrence går ud på. Og ja, det er da nok meget heldigt for os andre. ;-)
Det handler om det at få stablet en side på benene med alt, hvad det indebærer. Linkbuilding, placering af reklamer, SEO, themes, "markedsføring" og sidst men ikke mindst et genialt netværk med en masse forskellige mennesker med hver deres gode kompetencer, som man kan spørge til råds og blive klogere af. Og hvis du spørger mig, så er det mere værd end at lave 5000 kroner på 3 dage på en Facebook applikation.
Jeg synes egentlig, at min indtjening har været ret svag i forhold til en nogenlunde besøgsskare. Men jeg må arbejde lidt med nogle mere aggresive annoncer i denne måned. Motivationen er desuden faldet lidt. Måske i takt med, at vi har haft ret travlt i Overgaard Tekst. Men jeg satser stærkt på at komme op på hesten igen og få knaldet nogle drøn gode artikler afsted i februar, så der kan komme lidt flere kroner på kontoen dér.
Til jer der læser med: Husk at I kan få gratis backlinks fra mit site, hvis I kan skrive en artikel som er relevant for siden, som for eksempel denne: Jumpsuits til kvinder eller Dixie tasker.
Det er sgu da godt klaret på måned nr. 2! Jeg skal lige have den ind med skeer.. Er vinderen den hvis side først har en indtægt på 5.000,- på én måned? Eller den der først når 5.000?
Det er sgu da godt klaret på måned nr. 2! Jeg skal lige have den ind med skeer.. Er vinderen den hvis side først har en indtægt på 5.000,- på én måned? Eller den der først når 5.000?
Ja, det er ret imponerende! - Så er der os andre der ligger og roder nede ved 151 kroner med penge-maskinen.dk :(
Det er om måneden.
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Til jer der læser med: Husk at I kan få gratis backlinks fra mit site, hvis I kan skrive en artikel som er relevant for siden, som for eksempel denne: Jumpsuits til kvinder eller Dixie tasker.