Jeg vil da gerne være med! Jeg har nogle Facebook Applikationer! |
Sander:Jeg glæder mig sgu til at læse den indtjenings rapport Halfdan!
Det gør jeg også :) Lader til der er en ny sherif i byen
Det gør jeg også :) Lader til der er en ny sherif i byen |
Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.
Nu spørger jeg måske dumt men hvis man aktivt skriver nye artikler til et site er det så "passivt" eftersom man nettop aktivt bruger tid hver måned på at opdatere siden og lave SEO etc etc? Det er vel først passivt inkomst når man ikke har rørt siden i lang tid men stadig tjener penge på den? |
|
Tak for tilbudet men der er en mening med domænenavnet. Jeg ser frem at dyste og lære mere fra jer andre. Sender du ikke en invite til Facebook gruppen? |
Jeg har nu været med i konkurrencen i siden lidt efter den startede, men synes da lige i skulle have en ordentlig introduktion :) Jeg deltager ligesom Kristoffer Føns og Halfdan Timm med en blog om penge. Hvis i har lyst til at læse mine trafik og indtjeningsrapporter kan i følge med på min personlige blog, men da mit bud først kom op at stå omkring årsskiftet, Kommer første rapport først i februar. Jeg ser frem til mere god konkurrence, samt mere af den fantastiske sparring vi har over Facebook og på privat forum! Med venlig hilsen |
Jeg kan hermed meddele at hvis jeg var deltaget, så havde jeg allerede vundet. Jeg har på 3 dage tjent over 5000 kr på Facebook Applikationer. :-) Kontakt mig for at høre mere |
Og ødelagt vi andres oplevelse med Facebook og gjort det til et stort SPAM helvede, så en hat af papir er alt hvad det kan blive til denne gang Jannik :-)
|
Beklager meget at du har mange venner der elsker disse applikationer! |
Ja, eller måske for mange venner hvor begavelsen ikke rækker længere end at lade vær med at klikke sig ind på dit l*** ![]() |