Yeah. Angående estimeret tid, så ved jeg faktisk ikke hvornår jeg regner med at være i mål. Jeg har dog fået min side op og køre, som omhandler vægttab, og især MIT VÆGTTAB. Siden er primært min "dagbog", da jeg gerne skulle smide omkring 24 kilo, hvilket er at slå 2 fluer med 1 smæk!
Så har jeg talt med Halfdan og skulle komme ind i konkurrencen senere på ugen! Det er jo altid fedt med lidt ekstra motivation og forhåbentligt et netværk der holder længere end konkurrencen.
Sitet jeg deltager med er www.gadgethunter.dk som er et site med anmeldelser og nyheder omkring gadgets. Sitet lanceres her til d. 1. Januar og vil differencer sig fra de nuværende sites på flere måder.
Let the game begin :) Så håber vi at nå målet inden sommeren 2012!
Anders Saugstrup, som selv med stor succes lever af både egne affiliate-og Adsensesider samt som affiliate rådgiver fra hans residens i Grækenland, har sagt ja til at give hver eneste deltager i det uofficielle DM i Adsense og affiliate-marketing en personlig sparring og rådgivning på hans side i en halv times tid!
Over Skype eller telefon (begge dele er gratis også i forhold til opkald til Grækenland, bare rolig) kan Anders kickstarte ethvert projekt med årelang erfaring indenfor netop det, vi er i gang med. Jævnfør hans mange allerede eksisterende projekter har Anders pænt takket nej til selv at deltage i konkurrencen, men han har alligevel tilbudt en halv times sparring til hver deltager. Det er en unik mulighed for hver deltager at få rådgivning på et niveau, der under normale omstændigheder koster en del mere end en halv time!
Anders Saugstrup har forpligtet sig til at levere denne rådgivning til de første 20 deltagere, og med over 15 medlemmer af Facebook-gruppen for konkurrencen allerede er det med at komme ud af starthullerne. Jeg tør godt vædde på, at top-3 i konkurrencen kan findes blandt de, der får hjælp ad denne vej - Jeg glæder mig i hvert fald meget personligt til at trække fra feltet i et udbrud ala Bjarne Riis efter min omgang! :-)
Herfra skal der i hvert fald lyde en kæmpe tak til Anders for at deltage i projektet på denne måde!
Ja, konkurrencen blev ved med at kalde på mig selvom jeg ikke selv kunne deltage af forkellige gode grunde. :-)
Har du spørgsmål til min lille gave til deltagerne, så skriv dem gerne i tråden hér. Jeg følger ikke med på facebook.
Glæder mig til at snakke med en masse af jer om jeres spændende projekter!
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Håber, at du finder tid til lidt rådgivning til mig også. Det vil jeg i hvert fald se frem til med glæde! :-)
Mvh Alexander
Godt at høre at ideen falder i god jord! Og ja, bare du er blandt de første 20 på Kaptajn Halfdans liste, så er du inde i varmen! :-)
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har nu fulgt med i et stykke tid. Umiddelbart lyder en passiv indkomst på 5000 kr. som lang tids arbejde, men jeg er så heller ikke den største haj til affiliates. Jeg kører selv en blog med musikanmeldelser, hvor jeg har lidt affiliate sammen med. Bloggen er kaldt Musikblogger.dk. Min plan er så at de penge der tjenes på affiliates, skal gå til siden brugere i form af konkurrencer(Musik/cd´er) som udloddes. Dette er ment i den hensigt at jeg elsker musik og kan lide at blogge om det. Og jo mere mine brugere får ud af sitet, jo mere kan jeg få feedback på sitet.
Der er dog tjent lidt ind til den første konkurrence og den første cd er udloddet. Men det kører stille og roligt derudaf. Jeg håber at jeg ved at følge jer, kan få lidt indsigt i jeres fremgangsmåde.
Super lækkert tilbud du disker op med der Anders! Helt bestemt!
Jeg er også selv indtrådt i konkurrencen nu. Og for søren, jeg glæder mig til at komme ordentligt igang med dette værk. Ikke at jeg tror, at jeg har nogen ærlig chance over for nogle af de virkelig tunge drenge i dette fag - men man vinder heller aldrig, hvis man ikke prøver.