Gode resultater Alexander. |
Ikke nogle der kan svare på om man kan nå og være med?
Gode resultater Alexander. |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Ikke nogle der kan svare på om man kan nå og være med? |
Prøv at smide en PB til Kristoffer Føns eller Halfdan Timm. Tror ikke vi andre kan komme med godkendelser |
Modtaget - det prøver jeg ![]() Tak for hjælpen |
Oi oi oi, Har lige været væk fra computeren for en stund, men jeg har svaret på de par private beskeder, der har været :) |
Grundet noget i mit liv, har jeg trukket mig fra konkurrencen :-) Held og lykke til alle deltagerne. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Ok, hvis Morten beklageligvis må trække sig vil jeg gerne tilmelde en pengeside 101kr.dk til konkurrencen! |
|
Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
Erik@ Fantastisk! Jeg håber ikke, at du først søgte domænet 100kr.dk? Undertegnede snipede det for et par uger siden, og du kan sagtens få det, hvis du vil have det? Jeg har ikke brugt det endnu. Du har hjulpet mig før, så jeg overfører hellere end gerne domænet i aften, hvis du hellere vil lege med det. :-) Jeg glæder mig meget til at slås med dig! Forresten skrev jeg i starten af januar en opdatering på konkurrencen med mine to sider. Jeg kan afsløre, at indtjeningen allerede er tredoblet per skrivende stund i forhold til sidste måned. |
Jeg glæder mig sgu til at læse den indtjenings rapport Halfdan! |