Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 20 ud af 26 (254 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så er det naturligvis også tid til min statusopdatering for februar måned!

Jeg kan afsløre, at Dennis Drejer er foran mig. Men jeg har stadigt fordoblet både antallet af besøgende og indtjeningen i forhold til januar måned på begge mine sider. Det er jeg tilfreds med. Derudover skal jeg i gang med et nyt og møghamrende spændende projekt med Anders Saugstrup og Hans Stokholm Kjer, hvilket jeg også har beskrevet inde på mit blogindlægCool

Som en ekstra bonus får I nederst i indlægget et billede af mig i fuld fodboldrustning!
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:10

Spændende at læse om jeres opdateringer.

Det kunne godt nok have været sjovt at være med, det må blive næste gang.

Det store spørgsmålstegn er, vil i nogensinde tjene 5000 kr passivt? Det der lokker folk til pt er vel jeres hyppige artikler på relevante søgeord - men det vil tiden vel vise?

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Nej det er korrekt at det ikke bliver passivt i ordenes dybeste forstand. Vi har haft flere tråde om dette på Amino og vi bliver dog aldrig helt enige, jeg er dog begyndt at blive omvendt om det passive.

Lad os antage at Hr. Halfdan bruger 200 timer på 100 gode artikler og 20 timer på opsætning af side/design for at opnå 5.000 kr. om måneden. Hertil bruges 10 timer om måneden på nye artikler og linkbuilding.

Det giver i det lange løb en RIGTIG god timeløn. Dette er ikke som sådan passivt, men han tjener jo egentlig penge de dage han ikke arbejder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Glen:

@drejer - der er fejl i dit link til www.drejeraps.dk på denne side:

http://webpenge.dk/artikler/dennis-svingholm-drejer

blot til info ;-)

Tak jeg skriver lige til Lars og får det ændre :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:39

Philip Mahler:
Det giver i det lange løb en RIGTIG god timeløn. Dette er ikke som sådan passivt, men han tjener jo egentlig penge de dage han ikke arbejder.

Her rammer du virkeligt hovedet på sømmet. Erik Hamre omtalte i en anden tråd, at en passiv indtægt handlede om også at tjene penge, når man ikke arbejder. At gøre op med den håbløse idé om at give ens tid bort for penge. Det var hamrende godt skrevet og noget, jeg virkeligt tog til mig! Skype-Smile

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:30

Skal han så have 100 artikler med 2-3 affiliate banner reklamer i top og bund og i siden, til hver eneste indlæg, som skal omhandle det som reklamen viser, for det kan blive til nogen form for indtjening.

Kan være svært at finde så mange nye reklamer, de fleste udbydere af disse fjerner dem også efter få uger, og så kommer der nye til, så er han tvunget til at nedlægge disse indlæg helt, eller smide tilfældige reklamer ind, som så ikke passer til den tekst han har brugt mange timer på at skrive.

Så det helt store problem, er at finde nok danske reklame udbydere som han kan skrive nået omkring.

Eller prøve at sælge som det hedder på dansk til dem, som har lyst til at komme forbi hjemmesiden.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:33

Det er ikke nødvendigvis et spørgsmål om mængde, men at finde de søgeord, som harmonerer med en mulige kampagner. På langt sigt handler det om at finde huller, og give noget værdi. Et eksempel kunne være en service, hvor brugeren indtastede sin pc, og systemet fandt så frem til mulige universal ladere til denne maskine. Til denne service kunne der være en masse optimerede sider målrettet "lader til <pc>".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50

Søren:

Kan være svært at finde så mange nye reklamer, de fleste udbydere af disse fjerner dem også efter få uger, og så kommer der nye til, så er han tvunget til at nedlægge disse indlæg helt, eller smide tilfældige reklamer ind, som så ikke passer til den tekst han har brugt mange timer på at skrive.

Jeg reklamere altid KUN for webshops. Det er dem som generelt holder længst på affiliate markedet. Det er heldigvis ganske sjældent at de lukker deres affiliate ned.

En webshop har tusindvis af produkter og derfor er det ikke svært at finde nye nicher.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:33

Så du sætter banner reklamer ind fra Webshop, det må være meget svært at skrive tekster, som gør folk villige nok til at købe nået, og opfinde nye tekster, da indholdet minder meget om det samme. Hvis det er en computer forretning, eller anden form for butik.

Hvad for hjemmesider bruger du, til at hente disse banner koder med, som du smider ind i dine indlæg. Der skal henter mange ind, hvis der skal skrives flere hundrede indlæg.

Og bare tanken om at 20-40% af dem er gået døde indenfor en kort periode, er et logitisk og administrativt bøvl, at få roddet op i igen, og sat andet ind.

Tænk hvis man har brugt 1-2 år på at skrive og skrive, og så er indtjening pist væk, fordi de har lukket reklamerne ned, eller også ændret i dem fra den udbyder du har brugt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01

Søren:

Så du sætter banner reklamer ind fra Webshop, det må være meget svært at skrive tekster, som gør folk villige nok til at købe nået, og opfinde nye tekster, da indholdet minder meget om det samme. Hvis det er en computer forretning, eller anden form for butik.

Hvad for hjemmesider bruger du, til at hente disse banner koder med, som du smider ind i dine indlæg. Der skal henter mange ind, hvis der skal skrives flere hundrede indlæg.

Og bare tanken om at 20-40% af dem er gået døde indenfor en kort periode, er et logitisk og administrativt bøvl, at få roddet op i igen, og sat andet ind.

Tænk hvis man har brugt 1-2 år på at skrive og skrive, og så er indtjening pist væk, fordi de har lukket reklamerne ned, eller også ændret i dem fra den udbyder du har brugt.

Det er nu ikke så svært. Det er det jeg lever af at gøre. Man behøves nødvendigvis ikke skrive hundrede vis af tekster. Jeg har for eksempel en side om espressomaskiner, hvor der er skrevet 10 tekster. Denne side tjener gode penge til mig. Jeg reklamere for 5-6 shops og det er 100% sikkert at de ikke lukker ned på samme tid.

Indlæg kan kun gå døde, hvis man ikke arbejder med linkbuilding.

Du kan finde affiliate annoncører hos Partner Ads og Tradedoubler.

Side 20 ud af 26 (254 indlæg)