Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 4 ud af 25 (246 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Burde politiet dog ikke bruge deres iiihh så begrænsede ressourcer på noget fornuftigt i stedet for?

6 års fængsel - folk er sluppet afsted med drab for mindre - det giver jo ingen mening

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Og politiet skulle også ransage mange hjem med folk der ryger hash, folk der kører uden lys på cyklen osv.

Pointen er at Halfdan " blærer " sig med det på nettet. Han kunne lige så godt have skrevet et invitationskort.

Jeg ønsker ham dog stadig god vind.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

De 6 år, er det maksimale.

Du kan også få 6 år for bankrøveri, men 1000,kr i bøde for at stjæle en bluse.

Det eneste sted den her sag er ude af proportioner er oven i Halfdans hoved.. sorry

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er sjovt som nogen mener, at hvis man er her på amino, så er man hævet over loven.

Hvis der er en her inde fra der får kopieret sin tekst fra en hjemmeside, så skal det meldes, og der skal betales erstatning og personen der har gjort det, skal også helst hænges ud her inde.

Men er der en fra amino der stjæler og blankt indrømmer det, så skal politiet bare finde noget andet at give sig til, og ikke reagerer på en anmeldelse. "Der er jo alligevel så mange andre der også stjæler musik og film."

Det er sgu en underlig holdning at have til tingene!!

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 17:29

Tror næppe nogen under 25 IKKE har haft brudt rettigheder på materialer.

Når det så er sagt, så er det så sørens typisk dansk med konceptet; 
"Jamen alle de andre gør det jo også..."

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg ikke inde i sagen udover at have læst blog-indlægget, men det ser ud til han måske har opfordret til ulovligheder på hjemmesiden. Så vi er altså ikke nødvendigvis "kun" ude i piratkopiering her. Det er muligt jeg har fejltolket det. 

At alt bliver rodet igennem er heller ikke mystisk når det gælder mistanke om kriminalitet med økonomiske vindinger. De kunne jo finde en større mængde sorte penge, hvis han var involveret i videresalg.

Men det håber og tror jeg da ikke han er Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:30

Fungadgets - Allan:

Thomas Frost:

Hvis almindelige mennesker der har downloaded 50 film og noget musik nu kan forvente ransagninger så skal politiet da VIRKELIG til at i gang.

Loven er vel lige for alle så vi må vel forvente at der sker mange anholdelser og ransagninger den kommende tid.

Eller er det kun folk der har benyttet deres ytringsfrihed og skrevet dårligt om antipiratgruppen der får huset endevendt?.

Jeg går ikke ind for piratkopiering, men jeg går bestemt heller ikke ind for at enkelte individer skal straffes hårdere end andre. Det bliver spændende at se hvor mage lignende anholdelser der kommer i kølvandet på dette, eller om de kun anholder og ransager folk der taler dårlig om antipiratgruppen.

Manden har en hjemmeside, hvor han fortæller om hvordan man kan være anonym når man downloader film og musik.
Han har stjålet 50 film og 1000 musik numre, og mener ikke at have gjort noget galt, fordi "Det gør alle andre også"

Så han har ikke kun skrevet dårligt om antipirat gruppen.

Ja han har downloaded 50 film og 1000 musiknumrer som en MASSE andre. Det jeg glæder mig til at se er om loven er lige for alle.

At han har skrevet om hvordan man henter film osv er der intet ulovligt i, sidst jeg kiggede i grundloven stod der vi har ytringsfrihed og der stod vist også at de aldrig kunne ændres.

Jeg skriver ikke at han kun har talt dårligt om antipiratgruppen, jeg skriver netop han har hentet ulovligt materiale, men at jeg glæder mig til at se hvor mange anholdelser og ransagninger der kommer i den kommende tid da MASSER af mennesker har hentet 50 film og noget musik

Jeg håber bare loven er lige for alle og man ikke kun anholder og ransager folk der benytter sin grundlovssikrede ytringsfrihed da jeg mener det ikke er foreneligt med demokrati hvis loven ikke er lige for alle. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:33

Thomas Frost:

Fungadgets - Allan:

Thomas Frost:

Hvis almindelige mennesker der har downloaded 50 film og noget musik nu kan forvente ransagninger så skal politiet da VIRKELIG til at i gang.

Loven er vel lige for alle så vi må vel forvente at der sker mange anholdelser og ransagninger den kommende tid.

Eller er det kun folk der har benyttet deres ytringsfrihed og skrevet dårligt om antipiratgruppen der får huset endevendt?.

Jeg går ikke ind for piratkopiering, men jeg går bestemt heller ikke ind for at enkelte individer skal straffes hårdere end andre. Det bliver spændende at se hvor mage lignende anholdelser der kommer i kølvandet på dette, eller om de kun anholder og ransager folk der taler dårlig om antipiratgruppen.

Manden har en hjemmeside, hvor han fortæller om hvordan man kan være anonym når man downloader film og musik.
Han har stjålet 50 film og 1000 musik numre, og mener ikke at have gjort noget galt, fordi "Det gør alle andre også"

Så han har ikke kun skrevet dårligt om antipirat gruppen.

Ja han har downloaded 50 film og 1000 musiknumrer som en MASSE andre. Det jeg glæder mig til at se er om loven er lige for alle.

At han har skrevet om hvordan man henter film osv er der intet ulovligt i, sidst jeg kiggede i grundloven stod der vi har ytringsfrihed og der stod vist også at de aldrig kunne ændres.

Jeg skriver ikke at han kun har talt dårligt om antipiratgruppen, jeg skriver netop han har hentet ulovligt materiale, men at jeg glæder mig til at se hvor mange anholdelser og ransagninger der kommer i den kommende tid da MASSER af mennesker har hentet 50 film og noget musik

Jeg håber bare loven er lige for alle og man ikke kun anholder og ransager folk der benytter sin grundlovssikrede ytringsfrihed da jeg mener det ikke er foreneligt med demokrati hvis loven ikke er lige for alle. 

Så hvis en mand stiller sig op på gaden og råber op om at han sælger stoffer, så skal politiet ikke gøre noget, da det ikke er sikkert at de får fat på alle dem der ikke råber op om det?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:36

Thomas Frost:

"Må danske internetportaler opfordre til skattesnyd og andre ulovligheder?"

Kilde her: 

http://www.familieadvokaten.dk/breve-100/b100-220.html

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså når nogen bryder min ophavsret interesserer det da ikke politiet en  tøddel - den må jeg da selv klare - evt. gennem et civilt søgsmål. 

Jeg synes ikke det er i orden, at man downloader ting, man ikke har ret til - men den behandling der beskrives i blogindlægget er da helt ved siden af

Side 4 ud af 25 (246 indlæg)