Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 3 ud af 25 (246 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Linde:

Det er lidt sjovt at se hvor hellige folk er. ''Giv ham det han fortjener''-attituden gælder kun for andre - ikke for en selv. Hvor mange af jer har været på youtube og set et klip, hvor der var copyright på? Så skal I jo også i fængsel! 

Nu er streaming jo lovligt, hvilket du selv kan tjekke op på... Der er faldet dom i sådan en sag tidligere.

Personen der streamer fra Youtube eller andre steder, overholder loven, mens personen der uploader ulovligt materiale til streaming, er den som krænker evt rettigheder...

Så dit eksempel er vist uden sammenlignings grundlag med den konkrete sag, med mindre du henviser til alle dem, som uploader på Youtube...

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 17:01

Andreas Linde:

Seiven:

Andreas Linde:

Det er lidt sjovt at se hvor hellige folk er. ''Giv ham det han fortjener''-attituden gælder kun for andre - ikke for en selv. Hvor mange af jer har været på youtube og set et klip, hvor der var copyright på? Så skal I jo også i fængsel! 

Det er bare ikke helt det samme, vel?

Det er præcis det samme. Hvis du ser klip som er uploadet af andre end de folk der ejer rettighederne, så er det ulovligt.  

Så du siger, at hvis jeg ser en musik video (or something) på youtube, så bryder jeg en lov? - ingengang youtube bryder loven, da de fraskriver sig rettigheder. Det holder jo ikke helt.

Hvis vi skal bevæge os ud, på dybt vand, så hvergang du går ind på et diskotek, hvor DJ'en har stjålet et nummer på intenettet og spiller det, hvad så?

I danmark er vores lov heldigvis bygget op om, Bonus Pater. - og der bliver forventet at vi er fornuftige personer, så derfor vil du aldrig nogensinde modtage en bøde for at høre musik på et diskotek eller youtube.

Jeg vil også gerne lige indskyde, at jeg ikke er hellig. Det bare et spørgsmål om at stå til ansvar for hvad man har gjort, hvis jeg var ham ville jeg også være pissesur. - nok mest af alt fordi sandsynligheden for at blive taget er latterlig lille. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas :

Youtube fjerner de videoer , på ønske fra rettighedshaverne, som der ikke er givet tilladelse til. I rigtigt mange tilfælde har udgiver givet tilladelse til det, på Youtube. Så det er altså ikke ulovligt per definition.

If you can`t do the time, don`t do the crime

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 17:03

Jimi Hove:

Andreas :

Youtube fjerner de videoer , på ønske fra rettighedshaverne, som der ikke er givet tilladelse til. I rigtigt mange tilfælde har udgiver givet tilladelse til det, på Youtube. Så det er altså ikke ulovligt per definition.

If you can`t do the time, don`t do the crime

præcis det jeg vil frem til.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.. men ja hold jer til de tjenester som har indgået aftaler med de forskellige brancher. Og så donèr lige en mønt en gang imellem. Det er folk der arbejder hårdt ligesom jer.

Var der nogen der havde stjålet noget tekst fra jeres websites, skulle vi nok også have en tråd om det.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke helt rigtigt youtube kan køre løs fordi de ikke vil indgå aftale med koda

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:10

Andreas Linde:

Det er præcis det samme. Hvis du ser klip som er uploadet af andre end de folk der ejer rettighederne, så er det ulovligt.  

Bare lige for god ordensskyld, så tager Youtube skam hånd om ulovlige uploads, hvilket du også vil se tydeligt, hvis du f.eks sidder på en tysk, fransk eller engelsk IP adresse...
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17

Så mener du at alle de danske der er derude er lovlige

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis almindelige mennesker der har downloaded 50 film og noget musik nu kan forvente ransagninger så skal politiet da VIRKELIG til at i gang.

Loven er vel lige for alle så vi må vel forvente at der sker mange anholdelser og ransagninger den kommende tid.

Eller er det kun folk der har benyttet deres ytringsfrihed og skrevet dårligt om antipiratgruppen der får huset endevendt?.

Jeg går ikke ind for piratkopiering, men jeg går bestemt heller ikke ind for at enkelte individer skal straffes hårdere end andre. Det bliver spændende at se hvor mage lignende anholdelser der kommer i kølvandet på dette, eller om de kun anholder og ransager folk der taler dårlig om antipiratgruppen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Frost:

Hvis almindelige mennesker der har downloaded 50 film og noget musik nu kan forvente ransagninger så skal politiet da VIRKELIG til at i gang.

Loven er vel lige for alle så vi må vel forvente at der sker mange anholdelser og ransagninger den kommende tid.

Eller er det kun folk der har benyttet deres ytringsfrihed og skrevet dårligt om antipiratgruppen der får huset endevendt?.

Jeg går ikke ind for piratkopiering, men jeg går bestemt heller ikke ind for at enkelte individer skal straffes hårdere end andre. Det bliver spændende at se hvor mage lignende anholdelser der kommer i kølvandet på dette, eller om de kun anholder og ransager folk der taler dårlig om antipiratgruppen.

Manden har en hjemmeside, hvor han fortæller om hvordan man kan være anonym når man downloader film og musik.
Han har stjålet 50 film og 1000 musik numre, og mener ikke at have gjort noget galt, fordi "Det gør alle andre også"

Så han har ikke kun skrevet dårligt om antipirat gruppen.

Side 3 ud af 25 (246 indlæg)