Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 2 ud af 25 (246 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:

Thomas Reberholt:

Og hvad så manden har lidt musik på sin pc og skal så 6 år i skyggen eller ? 

Han har hentet lidt musik og et par film ikke delt eller kopieret det altså faktisk ikke gjort noget .

6 år er max. straf for det han har gjort. Han vil ikke på noget tidspunkt komme op i nærheden af det.

Men han har hentet film og musik. Dvs. han har hentet materiale som andre ejer. Bare det er forbudt. Så det er på rette plads at de har været hjemme hos ham og hente DVD'er m.m.

Jeg er enig med Niels Henriksen.

Om han downloader film eller musik fra internettet eller om han stjæler fra en fysisk butik, er det samme. Han skal straffes og betale erstatning for de film og det musik han har downloadet fra torrent-sites eller lignende, alt andet vil være til grin. Men 6 år skal han nu ikke have.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:19

Thomas Reberholt:
Han har hentet lidt musik og et par film ikke delt eller kopieret det altså faktisk ikke gjort noget .

Thomas det er vel ok at jeg lige smutter forbi og henter dit tv, dit stereo anlæg og måske lige et par ting mere?
Det er kun til mig selv og jeg skal nok lade være med at sælge det til andre. Så er det vel ok ;)
(Ironi kan forekomme)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:24

Det er jeg godt klar over men at begynde at lede efter hash og andre ting end det som det endelig handler om forstår jeg ikke. Jeg tror antipiratgruppen har pyntet meget på deres udgave, og som halfdan også skriver havde de jo de ting med som APG have fundet frem, dette er jo endelig overvågning og ikke tilladt ret mig hvis jeg tager fejl ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvem siger at det ikke er dvd'er de leder efter?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Unitbyte.dk :

Det er på ingen måde okay.. Jeg er næsten sikker på han kan få erstatning for det, det kunne være lidt morsomt (specielt hvis han kunne få en god en)

Sikke morsomt det ville være... Alle skatteydere vil sikkert smile hele vejen hjem, når de høre deres skattekroner går til erstatning for ? Ja for hva?

Dette er vel blot endnu et bevis på, hvor utaknemmeligt et job, som politimænd udføre i DK i dag. Man undersøger en sag efter reglerne, fordi man har fået en anmeldelse, og straks skal de hænges ud, som THE BAD GUYS. Mig bekendt så har politiet intet gjort?

Imorgen når der er sket et mord, så skal politiet også hænges ud, fordi en eller anden ik mener, at de gør deres arbejde ordentligt. Hvornår er folk egentlig tilfreds med ordensmagten? Mit gæt er, når en venlig betjent uddeler en advarsel for en forseelse, for en fartbøde får jo flere mennesker til at brænde sammen i raseri, selvom det er dem selv, som har kørt for stærkt...

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som han selv siger, de havde måske troet han var en større fisk, så det da på sin plads. I bund og grund er 50film af 150kr, og 1000musiknumre af 8kr alligevel 15,500kr. Så meget får man nok ikke engang med hvis man røver en 7/11. 

Det er klart at politiet går all in, når han mistænkes for at være en stor fisk og medejer af en eller anden hjemmeside, der omhandler kriminalitet. 

Alt i alt synes jeg hele situationen er okay. - dog synes jeg personen der har skrevet det blog indlæg, skal stoppe sit "nu skal jeg 6 år i fængsel"-snak og nok indse at han bare får en bøde, specielt når han selv læser jura. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Det er lidt sjovt at se hvor hellige folk er. ''Giv ham det han fortjener''-attituden gælder kun for andre - ikke for en selv. Hvor mange af jer har været på youtube og set et klip, hvor der var copyright på? Så skal I jo også i fængsel! 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:51

Andreas Linde:

Det er lidt sjovt at se hvor hellige folk er. ''Giv ham det han fortjener''-attituden gælder kun for andre - ikke for en selv. Hvor mange af jer har været på youtube og set et klip, hvor der var copyright på? Så skal I jo også i fængsel! 

Det er bare ikke helt det samme, vel?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Seiven:

Andreas Linde:

Det er bare ikke helt det samme, vel?

Det er præcis det samme. Hvis du ser klip som er uploadet af andre end de folk der ejer rettighederne, så er det ulovligt.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 16:58

Andreas Linde:

Han skal selvfølgelig ikke have 6 års fængsel ;)

Men det er den måde han (og andre) brokker sig at politiet gør deres arbejde, som jeg ikke kan forstå.
Og at der er nogen der mener at det er ok at stjæle så længe det kun er til sig selv, har jeg bestemt heller ingen forståelse for.

Jeg kan ikke se at det har noget at gøre med "At give ham som han fortjener" attitude

Side 2 ud af 25 (246 indlæg)