Jeg tillader mig lige at ændre overskriften ved at tilføje Amino, eftersom Halfdan selv har offentliggjort det formoder jeg det er okay. Grunden til det er selvfølgelig at den her tråd bør læses af så mange som muligt, det er jo en fuldstændig vanvittig fremgangsmåde!
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg er helt sikker på Halfdan har brug for os her inden til at få spredt dette budskab ud til folket da dette bare ikke er rimligt, gu har han da gjort noget forkert men så gi han et straf som passer til dette lad os samlet råbe Fy Fy Fy skamme halfdan og så lad det ligge han har tros alt ikke stjålet en bil til 1 mill som jeg hvis jeg husker efter så i tv giver et stort Fy Fy skamme ikke engang 3 X fy
Lad os hjælpe den unge halfdan ved at lave noget omtale om dette del hans link eller som mig lav lidt seoantipiratgruppen
Og mens vi er det vil jeg rigtig gerne lave lidt reklame som en siden som er ganske gratis og lovlig at bruge når det handler om musik http://www.spotify.com/dk/ dette er blevet lovligt i dk efter lang tids kamp
Antipiratgruppen så gerne at downloadere og lignende blev steglet og brændt på bålet. At spotify findes giver ikke en ret til at downloade musik spotify betaler penge. Men dette er over grænsen man kan som amino bruger undersøge vem som løber antipiratgruppens ærinder og fravælge disse. Og til sidst det er dom stolen der udmåler straf.
Erstatning for hvad? Politiet har ikke gjort noget forkert i den her sag. Når de har en ransagningskendelse, så er alt på det rene juridisk. Særligt hvis de frygter, at Halfdan har gemt sine brændte dvd'er i sit gamle undertøj og skjult profitten i nogle sofapuder.
Dernæst undrer jeg mig. Er det smart at sidde og indrømme det hele? Attituden er demonstrativ, provokerende og kæphøj. Og jeg tror i sidste ende ikke, at det gør noget godt for Halfdans sag. Det er jo nærmest blevet til en tilståelsessag, fordi Halfdan flere steder indrømmer, at han har hentet film og musik, som han ikke har betalt for.
Og hvad så manden har lidt musik på sin pc og skal så 6 år i skyggen eller ?
Han har hentet lidt musik og et par film ikke delt eller kopieret det altså faktisk ikke gjort noget .
6 år er max. straf for det han har gjort. Han vil ikke på noget tidspunkt komme op i nærheden af det.
Men han har hentet film og musik. Dvs. han har hentet materiale som andre ejer. Bare det er forbudt. Så det er på rette plads at de har været hjemme hos ham og hente DVD'er m.m.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....