|
Kasper:Slightly off-topic, men hvilket webhotel har du selv valgt til dit portalsite om webhoteller?
Webhotel-Tjek ligger hos Meebox (hvis du mener, hvilken udbyder jeg benytter).
|
|
Nej, jeg har indenfor de seneste dage skiftet tema på min side. Desværre opdagede jeg ikke at min blog-oversigt så kun indeholdt en masse engelsk standardtekst. Det har Google desværre opdaget og indekseret. I går glemte jeg at tilføje at min derangering kun gælder trofæ søgeordene "hjemmeside" og "hjemmesider" - og jeg gætter det skyldes den bummer mht bloggens oversigt. Det kan jo roligt betragtes som Duplicate Content, jeg havde der. Jeg ligger stadig på side 1 med på "professionel hjemmeside" og er tæt på at komme på side 1 med "webbureau Aalborg". Jeg har såmænd også fået indekseret sider på et test-site jeg har, som kun vist kun har et backlink. |
Sparetips på Sparefeber.dk
jeg benytter også mebox grundet hastighed , det betyder noget der er er ekstrem få på mit webhotel især set i forhold prisen, derved vinder på 2 ting på samme tid https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel |
Problemet er, at det ikke er en nem opgave at være den største og bedste søgemaskine i verden. Det er svært at lave algoritmer, der med succes hver gang (eller tilnærmelsesvist) afgør hvilket indhold der er godt og hvilket indhold der er dårligt - og det er endnu sværere, når der er så mange SEO'er der så ihærdigt at "manipulerer" resultaterne. Men googles søgeresultater bliver formentlig ikke dårligere med tiden - og det er netop dét webmastere skal forholde sig til. De fleste affiliate-hajer er udemærket godt klar over, hvordan de kunne gøre deres sider mere brugervenlige og dermed bedre i Googles øjne...problemet er imidlertid at brugervenlighed er lig med mindre indtægt på affiliatehjemmesider og netop dét er nok essensen i problematikken omkring panda-updaten (i hvert fald for affiliatemarketers). /JG |
Måske er der noget der tyder på, at vi alle bliver nødt til at indstille os på færre annonce-enheder og generelt en mindre aggressiv annonce-opsætning! Tendensen er der. Spørgmålet er blot hvor langt google vil gå for at øge brugervenligheden på bekostning af reklameindtægter! Hvor tror I grænsen ligger? |
Elektriker i Odense
Jeg tror du mere skal se det sådan at hvis ikke Google levere de bedste søgeresultater, mister de alligevel reklame indtægter i det lange løb, og helt sikkert mere end færre reklameblokke. Det siger jo også lidt sig selv. Hvis antallet af reklamer på en hjemmeside er så stort at det overskygger det reelle indhold på den enkelte side, hvor er den virkelige kvalitet til brugeren så henne? den eksistere stort set ikke på sådanne hjemmesider. De er blevet ramt før og de vil helt sikkert blive ramt igen i fremtiden, hvis ikke de laver om på den måde at tænke på. Flere reklamer betyder altså ikke altid større indtægter, og slet ikke i det lange løb. så folkens, med den type hjemmesider, begynd at tænke langt mere logisk og ikke mindst langt mere brugervenligt og SEO venligt, det betaler sig i det lange løb. Jeg kan ikke svare på hvor langt de vil gå, det kan kun Google. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Rigtigt som KTJ skriver...
Og det jo ikke alle hjemmesider der kører med google adsense!!!! /JG |
ser meste som om en tingene gået efter indhold på siden er meget lidt på en side forsiden er du ramt da ikke formidlet nok viden Den interne struktur den ser ud til at være vigtigere nu, derved brugervenlige sider Nogle sider er gået frem små med meget tekst forsiden Store sider meget links kun til undersider spreder sig til masser undersider med tekst Går som altid efter teksten er unik Men jeg har kun undersøgt mine sider , måske er der andre ting der gælder ? |