Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 1 ud af 15 (149 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en tyv i natten kom Pandaen forbi nogle af mine sites i nat som er rutsjet en del pladser ned. Pudsigt nok er det mine bedste sites med mest indhold som er ramt, mens de tynde Adsense sider klarer sig fint. Google er svær at blive klog på!

Når det så er sagt, så virker det til at denne omgang Panda (hvis det er det) har ramt sider med en hvis linkprofil, andre fællesnævnere kan jeg i hvert fald ikke se. Jeg ser nemlig også stadig konkurrenternes tynde og dårlige affiliate sites ranke for de samme søgeord. Så man kan bare konkludere at hvis du er i affiliate branchen skulle du helst have lavet linkbygning for et par år tilbage, så er din skod side nemlig god i Googles optik ;-)

Når et af mine 'gode' sites med masser af passioneret og unikt indhold også bliver ramt, så må man efterhånden begynde at forholde sig til at Google gør det svært at være den 'lille' webmaster. Fremover vil mit fokus ligge mere på traffik andre steder fra og brandbygning.

Hvad siger i andre?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56

http://www.seosupport.dk/seo/ siger min google score er steget lidt , måske er din side, delt op i for mange undersider , det ser ud til store sider meste er faldet med mange små undersider .

God ide du . får lavet lange info sider gerne på flere 1000 ord , end gør satse på masser små ord på 1000 undersider mange tror der skal alle disse undersider til , det er ikke nødvendigt .

Prøv og kigge på wiki sider og andre sider , hvorfor stiger mere og mere og andre falder 

Konklusion du tager fejl , det er ikke store meste ramt men både store og små der deler meget op .

kender ikke den side du snakker om , men nu er det bare at udvide ens sider der er forvejen end bare lave flere undersider store undersider med god info er fremtiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er i hvert fald sket noget de seneste par dage, heldigvis ikke med mine sider, ikke andet end de bliver ved med at stige ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Der er i hvert fald sket noget de seneste par dage, heldigvis ikke med mine sider, ikke andet end de bliver ved med at stige ;-)

Det samme her, jeg har ikke rigtig de sidste par måneder gjort noget for min synlighed på nettet. Har haft lidt for meget at se til i forhold til at have tid til min egen hjemmeside, kunderne kommer jo i første række. Mine kunder stiger så endnu mere på den konto :).

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:21

Du gav den så også en ordenlig skalle her for et par måneder siden, med din egen side :)

Men ja du kører jo også efter bogen, og tror på godt håndværk, hårdt arbejde og tålmodighed, så selvfølgelig bliver dine kunder belønnet ..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 17:27

Mikael christiansen:
store undersider med god info er fremtiden

Jeg synes ikke det virker helt så enkelt, jeg har en side der hedder dukkehuse Goki hvor jeg havde rigtig mange produkter og rigtig meget tekst. Nu har jeg fjernet halvdelen af teksten (det fyldte for meget og konverterede dårligt). og nogle af produkterne. Og siden er gået frem på ordet dukkehuse.

Mvh

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:28

Jimi Hove:
Du gav den så også en ordenlig skalle her for et par måneder siden, med din egen side :)
ja i hvert fald en mindre skalle :)

Jimi Hove:
Men ja du kører jo også efter bogen, og tror på godt håndværk, hårdt arbejde og tålmodighed, så selvfølgelig bliver dine kunder belønnet ..
jo tak :) 

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:48

Charlotte Olsen:

Mikael christiansen:
store undersider med god info er fremtiden

Jeg synes ikke det virker helt så enkelt, jeg har en side der hedder dukkehuse Goki hvor jeg havde rigtig mange produkter og rigtig meget tekst. Nu har jeg fjernet halvdelen af teksten (det fyldte for meget og konverterede dårligt). og nogle af produkterne. Og siden er gået frem på ordet dukkehuse.

Mvh

Charlotte

Din tekst er jo også ekstremt småt , google cach siger google ikke har været forbi denne undersider siden den 2 oktober .

Du nævner  4 gange dukkehus i flere overskrifter efter den gamle siger google cach den nye side er bedre , du satser på en h1 , du steg derved når man nævner samme ord i flere titler samme side er det  direkte ikke ideelt ifølge google

De andre titler skulle have været forskellige undertitler og det skulle være h2 h3 og h4 , derved du deler en side op i underemmer .

Du er steget grundet din tekst er bedre nu , du kunne udmærket øge sidens længde dog skulle du satse mere bredt på en side 

I alt bedre burde du få en med bedre viden til  få gennemgået din side en med grundig viden omkring SEO for det er en videnskab 

God ide du læser  søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
google cach siger google ikke har været forbi denne undersider siden den 2 oktober .

Mikael: Den cachede dato siger intet om, hvornår googlebot sidst har været forbi. Den fortæller blot, hvilken dato der sidst er gemt en cached version. Og det er altså noget helt andet.

Tak for anbefalingen af SEO-LEX :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Nope -- ingen ændringer i nat. 

Kan du løfte sløret for, hvilken type linkprofil der kunne tænkes at være ramt i denne ombæring?

Side 1 ud af 15 (149 indlæg)