Som en tyv i natten kom Pandaen forbi nogle af mine sites i nat som er rutsjet en del pladser ned. Pudsigt nok er det mine bedste sites med mest indhold som er ramt, mens de tynde Adsense sider klarer sig fint. Google er svær at blive klog på! Når det så er sagt, så virker det til at denne omgang Panda (hvis det er det) har ramt sider med en hvis linkprofil, andre fællesnævnere kan jeg i hvert fald ikke se. Jeg ser nemlig også stadig konkurrenternes tynde og dårlige affiliate sites ranke for de samme søgeord. Så man kan bare konkludere at hvis du er i affiliate branchen skulle du helst have lavet linkbygning for et par år tilbage, så er din skod side nemlig god i Googles optik ;-) Når et af mine 'gode' sites med masser af passioneret og unikt indhold også bliver ramt, så må man efterhånden begynde at forholde sig til at Google gør det svært at være den 'lille' webmaster. Fremover vil mit fokus ligge mere på traffik andre steder fra og brandbygning. Hvad siger i andre? |
http://www.seosupport.dk/seo/ siger min google score er steget lidt , måske er din side, delt op i for mange undersider , det ser ud til store sider meste er faldet med mange små undersider .
God ide du . får lavet lange info sider gerne på flere 1000 ord , end gør satse på masser små ord på 1000 undersider mange tror der skal alle disse undersider til , det er ikke nødvendigt .
Prøv og kigge på wiki sider og andre sider , hvorfor stiger mere og mere og andre falder
Konklusion du tager fejl , det er ikke store meste ramt men både store og små der deler meget op .
kender ikke den side du snakker om , men nu er det bare at udvide ens sider der er forvejen end bare lave flere undersider store undersider med god info er fremtiden