Jeg havde en longtail søgning, som jeg kiggede på en gang i mellem (min tv pakke søgemaskine). Der lige pludselig er blevet overhalet af en eller anden outdated artikel fra eb.dk @ 2008. Den havde jeg ikke lige set komme :-)!
Jeg har fået nogle links under min plads i google kan ikke lige huske hvad det hedder :)
Det skulle gerne hede site links
Husk det betaler sig og forbedre sin hjemmeside det ser ud til undersiderne gå mere frem ad på min side stripdanmark , jeg har da forbedret min side , men jeg må forbedre den endnu mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja, jeg blev helt forskrækket i morgen, da jeg så en stor panda løbe forbi. Jeg opdagede, at den havde spist så meget af mine hjemmesider, at google ikke fandt dem gode nok til længere at ligge nummer 1 på google :-( Ja, den havde ligefrem skambidt nogle af dem!
Pandaen var for mig engang et nuttet dyr - nu er jeg ved at udvikle en fobi over for pandaer. Jeg har nu skrevet et brev til Verdensnaturfonden, som jeg har bedt om at ændre deres logo til et andet dyr! Jeg anbefaler en klapjagt på de sidste pandaer§
Hvad er de bedste ekspert bud på hvad de gik efter, jo enkel steg lidt da der ikke var samme ord mange gange samme side med oveni med en h1 overskrift flere gange der, men den reglen har jo altid været , at man går efter det unikke tekst .
jeg har i hvert fald arbejdet med unikke men har kun mærket en minimal stigning derved kan det måske være andre ting .
Men i alt skal man ikke bare sprede sig og lave alt unikt som muligt og arbejde udfra det så og holde ens fokus på det at konstant forbedre sig , så vil det nok i sidste ende stige
Eksperterne i plejer da at bloggen om det og videre formidle jeres viden som nok er en del bedre end mine bud går jeg udfra
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har i hvert fald fået nogen udsving på streetpatrol.dk. I går lå jeg på side 3 med både ordet "hjemmeside" og "hjemmesider". I dag er jeg drattet ned på hhv side 4 og 7 herfra. En jeg kender rapporterer dog at jeg er på side 2 på begge søgeord.
Fra min SERP ranking tjekker er jeg røget fra side 3 til ikke at være registreret.