Hej alle !
Selv kan jeg ikke mærke den store forskel, men har måske også ”bind for øjnene”. Har selv lavet tingene, ved at læse med herinde. Sidst dette udmærkede indlæg, http://www.amino.dk/forums/t/140147.aspx?PageIndex=3󦜕 som har været et stort spørgsmål for mig i snart og mere end et år. Er det mon sådan at de ”eksperter” og ”gør det selv folk” som er gået mere end ”til stregen”, nu bliver straffet ? Er det nu sådan at de virkelige eksperter har kunnet v.h.a. deres indsigter og opdateret viden omkring Google m.m. nu kunnet høste frugterne ? ”Vi” andre er nogenlunde sluppet igennem, har ikke kunnet mærket de store ændringer med vores middelmådige” indsigt” ? Vil vi nu rykke, skal vi entrer med de virkelige eksperter ? og lave omkostninger om til langsigtede investeringer. Nogle af dem som kalder sig ”eksperter” må jo nu se til, at de også bliver afstraffet. ? Var det fordi de ikke kunne lade være, grænsen skulle jo afprøves og også gerne flyttes Er vi ved at kunne få en liste på resultater eller manglen på samme over SEO eksperter i ”lighed” med kvalitetsresultater på Folkeskolernes 9 klasses afgangseksaminer ? Hvis I gider gæve folk kan I tjekke nedenstående for mig ? Jeg har også andre, men af konkurrencemæssige hensyn m.m. opgiver jeg ikke ”det hele” ”God maler” nr. 1 ”Malertilbud” nr. 4 og 5 ”Maling af trappeopgange” nr. 5 ”Malerpriser” nr. 5 ”Malerarbejde” nr. 6 ”Maling af lejlighed” nr. 6 Nu vil jeg ”sige” god weekend til jer alle, og håbe på at det næste gang bliver et lidt mere kælen dyr Google sender rundt. Ib Abildgaard Råd & Mal |
Ib,
Jeg får akkurat samme resultater som dig her.