Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 4 ud af 15 (149 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

YesNu må det være dejligt ”let” for forskellige eksperter og måle deres egen indsats, og hvad der rykker og ikke gør.

Selv kan jeg ikke mærke den store forskel, men har måske også ”bind for øjnene”. Har selv lavet tingene, ved at læse med herinde. Sidst dette udmærkede indlæg, http://www.amino.dk/forums/t/140147.aspx?PageIndex=3&#943893 som har været et stort spørgsmål for mig i snart og mere end et år.

Er det mon sådan at de ”eksperter” og ”gør det selv folk” som er gået mere end ”til stregen”,  nu bliver straffet ?

Er det nu sådan at de virkelige eksperter har kunnet  v.h.a.  deres indsigter og opdateret viden omkring Google m.m. nu kunnet høste frugterne ?

”Vi” andre er nogenlunde sluppet igennem, har ikke kunnet mærket de store ændringer med vores middelmådige” indsigt” ?

Vil vi nu rykke, skal vi entrer med de virkelige eksperter ? og lave omkostninger om til langsigtede investeringer.

Nogle af dem som kalder sig ”eksperter” må jo nu se til, at de også bliver afstraffet. ? Var det fordi de ikke kunne lade være, grænsen skulle jo afprøves og også gerne flyttes

Er vi ved at kunne få en liste på resultater eller manglen på samme over SEO eksperter i ”lighed” med kvalitetsresultater på Folkeskolernes 9 klasses afgangseksaminer ?

Hvis I gider gæve folk kan I tjekke nedenstående for mig ? Jeg har også andre, men af konkurrencemæssige hensyn m.m. opgiver jeg ikke ”det hele”

”God maler”  nr. 1

”Malertilbud” nr. 4 og 5

”Maling af trappeopgange” nr. 5

”Malerpriser” nr. 5

”Malerarbejde” nr. 6

”Maling af lejlighed” nr. 6

Nu vil jeg ”sige” god weekend til jer alle, og håbe på at det næste gang bliver et lidt mere kælen dyr Google sender rundt.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:09

Ib,

Jeg får akkurat samme resultater som dig her.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:12

Mange tak Gita !

Fandt ud af for få minuter siden v.h.a. Amino hvordan man kunne "hindre egne" resultater - webhistorik m.m. Så ens egne søgninger var forholdsvis neutrale.

WinkJo man kan lære meget på Amino, istedet for at læse tykke og komplicerede bøger. Især når de "virkelige" eksperter deltager - tak for det !

Ib 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:31

Panda eller ej, så har jeg taget det sidste trin op af stigen og ligger nu som nr. 1 på søgetermen gps tracker.

Jeg har dog også lagt et rimeligt stort arbejde i det ved siden af, så om det er min egen fortjeneste, eller en venlig pote fra panda ved jeg ikke, men jeg vælger at tro på at det er mit eget arbejde, da det giver den bedste fornemmelse.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:49

@ J. Deleuran

Nu kan man herinde også lære og læse om, at det ikke er det eneste "saliggørende" at ligge nr. 1. I "mange" tilfælde bedre f.eks. 2 - 4. Men alligevel tillykke med det.

gps tracker er det ikke for "snævert" skulle dert ikke være mere end 1 ord ?

Men jeg er enig med dig i, at gider man ligge arbejde i det kan det også give "fortjeneste". Har man disse drive i sig må en kombination af egen "faglig" indsigt og kyndige SEO folk være den rigtige kombination.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:54

Jeg har ganske vist fået et stort udsving, men jeg har nu opdaget hvorfor. 

Det har ikke noget med Pandaen at gøre... Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:57

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
gps tracker er det ikke for "snævert" skulle dert ikke være mere end 1 ord ?

Jeg ligger også i top på andre søgetermer, men gps tracker er den søgeterm der bruges i langt de fleste tilfælde for at finde min type produkter.

gps tracker, har flere søgninger end alle de andre søgetermer tilsammen. Så det er en meget vigtig søgeterm at ranke godt på.

Den seneste google-opdatering ser efter min mening ud til at deplacere tynde affiliate/annonce-sider, som de efter min mening gav alt for stor vægtning i forrige opdatering (Google adsense annoncer)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:08

J. Deleuran:
Den seneste google-opdatering ser efter min mening ud til at deplacere tynde affiliate/annonce-sider, som de efter min mening gav alt for stor vægtning i forrige opdatering (Google adsense annoncer)

Ja som sagt har jeg ikke den store indsigt i dette. Men det kunne måske være være glædeligt hvis du har ret ? Nogle vil vel juble og andre græde ?

Som håndværkere spørger jeg også mig selv om, hvad vil der ske med forskellige håndværkerportaler, her kan i flæng nævnes Byggestart, Henttilbud, Gratisbyggetilbud, Servicebyen m.m. findes disse nu også af Google for at være for tynde ?

Men et "spændende" område er det jo det SEO.

Ib

Råd & Mal 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Deleuran. Det er jeg slet ikke enig i. Jeg har en række sider som jeg kun lige var halvbegyndt. Ikke nogen linkprofil. En sides tekst m.m. som pludselig er væltet frem (meget frem - top 3 på deres keywowrd), omvendt har jeg nogle gamle rigtig stærke sider, som er rykket en lille smugle tilbage. Ikke noget katastrofalt, men jeg undre mig dog. Lige nøjagtig denne her update, har jeg meget svært ved at finde hoved og hale i Faktisk så svært, så jeg tror den bliver justeret mere eller mindre tilbage igen.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:50

Ib,

De sider jeg er gået tilbage på er egne sider, hvor gevinsten ved at have ligget højt de sidste måneder har været det hele værd, om jeg så skulle droppe helt ud. Det er så heller ikke sket.

De kunder jeg tidligere har arbejdet med er ikke negativt berørt.

Side 4 ud af 15 (149 indlæg)