Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 2 ud af 15 (149 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:
google cach siger google ikke har været forbi denne undersider siden den 2 oktober .

Mikael: Den cachede dato siger intet om, hvornår googlebot sidst har været forbi. Den fortæller blot, hvilken dato der sidst er gemt en cached version. Og det er altså noget helt andet.

Tak for anbefalingen af SEO-LEX :-)

Yes

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:09

Thomas Rosenstand | Hår extensions | Hvor sætter du dem fast Thomas :) På brystet måske.

Sorry lille sidespring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:
google cach siger google ikke har været forbi denne undersider siden den 2 oktober .

Mikael: Den cachede dato siger intet om, hvornår googlebot sidst har været forbi. Den fortæller blot, hvilken dato der sidst er gemt en cached version. Og det er altså noget helt andet.

jo ved godt men det siger vel et lille finger hvor tit google er forbi ens side og hvor vigtigt en side er , vis en har side man kan se google cach er fordi hverdag er  vel bedre end en side der siger google cach forbi 14 dage siden ?

I alt dog , bare noget min fornuft siger mig , det vejleder en , men kan godt se vis man ikke ændre måneder på en siden kommer google sikkert også mindre forbi ens side 

jo , det med flere titler så jeg i google cach samme side , derved kan det godt være, det hun har lavet på siden allerede er slået igennem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:11

Jesper Laugesen:

Thomas Rosenstand | Hår extensions | Hvor sætter du dem fast Thomas :) På brystet måske.

Sorry lille sidespring.

Jeg sælger dem i stedet for - det er både sjovere og mere indbringende ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:14

Jesper Laugesen:

Sorry lille sidespring.

En god griner - tak! Skype-Giggle

Og Hr. Rosenstand: Det er ikke ondt ment. Synes bare, at det var lidt sjovt. Big Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:14

KTJ-Media.dk:

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:

Yes

Ja men er det ikke bedre man får en google cach næsten hver dag end hver 14 dage ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:20

Mikael christiansen:
Ja men er det ikke bedre man får en google cach næsten hver dag end hver 14 dage ?

Næ - det gør såmænd ikke nogen forskel. Medmindre da du har som mål at sidde og kigge på den dato på cachen.

Google laver en ny cache, hvis de vurderer, at indholdet er ændret tilpas meget i forhold til forrige cachede version.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:21

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:

Yes

Næ hvorfor? det siger jo ikke noget om hvor tit Google kommer forbi alligevel. Google kan sagtens indeksere og rangere en side selvom der ingen cache er. Jeg lavede en test for noget tid siden hvor jeg prøvede at ændre indholdet på en hjemmeside til noget volapyg, den side blev synlig på det ord meget kort efter, mens cache først viste sig efter 14 dage. 

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg, og et par andre, har oplevet det samme som dig. Nogle af mine sites er steget, og nogle er faldet. Ikke sådan voldsomt, men et par pladser frem og tilbage (som ellers har ligget stabilt på). Lige nøjagtig denne opdatering, synes jeg dog virker som et kvalitetsmæssigt tilbageskridt. 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:44

Konkret kan jeg sige, at jeg har set et fald i rangeringen af alle de sider jeg har, der udelukkende består af én side (som vi jo ved at Google i forvejen elsker...hvilket er underligt, idet hjemmesider der består af 1 side jo ellers udstråler ubestridelig kvalitetWink)

Lidt mindre konkret kan jeg så tilføje, at et min kvalitetsmæsigt bedste hjemmeside også er ramt på nogle undersider...hvilket man jo så ikke kan udlede noget som helst af.

/JG

Side 2 ud af 15 (149 indlæg)