Jimmi,
Mange af de websites som klarer sig bedre nu går imod alle råd som 'eksperterne' er kommet med. Det er ikke så simpelt som at lave en Facebook og Twitter profil.
Måske, måske ikke. Jeg kan sige så meget at jeg følger mine egne råd, og at det har hjulpet min
hjemmeside og mine kunders, gennem både svære tider og mindre svære tider. Fælles er at der er sket en fremgang på stort set alle ordene, med undtagelse af nogle få som reelt set ikke er noget at kimse af. Andre har bare ikke rykket sig.
så alt i alt er jeg selvfølgelig tilfreds :)
Men det betyder ikke at jeg læner mig tilbage og ser hvad der sker, jeg arbejder altid på at forbedre mit eget system, tekster etc. bortset fra når jeg lige arbejder intensivt med kunder. men sådan er det jo helt sikkert for mange her inde :)
held og lykke til alle, og arbejd jer ud af krisen, det ville jeg gøre, find på nye ting og nye tiltag, uanset hvad vil det ikke skade jer, medmindre i ser mørkegråt eller sort når i gør det ;)
MVH Kim
Jep, det er bare at klø på igen, sådan er gamet! Jeg undrer mig bare over hvilke sites der er ramt og hvilke der ikke er. Når ens bedste site i forhold til godt unikt indhold, brugervenlighed, socialt osv bliver ramt ret hårdt og 1 side
MFA sider stadig ligger nr. 1, så synes jeg nok Google har ramt ved siden af. Men ok, det er en erhvervsrisiko, især når man går til grænsen enkelte steder i stedet for tålmodigt at vente i 5 år ;-) Jeg kan da også notere at tidligere klienter klarer sig fint og der har der jo været en del andre overvejelser i forhold til egne sider. Så derfor er det jo egentlig godt, når nu man har gået og sagt til klienter at de skulle holde sig fra
spam osv og måtte være tålmodige. Det er jo ellers et problem mange SEO folk har når kunden forventer resultater helst i går.