Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 10 ud af 15 (149 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib, jeg tror Martin fra Pricerunner, og de store aviser har nydt godt af denne justering :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:39

Mark MK:
Sitelinks - Er det ved søgning på dit brand/navn?

Sitelinks :) det var jo det de hed :) 

Nej det var ikke ved søgning på min navn dem han jeg haft lang tid det var 3 rigtige gode søge ord :) så det er nice 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimmi,

Mange af de websites som klarer sig bedre nu går imod alle råd som 'eksperterne' er kommet med. Det er ikke så simpelt som at lave en Facebook og Twitter profil.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:51

Nu lægger Pandaen vidst mest vægt på duplicate content, har du tjekket siderne for det ? Og hvor grundigt ?

Dernæst kan tyndt indhold også spille meget ind, og derfor kan aviser få et boost. Folk kan også være blevet ramt at ting de alligevel ville være ramt af, med eller uden panda.

Det eneste jeg siger at så længe der ikke er nogle danske cases der er undersøgt til bunds, så skal jeg ikke gøre mig klog på det.

Men den gode gamle klassiker med at Google hellere vil belønne deres venner, at de hader din personlige side eller kun gør det for at du skal købe adwords, den kan vi nok godt begrave igen ( som vi plejer )

De ville ødelægge deres søgemaskine hvis de gjorde det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:57

Jeg smider lige et link til dem som søger info om emnet, så de kan få det rettet op. Og nej det handler ikke om at du er på Facebook , Twitter eller Youtube ( men det vil jeg absolut anbefale at du får gjort. Specielt Youtube virker til at være et godt boost for tiden, hvis du kringler den rigtigt )

Nå men her er hvad Pandaen handler om :

http://www.seomoz.org/blog/beat-google-panda

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:58

Jimi, jeg er ikke helt klar over du om du skriver til mig :-). Men altså jeg er ikke voldsomt ramt generelt. Men når man har mange sites, så vil der hele tiden være nogle som kræver 'behandling' Lige nøjagtig med denne update, så undre det mig at sites som jeg ingen energi har brug på overhovedet, er gået - ikke bare lidt - men har lagt sig i top 3 på deres keyword. Og omvendt, er de sites jeg har brugt år på at opbygge gået en smugle tilbage.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:59
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04

Casper Schneidereit:

Jimi, jeg er ikke helt klar over du om du skriver til mig :-). Men altså jeg er ikke voldsomt ramt generelt. Men når man har mange sites, så vil der hele tiden være nogle som kræver 'behandling' Lige nøjagtig med denne update, så undre det mig at sites som jeg ingen energi har brug på overhovedet, er gået - ikke bare lidt - men har lagt sig i top 3 på deres keyword. Og omvendt, er de sites jeg har brugt år på at opbygge gået en smugle tilbage.

jeg har set de justeret op og ned en gang imellem og nogle givet kort boost små sider , google er ikke let at gennemskue , men behold fokus på at forbedre din siden , på alle de ting google går op i , skal du nok se alt stiger i sammenlet folk 

unikt indhold , farten , opdatering, og sprede dig og arbejde bare der ud ad i og forbedre din side i en evig strøm , så skal du nok se en gevindets til sidste 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:06

Erik Hamre:

Jimmi,

Mange af de websites som klarer sig bedre nu går imod alle råd som 'eksperterne' er kommet med. Det er ikke så simpelt som at lave en Facebook og Twitter profil.

Måske, måske ikke. Jeg kan sige så meget at jeg følger mine egne råd, og at det har hjulpet min hjemmeside og mine kunders, gennem både svære tider og mindre svære tider. Fælles er at der er sket en fremgang på stort set alle ordene, med undtagelse af nogle få som reelt set ikke er noget at kimse af. Andre har bare ikke rykket sig.

så alt i alt er jeg selvfølgelig tilfreds :)

Men det betyder ikke at jeg læner mig tilbage og ser hvad der sker, jeg arbejder altid på at forbedre mit eget system, tekster etc. bortset fra når jeg lige arbejder intensivt med kunder. men sådan er det jo helt sikkert for mange her inde :)

held og lykke til alle, og arbejd jer ud af krisen, det ville jeg gøre, find på nye ting og nye tiltag, uanset hvad vil det ikke skade jer, medmindre i ser mørkegråt eller sort når i gør det ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:08

Hej Casper ( nu skriver jeg til dig ) Smile

Jeg skriver bare sådan lidt ud i det blå..

At dine sider pludselig får et skud fremad, og nogle andre går lidt tilbage, behøver jo ikke være noget med Panda updaten at gøre. Hverken fordi du er blevet bedre eller dine konkurrenter er blevet dårligere pga Panda. Det var bare din tur, sådan generelt.

Det eneste jeg ville sige var, hør efter når Google siger de vil lave noget stort, og så ret ind. Man kan så brokke sig osv, men hvis gerne vil klare sig godt, så det jo bare sådan det er.

Og tillykke med sidernes fremgang, lige gyldigt hvad der har måtte frembringe disse resultater :)

Side 10 ud af 15 (149 indlæg)