Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slette mit indlæg?

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:
så lad nu være at flytte problemstillingen

Jeg prøver jo netop at fortælle, at dette er EN VIGTIG DEL af den diskuterede problemstilling!

Hvis man åbner op for, at man kan lægge dokumentation frit tilgængeligt online - så åbner du jo OGSÅ op for, at man kan lægge FAKE dokumentation online - eller UDDRAG af dokumentation, som gavner din egen sag, men som måske ikke er hele sandheden.

Det vil sige - at du som lovlydig borger kan blive ramt, selvom det jo var de kriminelle man forsøgte at ramme, ved at åbne op for muligheden.

Og hvis du åbner op for muligheden - så giver du samtidig også dit samtykke til, at det er diverse forum-brugere, der skal sidde og lege dommere i en sag, hvor de ikke har en kinamands chance for at vide, om de har alle oplysningerne til at kunne træffe en afgørelse.

Igen - dette har ikke noget med Kurts sag at gøre. Det er en OVERORDNET betragtning, som man er nødt til at have med.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan jo ikke gå i retten for småbeløb under 1000,-, men fordi det er et småbeløb, så syntes jeg ikke man bør undlade at advare andre. Operation X viser udsendelser om firmaet der snyder også slev om der ikke foreligger en egentlig dom, det sker mange steder på nettet, derfor undre det mig, at reglerne skulle være strammere for Amino. Hvis man vil have en pilitik der siger vi slet ikke må "snakke" om dette emne eller nævne hvem og hvor, så er det da ok, men så sig det som det er, det virker underligt at proppe det ind under noget andre kan omgå på Internettet.

Når nu Heidi kommer med sådan en side og der på nettet også er sider hvor man kan læse om de der ikke overholder betalingerne, så kan det sagtens blive overflødigt at bruge dette forum til det, men da det er et sted for nystartet virksomheder, så ville det da være glimrende man også her kunne få lidt viden i sin rygsæk og måske undgå at starten bliver en total fiasko.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes denne debat mere handler om at holde hånden over platuglerne ?

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:

Nu er det ikke et spørgsmål om brugerne skulle afgøre, hvem der har ret og uret. Det jeg mener burde være en mulighed er at advare andre, hvis du kan dokumentere, at du er blevet snydt.

Heidi - jeg er enig. Men hvordan vil du dokumentere det?

Heidi:

Jeg syntes bestemt ikke, at der er nogen grund til, at folk skal kalde hinanden for svindlere eller syge i hovedet mv. Det er der ingen grund til.

Det mener jeg bestemt heller ikke - det var et eksempel på, at jeg havde DOKUMENTATION på noget - og du IKKE havde - og i eksemplet ville jeg stå som den forurettede part, selvom situationen faktisk var lige omvendt. 

Giver det mening?

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:

Jeg syntes denne debat mere handler om at holde hånden over platuglerne ?

Nej - den handler lige præcis om det omvendte: At holde hånden over de lovlydige borgere!

Men ved at gøre det, kommer man desværre også til at holde hånden lidt over platuglerne.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

pas nu på i ikke løber ind i injurie og dømmer folk før de er dømt for hvad der kan få en op af stolen vis modparten har ret og den anden ikke har ret , det kan blive en ekstrem dyr fornøjelse at have denne side ligesom amino.dk fik nogle sager på halsen 

Håber i tænker jer om ,det kan gå meget galt og for  det der ser  indlysende ud , kan vises sig der er ikke nogle sag

Det kan jeg kun give dig ret i.

Mange hilsner

Heidi

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alan,

Jamen dog - der er ingen der siger at der skal lægges noget dokumentation online, men forud for at kunne nedlægge påstand om at den eller hin virksomhed ikke betaler er det klogt at have dokumentation derfor!

Det er det jeg mener med dokumentation. Når nogen fremkommer med dette SKAL man kunne dokumentere dette - det vil også afværge injurierne ect.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

Vi kan jo ikke gå i retten for småbeløb under 1000,-, men fordi det er et småbeløb, så syntes jeg ikke man bør undlade at advare andre. Operation X viser udsendelser om firmaet der snyder også slev om der ikke foreligger en egentlig dom, det sker mange steder på nettet, derfor undre det mig, at reglerne skulle være strammere for Amino. Hvis man vil have en pilitik der siger vi slet ikke må "snakke" om dette emne eller nævne hvem og hvor, så er det da ok, men så sig det som det er, det virker underligt at proppe det ind under noget andre kan omgå på Internettet.

Når nu Heidi kommer med sådan en side og der på nettet også er sider hvor man kan læse om de der ikke overholder betalingerne, så kan det sagtens blive overflødigt at bruge dette forum til det, men da det er et sted for nystartet virksomheder, så ville det da være glimrende man også her kunne få lidt viden i sin rygsæk og måske undgå at starten bliver en total fiasko.

vis havde været muligt sådan en ting havde jeg ikke fået til sidste det bedste sikkert for en ting jeg ved når man snakker om konkurrenter er der nogle der ikke skyer nogle midler så at bruge ikke sande midler , derved ved folk der levere billige webdesign skal nok være en sur konkurrenter der hænger noget ud .

Derved småbeløb kan jo netop blive problemet for det er hvad de billige levere , de dyrere webmaster vil jo se en større mulighed i at drive penge ind , for det er flere penge .

verden er bare ikke sådan altid rosenrød og netop vis ikke reglerne vil der altid findes dem der nok skal med andre midler gør sit for du som iværksættere får det svært alle hader konkurrence.

Jeg ved ikke om hun klare , der skal virkelige grundarbejde igennem og se på hver sag meget grundigt for ingen ønsker at få en sag på halsen .

Tvivler dette forum bliver overflødelige der sker for mange iværksættere tips og vis de skulle holde styr på om det er konkurrent der ligger noget ud eller bare en der ser sur på dem , der kan også være den person tager fuldstændige galt på sagen, derved vis skulle ville det koster kroner og jeg tvivler Heidi kan nå tjekke alt derved bliver det ikke bredt , men et meget lille udsnit hvad der sker , dog vis vil have alt med , er der en ting der er 100% sikker det vil ikke lykkes for så kan hun ikke grundigt nok tjekke info om de er korrekte nok.

Held og lykke med dit projekt, jeg håber det lykkes, husk det er bedre kun 3  med på bloggen  end 100 vis på bloggen og det viser sig 1 den ene af de 100 ikke er korrekte og kan sagtens koster dig hus og hjem , derved amino.dk ved at stå og dig ligeså , for vi alle ønsker os har en iværksættere fremgang .

Det vigtigste brug sin sundfornuft og det lære man en del af at debattere her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Jamen dog - der er ingen der siger at der skal lægges noget dokumentation online, men forud for at kunne nedlægge påstand om at den eller hin virksomhed ikke betaler er det klogt at have dokumentation derfor!

Iiiiih John! Du forstår mig ikke. Smile

Jeg prøver med et andet eksempel - lad os sige, at jeg lavede et indlæg med følgende tekst:

"John Vinter har snydt i SKAT de sidste fem år! Jeg har dokumentation for min påstand!"

300 Amino'er læser indlægget. Der er 5 der kontakter mig for at få at vide, hvilken dokumentation det er jeg har - og jeg siger så, at jeg er kommet til at slette den.  

2 dage efter skriver jeg så:

"Hov - det var en fejl. Sorry!"

Det er der så kun 50 Amino'er der læser.

Facit er, at der nu sidder 245 Amino'er, som tror, at "John Vinter" har snydt i SKAT. Og 5, som ikke helt ved, hvad de skal tro på.

Jeg ved godt - at dette er DET OMVENDTE eksempel i forhold til Kurts - for her er der tale om, at man misbruger "informations-retten", men min pointe er, at det med stor sandsynlighed vil blive misbrugt på den måde.

Så ved at give lov til at ytre sig om mulig svindel, så giver man altså også lov til, at det kan misbruges den anden vej.

Forstår du min pointe?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vestervig
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Aktiv Administration Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:
I har ikke fattet en skid af hvad det handler om! I er bare fritidsbrugere af Amino, I er jo ikke selvstændige erhvervsdrivende.... Hold da op hvor er I dog dumme at læse på, I må undskylde mit sprog, men jeg mener det, I har da ikke det fjerneste begreb om hvad det handler om, eller I vil ikke se det. Vent til I bliver voksne og har Jeres egen virksomhed!!!!!!

Puha for et sprogbrug. Det minder mig lidt om små børn, der råber og og bliver sure når de ikke får deres vilje og ikke kan få ret.

Du fremmer ikke din sag ved at bruge det sprogbrug, de voksne og fornuftige med-aminoer herinde ignorerer dig simpelthen.

Hvis du virkelig ikke kan fatte en skreven tekst (brugerbetingelserne) samt flere venligt forklarende indlæg hvor der står hvorfor du ikke må hænge andre ud med navn, ja så er det nok ikke dig der er voksen, og på sigt er jeg da bange for din virksomheds overleven hvis du bruger dette her sprogbrug hvergang du får lidt modgang.

/kenneth

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)