Hej Poul, Du kunne/burde oplyse os om at du har et indlæg af den og den dato på denne linkadresse: http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk Du kunne fint skrive noget lignende: Har d.d. under overskriften "xxxxxxxx" skrevet om min dårlige oplevelse med en Amino bruger der opføre sig meget kritisk og som ikke betaler for sine ydelser ! Hvorfor gør du ikke det? Til I andre: I skulle prøve at søge på Amino.dk i dette link: http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk mvh john sommer
|
Hej John,
john sommer:Det må være op til den enkelte om man mener sig så sikker på at have dokumentationen i orden at man kan gå ud med en offentlig oplysning om den slags forhold.
Jeg forstår simpelthen heller ikke, at i en situation, hvor mangel på betaling og lignende er veldokumenteret, at folk er begrænset til en mening indenfor egne døre. Selvfølgelig skal det være veldokumenteret og ikke bare en påstand der offentliggøres uden bevis for at påstanden er korrekt.
john sommer:Selv finder jeg det stærkt bekymrende at der på Amino er folk af den karat og mere bekymrende er det at så mange er direkte modstandere af at foretages sig noget der kunne dæmme op for denne trafik.
Jeg vil tage Amino i forsvar, for jeg har forstået, at de hæfter for udtalelser og at det så vil være deres opgave at bevise i hver enkelt sag, at det er korrekt. Det vil være alt for tidskrævende for personerne bag Amino og det skal respekteres. Der vil desværre altid være folk, som ikke helt forstår termen "Jeg bestiller og betaler for det bestilte". Det er trist men en realitet. Det eneste vi, der overholder regler og aftaler, kan gøre er, at stå sammen og få sat en stopper for det. Ikke dermed ment, at det skal være en "heksejagt", men at der bliver statueret et eksempel på, at det IKKE betaler sig at løbe fra aftaler.
john sommer:Amino kunne så sikre sig den nødvendige dokumentation som måtte være nødvendig for at Amino ikke kommer i klemme.
Som skrevet så vil det være alt for tidskrævende og måske dyrt for Amino teamet, hvis de skal påtage sig den opgave. Jeg mener bare, at vi skal bakke op omkring Aminos beslutning om ikke at bringe navne mv i Aminos forum og så gå andre veje istedet.
john sommer:Der er ikke rimeligt at man kan opføre sig således i et forum som dette hvor mange forventes at være nye og ikke har ressourcer til at gå rettens vej
Nej det er absolut ikke rimeligt! Som du skriver, så er der mange iværksættere, hvor kapitalen måske ikk er så stor, at de har råd til at gå rettens vej, men er det pengesager, så er der altid inkasso som det første.
Mvh
Heidi