Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slette mit indlæg?

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Du kunne/burde oplyse os om at du har et indlæg af den og den dato på denne linkadresse:

http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk

Her kan du så give os din historie og har således ikke hængt nogen ud på Amino-.

Du kunne fint skrive noget lignende:

Har d.d. under overskriften "xxxxxxxx" skrevet om min dårlige oplevelse med en Amino bruger der opføre sig meget kritisk og som ikke betaler for sine ydelser !

Hvorfor gør du ikke det?

Til I andre:

I skulle prøve at søge på Amino.dk i dette link:

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 14:00 | Låst

Hej John,

john sommer:
Det må være op til den enkelte om man mener sig så sikker på at have dokumentationen i orden at man kan gå ud med en offentlig oplysning om den slags forhold.

Jeg forstår simpelthen heller ikke, at i en situation, hvor mangel på betaling og lignende er veldokumenteret, at folk er begrænset til en mening indenfor egne døre. Selvfølgelig skal det være veldokumenteret og ikke bare en påstand der offentliggøres uden bevis for at påstanden er korrekt.

john sommer:
Selv finder jeg det stærkt bekymrende at der på Amino er folk af den karat og mere bekymrende er det at så mange er direkte modstandere af at foretages sig noget der kunne dæmme op for denne trafik.

Jeg vil tage Amino i forsvar, for jeg har forstået, at de hæfter for udtalelser og at det så vil være deres opgave at bevise i hver enkelt sag, at det er korrekt. Det vil være alt for tidskrævende for personerne bag Amino og det skal respekteres. Der vil desværre altid være folk, som ikke helt forstår termen "Jeg bestiller og betaler for det bestilte". Det er trist men en realitet. Det eneste vi, der overholder regler og aftaler, kan gøre er, at stå sammen og få sat en stopper for det. Ikke dermed ment, at det skal være en "heksejagt", men at der bliver statueret et eksempel på, at det IKKE betaler sig at løbe fra aftaler.

john sommer:
Amino kunne så sikre sig den nødvendige dokumentation som måtte være nødvendig for at Amino ikke kommer i klemme.

Som skrevet så vil det være alt for tidskrævende og måske dyrt for Amino teamet, hvis de skal påtage sig den opgave. Jeg mener bare, at vi skal bakke op omkring Aminos beslutning om ikke at bringe navne mv i Aminos forum og så gå andre veje istedet.

john sommer:
Der er ikke rimeligt at man kan opføre sig således i et forum som dette hvor mange forventes at være nye og ikke har ressourcer til at gå rettens vej

Nej det er absolut ikke rimeligt! Som du skriver, så er der mange iværksættere, hvor kapitalen måske ikk er så stor, at de har råd til at gå rettens vej, men er det pengesager, så er der altid inkasso som det første.

Mvh

Heidi

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 14:11 | Låst

Hej

Martin forståelig og klar tale, et godt brøl løve,  ------ se mit forslag andet steds her i tråden!  StarStarStarStarStarStar

Måske det er løsningen ?

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:20 | Låst

Kurt Løfquist:

Det er da fint at det skal være positivt at starte ny virksomhed, men med det følger der ofte en masse andet og det må man så ikke sige?

Jeg har ikke ønsket at være negativ med min anmeldelse af et firma der ikke bataler de som de hyrer, jeg har gjort det i bedste overbevisning om at det kunne forhindre andre i at komme i samme situation som jeg og andre erhvervsdrivende.

Det syntes Amino så ikke, og hvad kan vi så bruge dette til? Intet, det nytter da ikke at alt skal være positivt, sådan er livet ikke og sådan er det ikke at drive virksomhed, Kom nu!!!

Hvis ikke jeg kan få mit indlæg på som er sobert og ærligt, så kan jeg ikke se hvad jeg kan bruge Amino til? Det er et af de punkter jeg syntes er godt, at advarer hinanden mod nogle der bare spinder guld på uvidende som jeg og mange andre.

Giv mig en bedre grund til at lave en anmeldelse?

Kurt, jeg er grundlæggende helt enig i det, du skriver. Desværre har den slags ærlighed kostet Amino op til flere sagsanlæg. Men ja, det er fandens frustrerende, at uærlige mennesker ofte slipper afsted med at tage andre i røven. Jeg har selv været et offer for denne form for kynisme, og der er efterfølgende ikke meget at stille op.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie ( et underligt navn men lad gå)

Du er meget skrivende Cookie !  - ikke alene i denne tråd, men generelt - forstår du også har tiden dertil men jeg er nu ikke sikker på at du har ret i din betraktning her:

Cookie:
Du blir nok nødt til ...... Denne her har du tabt totalt herinde

Sprogbruget er jo skærpet hen i debatten da Kurt jo ikke får den nødvendige forståelse for sin sag.

Så komme de skarpe gloser frem og det nytter jo ikke noget det ved Kurt godt er jeg sikker på!

Men Cookie - som du nu ser har Kurt IKKE tabt i denne tråd - jeg med flere har indsigelser og mangler som Kurt forståelse for de mange Amino-er der bare falder på plads uden at stille noget i forslag til Martin herom.  Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:27 | Låst
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:36 | Låst

Koludabyg:

john sommer:

I skulle prøve at søge på Amino.dk i dette link:

Ja, utroligt at Telia kan få så mange nye kunder, men den hale af utilfreds kunder de trækker efter sig.

Troet ikke der var nogle der tog trustpilot seriøst , jeg ser det ene og andet venner der giver gode karakter folk der laver og ser alle profiler ingenting og man kan ikke se om har handlet der ved alle anmelders og problem på problem du kan jo bare tage http://www.trustpilot.dk/review/www.3.dk eller en de andre vis finder en bedre er også en af grunde de er bedre til selv at få lavet de gode anmelders, de sender meddelers og meget andet ud, der motivere positivt .

Den oplevelse du linker det er et normalt problem når man ikke læser betingelser på en anden side , jeg synes det er godt trætten-de at høre folk købe noget og man læser deres betingelser , efter at læst din anmeldelse kan jeg forstå du ikke går op i at læse det med småt og klager bageefter jo teleskaber har mange betingelser da de driver en forretning for at få overskud og da folk køber efter slag tilbud , ja så , må der være en pris for at komme ud for ingen køre noget der på hånd giver underskud .

jeg har valgt at linke forsat til da jeg kommenterer til det indlægget , men synes du skal få rettet op på du ikke læser alt igennem med småt før går igang med noget

jo har noget ligne problemer folk har spildt øl gulv eller man laver lapdans på en klapsame stol meget andet  kan være ikke opfyldt af vores betingelser og derfor er det vigtigt man læser hvad man køber før man gør et køb .

Kan da godt se enkel mobilsider er forskel i betingelserne før man køber en vare , derved vigtigt man læser det før man traffer sit valg prisen er ikke altid det afgørende eller gratis mobil telefon , der skal man lige gennemlæse alt plusser og minusser før man tager sit valg , dette er jo måske endnu vigtigere for os iværksættere at vi gør det , derved kan vi overleve med vores forretning for mange gange ikke læst betingelserne med småt som iværksættere kan man løbe ind nogle regninger grundet ikke læsset betingelserne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:01 | Låst

Hej Mikael,

Kun for at nævne et sted hvor man kan placere sin oplevelser !

Der er jo sjældent røg uden der har været en brand om den er seriøs ja ved det ikke ! 

mvh

john somer

mvh john sommer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44 | Låst

john sommer:

Hej Mikael,

Kun for at nævne et sted hvor man kan placere sin oplevelser !

Der er jo sjældent røg uden der har været en brand om den er seriøs ja ved det ikke ! 

mvh

john somer

Man kan i hvert fald læse mange  der ikke læser betingelser før man køber inden på trustpilot om de skal  gøre det endnu nemmere at finde disse info det tror jeg ikke hjælper meget mere de linker jo til alle de undersider og du skriver under på du godkender dem , men som iværksættere lære man da folk er dårlige til læse hvad de køber 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er Kurt faldet ned, men John - du har helt ret, tonen blev skærpet fordi jeg slet ingen forståelse fik, kun tørre regler. Jeg kan sagtens se de problemer der henvises til, men en af grundene til jeg startede tråden var, at andre har skrevet lignende om andre firmaer og disse er ikke fjernet?

For at gøre en lang historie kort, så har det båret pote på den måde, at manden har kontaktet mig i en tone der er noget værre end den jeg lagde for dagen her, han spørger om det er min MC der holder på gaden og om jeg er glad for den. I øvrigt mener han jeg er en "bøsserøv" jeg er en "klaphat" og ikke mindst, så kan han høre jeg er bange for ham. Jeg spørger om han truer mig og det mener han ikke jeg gør. Nuvel, jeg har familie og de skal ikke lide under dette, så det bliver til en politianmeldelse, jeg har en opringning på min telefonsvarer hvor han bruger samme sprog.

I øvrigt har han ændret sin opfattelse af historien, så nu kunne det ligne påstand mod påstand og det når man ingen vejne med. Jeg kan dog sagtens forsvarer det arbejde jeg har lavet, men når nogen sætter sig for ikke at ville betale, så skal man gøre op med om det er det værd at gøre noget ved.

Jeg har dog på fornemmelsen, at det på en anden måde har båret frugt, der er andre der nevner at have penge til gode og der har han åbenbart henvendt sig for at få flere oplysninger, måske var det min oplysning til han om jeg ville skrive min oplevelse på nettet, jeg mener man skal have mulighed for at forsvarer sig i en blog eller ved en anmeldelse på f.eks. trustpilot, derved har han set andres skriverier, ja jeg ved det ikke, men andre har nok meget mere i klemme end jeg.

Jeg har som skrevet taget konsekvensen og slettet min blog og min anmeldelse på trustpilot, at han så med sin egen opdigtede historie har anmeldt PC Panik på trustpilot, er et problem jeg bare må leve med, tror også måden han har skrevet den på, siger mere om ham end om PC Panik.

John, jeg takker for din forståelse, jeg jeg forstår stadig ikke at Amino skulle hænge mere på hvad andre skriver end f.eks. trustpilot og ander steder man kan anmelde sine oplevelser, jeg mener det står for egen regning. At være selvstændig er ikke kun en dans på roser, der er torne og der ville det være rart om dette også kunne diskuteres på nettet og at man kunne advarer andre om andre, men jeg følger selvfølgelig reglerne og føler med de der evt. havner i samme situation.

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)