Der er en god film i fjernsynet , se det og snup en fyraftens bajer. |
Så god idé :-) Jeg napper den LOL....
Der er en god film i fjernsynet , se det og snup en fyraftens bajer. |
Så god idé :-) Jeg napper den LOL.... |
Det burde der heller ikke være! Man giver bare sin erfaring videre og så kæfter tøzerne op? Vær da glad for nogle vil ofre sig og dele deres oplevelser!!! |
Det er virkelig interessant, hvad du skriver. Version 2's redaktion har den opfattelse, at når deres bloggere uden grundlag herfor om en person skriver, at denne har stjålet data fra en forening og brugt disse data til at sende information til bestemte personer, at det så er denne on-line avis helt uvedkommende. Avisen har anerkendt, at der prompte er klaget og har valgt at gøre ingenting. I denne sag HAR et advokatfirma tilkendegivet, at de tager sagen. Bagvaskelse er en alvorlig sag med en strafferamme op til 2 års fængsel ved siden af erstatning. |
I har ikke fattet en skid af hvad det handler om! I er bare fritidsbrugere af Amino, I er jo ikke selvstændige erhvervsdrivende.... Hold da op hvor er I dog dumme at læse på, I må undskylde mit sprog, men jeg mener det, I har da ikke det fjerneste begreb om hvad det handler om, eller I vil ikke se det. Vent til I bliver voksne og har Jeres egen virksomhed!!!!!! |
Jeg ved ikke hvor meget mere der kan komme ud af denne tråd, der er stadig et par spørgsmål åbne, men om de er relevante er jeg ikke helt klar over. Jeg er dog sikker på at Kurt har overskredet grænsen, efter flere henstillinger, så han har fået en lille pause til at falde ned og få klarsynet igen. /Brian |
Undskyld hvad? Prøv lige at sig det engang til.. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Ejler, Jeg formoder at du hentyder til din sag vedr. SPAM-anklagen mod dig: I den sag har Version2 valgt at behandle "sagen" redaktionelt og har dermed selv valgt at påtage sig ansvaret for historien. Jeg vil bede dig om ikke at bruge denne tråd til promovere din sag. Stor hilsen |
Du blir nok nødt til at moderere dit sprog og din opfattelse af ting - ellers beder du ligefrem om at tabe en hver sag. Denne her har du tabt totalt herinde Himmel dog - Der er masser af fuldstændigt komplette iværksættere her (jeg selv i al beskeden hed byggede op i DK og har skabt datterselskaber i mange lande inden jeg som nu selvpensioneret hjælper en søn som iværksætter) - Det er for barnligt Kurt og leder lidt til samme barnlighed. "Det er surt at blive sidst i en spurt Kurt", og du kan sagtens ha en god sag - men din form er direkte ulækker og skaber kun en tabersag for dig, i noget som fra andre seriøse herinde kunne virke som en vindersag. vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Heidi, Det er korrekt! Det må være op til den enkelte om man mener sig så sikker på at have dokumentationen i orden at man kan gå ud med en offentlig oplysning om den slags forhold. Så det ville være nyttigt og fornuftigt med en sektion i Amino hvor man kunne aflevere dokumenterede oplysninger om disse sager. Men du kan også benytte dette link: http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk Selv finder jeg det stærkt bekymrende at der på Amino er folk af den karat og mere bekymrende er det at så mange er direkte modstandere af at foretage sig noget der kunne dæmme op for denne trafik. Derfor dette forslag: Op ret en Aminoi sektion med mulighed for at skrive om sager af den karakter som det sker på linket "Trustpilot". Amino kunne så sikre sig den nødvendige dokumentation som måtte være nødvendig for at Amino ikke kommer i klemme. Det er ikke rimeligt at man kan opføre sig således i et forum som dette hvor mange forventes at være nye og ikke har ressourcer til at gå rettens vej. mvh john sommer
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|