|
Hej,
Jeg tror bestemt ikke, at der er nogen, som har overset problemstillingen..tvært imod. Vi er vist allesammen eninge om, at det ikke er i orden, at nævne personer eller virksomheder ved navne uden, at der er dokumentation for, at der rent faktisk er en situation, hvor en regning er blevet "glemt", eller der rent faktisk er begået svindel. Jeg er stor tilhænger af, at er der dokumentation for, at en person/firma har enten svindlet eller løbet fra regninger, så skal de ikke have lov at gemme sig. De skal da have et fælles opråb om at forbedre sig og få betalt udeståender eller rette på deres opfattelse af, hvordan man håndtere regler/aftaler og eller love. Jeg mener ikke, at en egentlig stævning eller dom ved domstolen, skal være udslags givende for,om man kan tillade sig at skrive om den slags (igen kun hvis der er dokumentation). Der er jo sager, hvor det umiddelbart er "håndøre" det drejer sig om og hvor det ikke vil kunne svare sig at stævne, men hvis det så drejer sig om flere firmaer/privat personer, der har "håndøre" til gode, så er det pludselig store beløb. Hold øje med vores hjemmeside, for vi kommer med et tillæg en af de nærmeste dage. Det er ikke kun scam online, vi forsøger at få bugt med, men nok om den. Jeg skal nok informere, når den sektion er lagt online. Mange hilsner Heidi |
Hej Allan
hvorfor hvornår er noget bevidste og ikke det er en tolkning sag, kan du overskue økonomi kommer der u forsete udgifter og meget andet kan ske
huske sager nogle gange bliver uskyldige dømt og de får erstatning og det er ikke lidt efterhåndende og den liste skal de også opdatere , dem der ikke blev korrekt dømt og når står 100.000 på listen måske og når sager viser sig ikke være korrekt skal de fjernes , det kræver omkostninger som vi alle bruger skal betale vis skal opdatere dette kræver de får indsigt alle sager der tabes eller vises de ikke var korrekt og hvordan får alle disse data let kan jeg ikke lige se løsning på .
vis skulle skrive er det også bedste vide hvad dømt for der jo forskel om det er 10.000 kr snyder for eller 100 million som man nogle ser i kontant småsvindeler eller måske folk der ikke har betalings mulighed er også meget svært finde ud ad , men de store svindler kender vi fleste
vi har jo alle lige netop denne vil vi advare imod , men ialt er det småsager de fleste men for en iværksættere kan det være store beløb at miste måske 100.000 kr
Bliv gratis medlem