Hej med jer, 
Jeg vil gerne takke for de fornemme nomineringer vedrørende moderator. Dem er jeg virkeligt meget glad for.
Det er jeg, blandt andet fordi jeg jo er i et super godt selskab blandt dygtige moderatorer som Rune Gjersvik, Niels Henriksen, Nicolai Lønne og Anders Christensen, som jeg personligt synes, alle gør et rigtigt godt stykke arbejde; også når bølgerne går lidt højt i debatten, og det regner ind med anmeldelser af det ene eller det andet. Det er nok ikke nogen hemmelighed, at der ligger en del arbejde bag moderation, når en tråd en sen nat vokser med rigtigt mange indlæg fra engagerede debatører. Det er super godt at vide, at I Aminoer generelt har forståelse for, dels at vi ikke kan være online i forummet døgnet rundt i alle tråde, og dels, at vi også driver vores egne iværksættervirksomheder (og skuespillerkarriere) ved siden af moderator-tjansen, som også kræver vores opmærksomhed.
Som moderator skal man være helt upartisk. Men jeg drister mig alligevel til at komme med mine egne personlige nomineringer.
* Amino's mest hjælpsomme debattør:
Der er rigtigt mange hjælpsomme debatører på Amino. Af dem jeg personligt vil fremhæve, er Hans Stokholm Kjer, Henrik Koudahl og Entrepreneur - Jan. Men den, som jeg gerne vil nominere, er Mikael Christiansen, som altid er villig til at hjælpe med feedback på nye hjemmesider m.m., selv om Mikael er ordblind. Det har jeg personligt dyb respekt for. Der er selvfølgelig mange flere hjælpsomme Aminoer, og også nogle, som ikke kan nomineres.
* Amino's bedste Iværksætterblogger
Jeg sætter stor pris på de meget informative blogindlæg fra Anette Sand fra Regnskabsskolen, som jeg gerne vil nominere.
Stor tak til Amino Crew m.fl for at stable AminoTastic på benene. Jeg glæder mig meget til både Iværk & Vækst og AminoTastic 2011 med de suveræne talere og en unik mulighed for at netværke med en masse iværksættere.
Ses vi? Selvfølgelig gør vi det!
Dbh. John