Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 19 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Repox:
For at samle min pointe: hvornår starter eller stopper 'valideringen' for at snyde hinanden her på forummet? Og hvis er ansvaret? Kan jeg holde Amino ansvarlig når nu jeg betaler for at få kontakt til seriøse kunder/sælgere, hvis jeg alligevel bliver snydt? Og hvad skal valideringen hjælpe når man er blevet snydt?

Amino står ikke inde for noget som helst, det giver sig selv. Det vi kan, er at oplyse en domstol/politi er navn og adresse på en evt. svindler og så må ordensmagten klare resten. Og jeg er helt overbevist om at det vil afhjælpe en stor del af problemet.

Og ja, jeg håber da bestemt at det giver flere plus medlemmer og derfor bedre økonomi til sitet. Alle andre alternativer fordrer en stor udviklingsopgave og ingen ekstra økonomi og ingen bedre sikring. Så jeg har svært ved at se argumentet for hvorfor vi skal gøre det.

Og når så mange ikke mener at Amino er det rette sted at sælge ting, så forstår jeg slet ikke hvad problemt er.

Men hvorom alting er, så er beslutningen taget og jeg er glad for den.

Lad os komme videre.

De bedste hilsner

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31 | Låst

Repox:

Det er nu sjovt at vandende er delt så godt op; langt de fleste plus-brugere synes forslaget er godt, og omvendt synes de fleste gratisbrugere at forslaget er dårligt.

Jeg hopper så med på denne tendens - for mig at se virker det mere som en pengemaskine for Amino; og selvfølgelig skal Amino have lov til at tjene penge. Men for mig at se, bør de penge tjenes på dem som gerne vil betale for ekstra funktionalitet, fordele og hvad der ellers tilbydes.

At pludseligt anvende plus-abonnementet som en begrænsing, vil stort set stemple os gratis-brugere som useriøse og potentielle svindlere.

Jeg vil gerne understrege at jeg på ingen måde anser plus-abonnementet som noget jeg får nogle brugbare fordele ud af og derfor mener jeg ikke at mine penge skal gå til det. Hvis jeg så pludselig bliver begrænset i mine muligheder for at give andre Amino-brugere gode tilbud, er Amino ikke længere et forum for mig som person eller som iværksætter.

Jeg ser masser af andre muligheder (som endda er nævnt flere gange i tråden) for at validere sælgere. Men det er, som også nævnt, ikke nogen garanti for at man ikke bliver snydt som kunde hos en Amino bruger: plus abonnement, særligt valideret eller andet hejs.

Jeg vil også gerne som iværksætter beskyttes mod kunder der snyder mig - det har jeg alligevel oplevet fire gange her på forummet; skal de så også være plus-brugere? Eller skal vi allesammen være det, for at 'sikre os'?

For at samle min pointe: hvornår starter eller stopper 'valideringen' for at snyde hinanden her på forummet? Og hvis er ansvaret? Kan jeg holde Amino ansvarlig når nu jeg betaler for at få kontakt til seriøse kunder/sælgere, hvis jeg alligevel bliver snydt? Og hvad skal valideringen hjælpe når man er blevet snydt?

ja vi kender alle muligheder men alle koster penge og hvordan skal lige få penge til det vis det er gratis .

Om vandene imellem plus medlemmer synes det er ok og de andre ikke synes det er ok , hvor får du det fra,

Det er ikke gratis på dba.dk kun for private og vis tegn ekstra fed skrift koster ekstra derved vis er mange annoncer ses din ikke og jo det er ikke en annonce portalen dette ligesom dba.dk hvor søge en database i annoncer måske skulle systemet laves sådan så det lettere kunne styres men folk vil stadigvæk oprette salgs tråde selv om det andet var mere målrette mod kun salg .

Dette kunne evt. være på udvikling listen så det blev gratis med annoncer der og det kunne laves i et system der kunne styres men man laver ikke bare en annonce portal på en dag  og man betalte ekstra for få flere tegn mv. 

valid bruger koster penge med at tjekke adresse ip mv.  intet er gratis sådan er det bare.

I er ikke useriøsses hvorfor tror du lige det , grunden til denne løsning er det er den billigste løsning til at valid bruger , dette kommer dig som gratis bruger til gode der udvikles noget nyt som vi alle plus bruger betaler, jeg ser ikke ondt på dem der ikke støtter op ad og de ej bedre eller dårlige end de andre , så forstår ikke lige dig der  .

Regner da med alle er glade for der udvikles noget nyt og der tænkes over økonomi så denne portal bliver bedre og bedre og det skal vi alle støtter op om og gratis kan sagtens støtte de laver jo også super gode indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:34 | Låst

Jeg kommer lige med mit input. :)

I stedet for at udelukke ikke-Plus-medlemmerne fra at lave salgs-indlæg, hvorfor så ikke finde en mellemvej?

Det kunne f.eks. gøres ved at alle stadig kan lave salgs-indlæg, MEN Plus-medlemmerne's salg-indlæg kan markeres med fed f.eks. og der kan komme et "stort" markat, hvor der f.eks. kunne stå (Valideret) eller hvad ved jeg?

På denne måde kan brugerne selv vælge om de vil handle med en "ikke-valideret"-medlem og den risiko der er forbundet med det eller om de vil handle hos en Plus-medlem der er "verificeret". Det vil undgå at man skaber en negativ stemning i Amino og stadig samtidig betyde at Amino har muighed for at øge omsætningen, da denne tiltag ville betyde endnu en incitament for brugerne til at blive Plus-medlemmer.

Jeg har altid haft den holdning at man istedet for at komme med regler og forbud, istedet skal komme med retningslinjer og valgsmuligheder.

Held og lykke med det M.T.

Kommer snart...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:39 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Amino står ikke inde for noget som helst, det giver sig selv. Det vi kan, er at oplyse en domstol/politi er navn og adresse på en evt. svindler og så må ordensmagten klare resten. Og jeg er helt overbevist om at det vil afhjælpe en stor del af problemet.

Så min betaling, for at sikre mig mod de snydende kunder er altså ligegyldig? Mon ikke I skulle anerkende at behovet for validering ligger et par skridt før en eventuel bruger udråber sig selv som sælger af et produkt?

Martin Thorborg:
Og ja, jeg håber da bestemt at det giver flere plus medlemmer og derfor bedre økonomi til sitet. Alle andre alternativer fordrer en stor udviklingsopgave og ingen ekstra økonomi og ingen bedre sikring. Så jeg har svært ved at se argumentet for hvorfor vi skal gøre det.

Måske en mere gennemtænkt handlingsplan som også kan signalere hvad vores fordele og muligheder for at få hjælp i de situationer som du selv opridser ville anspore os til at forstå hvorfor vi skal betale for at ikke blive snydt af sælgere?

At I kan udlevere oplysninger om en given bruger til politiet giver mig vel ikke mere sikkerhed end hvis jeg anmelder sælgeren selv og politiet forlanger IP adresser udleveret af jer? Eller vil i bare forklare dem at I ikke logger jeres trafik?

Martin Thorborg:
Og når så mange ikke mener at Amino er det rette sted at sælge ting, så forstår jeg slet ikke hvad problemt er.

Problemet er - som jeg allerede har sagt - at det stempler gratis-brugere som useriøse og potentielle svindlere.

Martin Thorborg:
Men hvorom alting er, så er beslutningen taget og jeg er glad for den.

Så det var bare en udmelding, ikke et forslag til debat.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:41 | Låst

Martin Thorborg:

Amino kunne blive stedet, og det vil vi gerne støtte.. men det er i jo ved at stoppe :-)

Men men men jeg skal da ikke klage min nød, har kun postet 3 annoncer for længe længe siden-- som der faktisk ingen interesse har været for.. nyt fast food hvidevare til max ½ pris burdte være meget relateret til Amino, hvis ikke nu så måske i fremtiden...

Ps. det kan tage år måske et helt liv at bygge en god forretning, men kun et øjeblik at vælte den

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Diskussionen med folk der vil have værdi de kan tjene penge på gratis vil altid leve - så længe der er nogen der gider levere gratis.

Det eneste forkerte ved forslaget er at det skulle være sket før. Der er stor forskel på debatten og "markedspladsen". Jeg kan kun glæde mig over at være fri for dagligt spam fra folk der kun vil sælge. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jack:

Martin Thorborg:

Amino kunne blive stedet, og det vil vi gerne støtte.. men det er i jo ved at stoppe :-)

Men men men jeg skal da ikke klage min nød, har kun postet 3 annoncer for længe længe siden-- som der faktisk ingen interesse har været for.. nyt fast food hvidevare til max ½ pris burdte være meget relateret til Amino, hvis ikke nu så måske i fremtiden...

Ps. det kan tage år måske et helt liv at bygge en god forretning, men kun et øjeblik at vælte den

Man skal ikke smadre noget godt man er ved at bygge op når man højt op bliver der uoverskueligt vis er 100000 ting der sker i portalen og du får ikke solgt din vare .

Venter dog også selv spændt på hvad det næste der laves på siden , måske laves en annonce underside , hvor det er rimelig simpel at styre for hvor lige de skal kunne at styre lige de indlæg skal have disse tegn så skal overskrifter i og skal kunne søge efter pris og vare måske udvikles det , men før den er udviklet er  der nok steder hvor måske får solgt din vare lettere 

Fordel for gratis er at de giver penge plus medlemmer og måske får de udviklet noget der fungere bedre i løbet af fremtiden som vi alle kan bære nytte af .

Ikke at sige man ikke kan få solgt sin vare her , men de arbejdes sikkert på det at det bliver lettere at få solgt dine vare her på amino,dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:29 | Låst

Gita Street:
Jeg kan kun glæde mig over at være fri for dagligt spam fra folk der kun vil sælge. 

Risikoen kan være at der kommer masser af "salgs annoncer" i debatterne og det vil jo ganske naturligt give arbejde til moderator af debatterne :(

Men hvo intet vover intet vinder !!

Best regards

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:29 | Låst

Gita Street:
Diskussionen med folk der vil have værdi de kan tjene penge på gratis vil altid leve - så længe der er nogen der gider levere gratis.

Hvad er det forkerte i det? Er man en 'frelst sjæl' blot fordi man gerne vil investere i den værdi man skaber?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39 | Låst

Kim Boldig:

Gita Street:
Jeg kan kun glæde mig over at være fri for dagligt spam fra folk der kun vil sælge. 

Risikoen kan være at der kommer masser af "salgs annoncer" i debatterne og det vil jo ganske naturligt give arbejde til moderator af debatterne :(

Men hvo intet vover intet vinder !!

Best regards

så bliver de vel slette de tråde og de får en advarsel og vis gør det igen og igen , kan man alt deaktivere konto for reglen er lavet for vi støtte op af hinanden alle kan dog ikke kende alle regler men som iværksættere skal vi nok hjælpe hinanden og gør hinanden opmærksom på vis en laver en fejl.

ser dog også man skal vove noget for at vinde og derved håber de dette tiltag hjælper og det lyder som det meste billige forslået i tråden som tråd starter har givet som forslag

Side 19 ud af 32 (319 indlæg)