Amino står ikke inde for noget som helst, det giver sig selv. Det vi kan, er at oplyse en domstol/politi er navn og adresse på en evt. svindler og så må ordensmagten klare resten. Og jeg er helt overbevist om at det vil afhjælpe en stor del af problemet. Og ja, jeg håber da bestemt at det giver flere plus medlemmer og derfor bedre økonomi til sitet. Alle andre alternativer fordrer en stor udviklingsopgave og ingen ekstra økonomi og ingen bedre sikring. Så jeg har svært ved at se argumentet for hvorfor vi skal gøre det. Og når så mange ikke mener at Amino er det rette sted at sælge ting, så forstår jeg slet ikke hvad problemt er. Men hvorom alting er, så er beslutningen taget og jeg er glad for den. Lad os komme videre. De bedste hilsner
|
Repox:Det er nu sjovt at vandende er delt så godt op; langt de fleste plus-brugere synes forslaget er godt, og omvendt synes de fleste gratisbrugere at forslaget er dårligt.
Jeg hopper så med på denne tendens - for mig at se virker det mere som en pengemaskine for Amino; og selvfølgelig skal Amino have lov til at tjene penge. Men for mig at se, bør de penge tjenes på dem som gerne vil betale for ekstra funktionalitet, fordele og hvad der ellers tilbydes.
At pludseligt anvende plus-abonnementet som en begrænsing, vil stort set stemple os gratis-brugere som useriøse og potentielle svindlere.
Jeg vil gerne understrege at jeg på ingen måde anser plus-abonnementet som noget jeg får nogle brugbare fordele ud af og derfor mener jeg ikke at mine penge skal gå til det. Hvis jeg så pludselig bliver begrænset i mine muligheder for at give andre Amino-brugere gode tilbud, er Amino ikke længere et forum for mig som person eller som iværksætter.
Jeg ser masser af andre muligheder (som endda er nævnt flere gange i tråden) for at validere sælgere. Men det er, som også nævnt, ikke nogen garanti for at man ikke bliver snydt som kunde hos en Amino bruger: plus abonnement, særligt valideret eller andet hejs.
Jeg vil også gerne som iværksætter beskyttes mod kunder der snyder mig - det har jeg alligevel oplevet fire gange her på forummet; skal de så også være plus-brugere? Eller skal vi allesammen være det, for at 'sikre os'?
For at samle min pointe: hvornår starter eller stopper 'valideringen' for at snyde hinanden her på forummet? Og hvis er ansvaret? Kan jeg holde Amino ansvarlig når nu jeg betaler for at få kontakt til seriøse kunder/sælgere, hvis jeg alligevel bliver snydt? Og hvad skal valideringen hjælpe når man er blevet snydt?
ja vi kender alle muligheder men alle koster penge og hvordan skal lige få penge til det vis det er gratis .
Om vandene imellem plus medlemmer synes det er ok og de andre ikke synes det er ok , hvor får du det fra,
Det er ikke gratis på dba.dk kun for private og vis tegn ekstra fed skrift koster ekstra derved vis er mange annoncer ses din ikke og jo det er ikke en annonce portalen dette ligesom dba.dk hvor søge en database i annoncer måske skulle systemet laves sådan så det lettere kunne styres men folk vil stadigvæk oprette salgs tråde selv om det andet var mere målrette mod kun salg .
Dette kunne evt. være på udvikling listen så det blev gratis med annoncer der og det kunne laves i et system der kunne styres men man laver ikke bare en annonce portal på en dag og man betalte ekstra for få flere tegn mv.
valid bruger koster penge med at tjekke adresse ip mv. intet er gratis sådan er det bare.
I er ikke useriøsses hvorfor tror du lige det , grunden til denne løsning er det er den billigste løsning til at valid bruger , dette kommer dig som gratis bruger til gode der udvikles noget nyt som vi alle plus bruger betaler, jeg ser ikke ondt på dem der ikke støtter op ad og de ej bedre eller dårlige end de andre , så forstår ikke lige dig der .
Regner da med alle er glade for der udvikles noget nyt og der tænkes over økonomi så denne portal bliver bedre og bedre og det skal vi alle støtter op om og gratis kan sagtens støtte de laver jo også super gode indlæg