Hvis man vil sikre sig, kan man bruge en service som Escrow - den blev jeg anbefalet herinde, da jeg netop ville undgå at blive snydt, og det virker upåklageligt. Ulempen er så at det koster lidt gebyr, så har man mange handler, er et plus abonnement billigere.
Personligt er jeg lige blevet plus abonnent, og har indtil videre ikke fundet flere fordele, end at kunne lave mig et stort link i bunden af mine indlæg (har heller ikke brugt tiden på at finde dem). Jeg har så til gengæld fundet ud af, at andre plus medlemmer kan slå disse links fra - så ud fra det perspektiv, så ønsker jeg ikke flere plus medlemmer :-)
Jeg synes det er en god idé med en eller anden form for validering - specielt hvis vi kan bytte det med, at andre ikke kan slukke for det link i mine indlæg, som jeg har betalt for ...
Jeg har så til gengæld fundet ud af, at andre plus medlemmer kan slå disse links fra - så ud fra det perspektiv, så ønsker jeg ikke flere plus medlemmer :-)
Før kunne alle slå dem fra, det er en feature i den platform vi kører på. Så vi er gået fra at 80.000 mennesker kunne slå dem fra, til at 1.300 kan :-)
Før kunne alle slå dem fra, det er en feature i den platform vi kører på. Så vi er gået fra at 80.000 mennesker kunne slå dem fra, til at 1.300 kan :-)
Godt ord igen så - jeg vil nu til at glæde mig over de 78.700 der ikke kan slippe for at se den, i stedet for at ærgre mig over de 1.300 der måske har slået det fra :-)
Det er surt, men bare forlang forudbetaling. Vil folk ikke betale, så vent på andre kunder.
Nu er det sgu ikke helt alle mine newbizz kunder der er ellevilde med at forudbetale en løsning til 30k
Men ja 50/50 forudbetalinger er et must som minimum.. Men så står der stadig 15k at miste når dagen er omme.
Det har jeg da selv prøvet. Du kan simpelthen ikke gardere dig 100% med mindre du laver factoring.
Korrekt, men mener det er The han sælger
Hvis jeg solgte webløsninger, så fik folk ikke en skrue før der var betalt.
Men jeg havde nok valgt enten flere rater eller en løsning hvor folk deponerer hvor der så frigives i henhold til aftaler.
Men det er ofte hønen og ægget og sådan vil det fortsat være, med mindre man har med seriøst top professionelle at gøre, og dem er der ikke mange af desværre...
Hvis man skulle lave en løsning, som ik hade et økonomisk perspektiv, men ene og alene skulle løse problemet, så ville et forbud mod salg af bestemte brands måske være løsningen? Når man ved, at f.eks Bjørn Borg er umulige at skaffe til en billig pris, så er det vel fair nok at forbyde partisalg af billige Bjørn Borg boxershorts. Og sådan kunne du vel stille 5-10 brands op, som udgør den primære risiko...
Så har du løst meget af problemet, og så kan du nærmest ik gøre mere, andet end at oplyse købere om, at være opmærksomme og på vagt...
Hvis man skulle lave en løsning, som ik hade et økonomisk perspektiv, men ene og alene skulle løse problemet, så ville et forbud mod salg af bestemte brands måske være løsningen? Når man ved, at f.eks Bjørn Borg er umulige at skaffe til en billig pris, så er det vel fair nok at forbyde partisalg af billige Bjørn Borg boxershorts. Og sådan kunne du vel stille 5-10 brands op, som udgør den primære risiko...
Så har du løst meget af problemet, og så kan du nærmest ik gøre mere, andet end at oplyse købere om, at være opmærksomme og på vagt...
Ja så kunne vi bruge en bunke tid på at administrere ordningen, som kunne ville hjælpe med ulovlige kopier. Men hvad med alt det andet? Nej, jeg tror på den løsning vi nu er kommet frem til og så må vi se om det hjælper.
Kan ikke se at der burde være nogen ben i at gøre det på den måde - overhovedet. Hvis man så bare kun har brug for at lave en enkel salgstråd - så kan det vel næsten også for de fleste betale sig at betale et engangsbeløb på 99,- for at komme ud til så mange potentielle kunder. :-)