Kære venner Jeg hører om svindel flere gange om dagen og det vil jeg gerne dæmme op for.
De bedste hilsner
|
Hej Martin,
Jeg synes det er et super godt forslag!
Kære venner Jeg hører om svindel flere gange om dagen og det vil jeg gerne dæmme op for.
De bedste hilsner
|
Hej Martin, Jeg synes det er et super godt forslag!
|
Sæt iværk! |
Jamen, det er jo et glimrende forslag. Da det jo også er et debatforum mere end en handelsplads er det jo fair nok, at man skal have et plusabonnement for at kunne lave "salgsannoncer". Og ydermere endnu et incitament for at bruge penge på et abonnement. |
Martin, det er en fantastisk god idé til et ud af flere tiltag, der kan dæmme op for svindelforsøgene, og de som slår plat på Aminos gode navn! Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Kunne ikke sige det bedre. |
God ide. Passer også fint med "You gotta spend money to make money!" |
Svindel foregår alle steder! ... Næsten! På amino, Den blå, gulgratis, telefonsalg, avisannoncer osv. Det bør sku være op til folk selv, at vurdere om tilbuddet er i orden. Jeg bryder mig generelt ikke om "at folk skal mades". I stedet for at begrænse, så kunne i jo give Amino+ brugere den fordel at de fik fremhævet annonce. (Hvis det er for at sælge flere amino+ abo) Edit: Skal lige tilføje, at jeg ikke er imod Amino+. Og at jeg godt kan forstå pointen i at man skal bruge penge, for at tjene penge. Men hvis man lige vil af med noget hurtigt, så er det nemt at sætte det på Amino. Der er imo forskel på dem der smider 7 annoncer op hver dag om det samme, og dem som engang imellem vil sælge deres brødrister. |
Hej Mark Den advarsel har stået der meget længe og folk falder i alligevel. Jeg er helt med på at det ikke er Amino's ansvar at beskytte folk, men hvis vi super let kan fjerne 99% af svindlen og samtidig tjene lidt, så er det da et super tiltag i mine øjne. De bedste hilsner
|
Jeg har ligesom Mark ik set den besked nogen steder... Men kunne det evt ik være et forslag, at indrykke den omtalte besked i en rød box over alle tråde, som er i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig"? Amino+ forslaget ændre næppe det store, men det giver Amino en økonomisk fordel PS der er mindst ligeså tit folk, som klager over en service, som de har købt på Amino. De fik ik det aftalte, der var mangler, betalingen kom ik osv... Så bedre skiltning med "vær opmærksom på blablabla", det må vel være vejen frem... |