Hvis man skal opgive navn, adresse og kreditkort for at oprette en annonce, så er jeg 100% sikker på at mange vil tænke en ekstra gang over, om det er en god ide at sælge stjålne varer, ulovligt importerede varer, falske varer eller undlade at sende den betalte vare. Hvorfor det ikke skulle føre til et mere sikkert Amino, kan jeg ikke forstå. Og ja, det vil øge Amino's omsætning, hvad vi også har brug for. At udvikle de nye Amino Apps, kommer til et koste os flere hundrede tusinde kr. men det er en udvikling der er god og nødvendig. Men kom endelig med jeres input, forslag og meninger. De bedste hilsner
|
Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag
Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Den eneste måde du kan få Amino Plus på, er ved at betale med et Dankort/kreditkort eller få det forærende af os og det er til moderatorer, Ekspert skribenter og andre folk der hjælper os og som vi kender. Så alle Amino Plus'er, har vi ret godt styr på vil jeg mene. Men det betyder ikke at vedkommende ikke kan være svindler, han/hun vil så bare være lettere for politiet at finde. De bedste hilsner
|
Så næste skridt må være en: "Verified by aminio.dk". Med emblem og lignende til at sætte på sin webshop/hjemmeside? :-) |
Det vil jeg også tro det vil blive. Man kan naturligvis ikke undgå alt svindel og tvister mellem Amino´erne, men jeg er overbevist om, at det vil blive minimeret betydeligt ved at Amino trods alt har lidt registreret. Desuden bliver vi jo nok også mere eller mindre fri for de "lykkeriddere", der ved en almen surfen på Google finder Amino , og så anonymt opretter sig for at lave et hurtigt salg. Amino er vel først og fremmest vel osgå et debatforum og ikke en handelsplads. Der kan de, der ikke vil ofre et medlemsskab, jo blot benytte QXL, DBA og lignende. Jeg vil langt hellere have, at Amino indfører den her i tråden nævnte restriktion, i stedet for alternativt måske at skulle ofre penge på cvr-validering eller lignende. Så foretrækker jeg da bestemt, at disse ressourcer i stedet for bliver brugt på videreudvikling af Amino...Og måske et mindre udbytte til Martin T. |
Jeg er lidt ambivalent, synes det er lidt meget at skulle have et decideret +-medlemsskab bare for at kunne oprette en tråd, men samtidig skal svindel også slåes ned på. Hvis der derimod var nogle flere funktioner (som f.eks. at man kunne holde simple auktioner) så ville jeg helt sikkert bruge de ekstra penge og kunne sætte tingene til salg der. |
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Maybe... Men giver det så ik en falsk tryghed til Amino+ batchen? For det er vel heller ik optimalt? Jeg har intet imod forslaget, men smider bare lige de første tanker, som der dukker op... |

hej
ja god ide, men hvor sælger de deres ting henne? altså her på forummet eller??? |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk