Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 4 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. 

Jeg tror ikke helt du forstod hvad jeg skrev...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:43 | Låst

Martin Thorborg:

Den advarsel har stået der meget længe og folk falder i alligevel.
Jeg er helt med på at det ikke er Amino's ansvar at beskytte folk, men hvis vi super let kan fjerne 99% af svindlen og samtidig tjene lidt, så er det da et super tiltag i mine øjne.

De bedste hilsner

Martin

YesBeerYes

YesSuper - brug alle mulige tiltag for at dæmme op for snyd, plat og dårligt arbejde via Amino kan ikke prioteres højt nok.

YesBare kom igang.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:46 | Låst

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Go Go Go - det kan kun gå for langsomt.

Venlig hilsen
Hans

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
Så vil VERIFIKATION vel være en sikkerhed for at vi ved hvem man er? - Uanset om man står frem på navn eller er anonym ikke?

Nej, det vil være en sikkerhed for at Amino ved hvem man er.

Jeg handler kun meget lidt med andre Aminoer, og ud af de tre gange jeg har handlet med en anden Amino, er jeg allerede blevet snydt én gang. Beløbet er så lille at jeg ikke vil gøre mere ud af det, (med mindre jeg en dag er på de kanter, og i dårligt humør), men det har dog bekræftet mig i at det ikke er herinde jeg skal foretage mine indkøb fremover.

Den person der havde held til at snyde mig står frem med navn og billede, men har ikke et Plus medlemsskab. Spørgsmålet er selvfølgelig om et Plus medlemsskab ville have gjort nogen forskel, men jeg kan i hvert fald konstatere at man ikke kan stole på de profiler der ikke er anonyme Wink

Og som udgangspunkt kan jeg ikke se det urimelige i at man skal betale for at sætte en vare til salg herinde. Det er et fantastisk udstillingsvindue, og man får let synliggjort sine tilbud. I modsætning til bl.a. dba.dk. Og hvis det samtidig kan medvirke til at stoppe et par svindlere, samt give mere økonomi til Amino, er det jo en win-win situation.

Så jeg er stor fortaler for dette forslag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 18:47 | Låst

Jeg er i samme bås som alle de andre der er vilde med amino, men ikke 1000 kr om året vilde med det. I det tilfælde måtte jeg så nok finde et andet sted at oprette tilbud, eller indhente tilbud for den sags skyld. Så jeg tror ikke det ville være den bedste måde, jeg mener som flere andre at cvr/cpr validering er en bedre fremgangsmåde.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:57 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det ville være et super tiltag :)

Hvis man er for nærrig til at give lidt for at oprette et tilbud, så er ens tilbud alligevel ikke godt nok :)
(Nu har jeg sikkert gjort mig upopulær i nogens øjne, men det må man jo tage med når man siger sin mening)

Jeg ville blive meget ked af det hvis Amino skulle plastres til med advarsler, røde bokse og løftede pegefingre, det høre ikke hjemme på et debatforum.
Desuden giver det også en eller anden form for utryghed, der ville skade dem der rent faktisk HAR et GODT tilbud, og som bare prøver at få lidt gang i forretningen.

Jeg tror der er rigtig mange her inde der med glæde ville betale for amino+ medlemsskab, for at slippe for diverse advarsler osv.

God vind til alle :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:57 | Låst

Hej igang,

Er godt nok ikke meget for at kommentere på dig uden navn - og jeg er enig med dig når du også giver udtryk for at forslaget er ok - men naturligvis kan man blive snydt selv om man har et personnavn. Men med et navn har du noget at gå i sagen med - bemærker at du IKKE oplyser noget personnavn på din e-trade web-site alene adresse og mail ?

Måske jeg overser noget her!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:09 | Låst

john sommer:
bemærker at du IKKE oplyser noget personnavn på din e-trade web-site alene adresse og mail ?

Jeg er ikke inde i de tekniske termer, men jeg går ud fra at du tænker på webshoppen? Hvis det er den, er der også et telefonnummer. Men hvis du ringer på det, kan du komme til at tale med 4-5 forskellige personer, afhængig af hvem der svarer telefonen. Og indtil videre kommer vores navne ikke til at stå der. Det kan være det kommer på et tidspunkt, det gør det nok, men der er andre ting vi foreløbig prioriterer højere.

Men du kan jo ringe eller kigge ind i butikken, så får du både navn og hele pivetøjet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Go Go Go - det kan kun gå for langsomt.

Venlig hilsen
Hans

Hej Martin,

Det er helt fint med mig, at det bliver begrænset til betalingsdelen jf, at det støtter Amino mere. Men hvis du bliver enig med dig selv om at det er for drastisk, har jeg et næsten liiigeså godt løsningsforslag.

Udfra nogle kritere, kan du tillade folk at oprette nye post, fx ligesom når man automatisk får lov til at rette titler, flytte debatter osv - når man har postet X-antal indlæg/fået mindst 4 stjerner x-gange osv. På den måde, vil man i det mindste kunne læse sig frem til lidt om brugeren, før man handler med dem :)

Alternativt, hvis du hopper på plus delen, og det fjerner for meget trafik, så kan du lave et mindre abb, som giver mindre fordele.

Det eneste jeg er "bange" for på dine og Amino's vegne, er om det fjerner for meget trafik, ved at begrænse det - men måske er Amino "stor nok", til at kunne begrænse det :)

Men det er helt op til dig, jeg kan argumentere for begge dele ;-)

God aften!

Dbh Jannik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Hansen:

Det er helt fint med mig, at det bliver begrænset til betalingsdelen jf, at det støtter Amino mere. Men hvis du bliver enig med dig selv om at det er for drastisk, har jeg et næsten liiigeså godt løsningsforslag.

Udfra nogle kritere, kan du tillade folk at oprette nye post, fx ligesom når man automatisk får lov til at rette titler, flytte debatter osv - når man har postet X-antal indlæg/fået mindst 4 stjerner x-gange osv. På den måde, vil man i det mindste kunne læse sig frem til lidt om brugeren, før man handler med dem :)

Alternativt, hvis du hopper på plus delen, og det fjerner for meget trafik, så kan du lave et mindre abb, som giver mindre fordele.

Det eneste jeg er "bange" for på dine og Amino's vegne, er om det fjerner for meget trafik, ved at begrænse det - men måske er Amino "stor nok", til at kunne begrænse det :)

Der er mange måder at løse det på, den foreslåede er bare den letteste.
Køb og salg er bestemt ikke noget der giver meget trafik på Amino, så hvis det helt stoppede, så ville det ikke gøre det store. Mange brugere ser det faktisk som støj, så hvis vi kan begrænse det, så er det fint med mig.

Så fordelen ved at begrænse til Plus'er, er at det tager maks en time at lave, det er effektivt og det giver penge i kassen som vi har brug for. Og så giver det også alle der allerede har Plus, et øget udbytte af deres abonnement, da der helt sikkert vil komme mindre støj i kategorien.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 21 (202 indlæg)