Jeg ville gerne lige tilføje til denne debat, at det at tage penge for at sælge ikke forhindrer svindel se bare få warriorforum. Men ja selvfølgelig er det jo også et forum af conmen for conmen. Jeg tror at omtrent 2% af de produkter de har tilsalg er Fo real. Men Martin mit forslag er som følger, gør det en periode og hvis det virker så bliv ved og hvis ikke så stop det øjeblikkeligt. |
vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. .
ser meget frem til det som plus medlem skal være plus medlem for at sælge vare og der er altid 1 % det rammer i denne verden og det er dem vil lave mini salg , men når de fleste laver stor salg er dette målrette mod resten af dem sælger når man sælger for 10.000 vis kr. er et plus medlem skab et mindre antal kr.
Derved ser meget frem til det at det kommer og husk denne verden er altid normale enkel person rammer når man laver noget nyt , der skal dæmme op for et stort problem her på amino.dk og skal det ramme mini salg er det korrekt , men sådan er verden .
Den som tror alle ting kan lade sig gøre i system har jeg lært er den person det får det svært for man kan ikke få alt og gøre alle tilfredse og derved er dette den eneste løsning man skal være plus medlem for at sælge en vare her på amino.dk
jeg støtter op af det og vis kommer til at koste lidt lommepenge ekstra når i forbedre systemet er det i alles intressere i sidste ende , men alle ændringer i verden vil altid være nogle der i ikke er tilfredse sådan er det bare
Den passion alles vores Martin Thorborg ser vi alle op til og jeg håber vi alle støtter op om det selv om vi alle sikkert kan se både fordele og ulemper er fordelen ved dette tiltage langt større end snyd forgår