Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 4 ud af 32 (319 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne lige tilføje til denne debat, at det at tage penge for at sælge ikke forhindrer svindel se bare få warriorforum. Men ja selvfølgelig er det jo også et forum af conmen for conmen.

Jeg tror at omtrent 2% af de produkter de har tilsalg er Fo real.

Men Martin mit forslag er som følger, gør det en periode og hvis det virker så bliv ved og hvis ikke så stop det øjeblikkeligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:37 | Låst

vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. .

ser meget frem til det som plus medlem skal være plus medlem for at sælge vare og der er altid 1 % det rammer i denne verden og det er dem vil lave mini salg , men når de fleste laver stor salg er dette målrette mod resten af dem sælger når man sælger for 10.000 vis kr. er et plus medlem skab et mindre antal kr.

Derved ser meget frem til det at det kommer og husk denne verden er altid normale enkel person rammer når man laver noget nyt , der skal dæmme op for et stort problem her på amino.dk og skal det ramme mini salg er det korrekt , men sådan er verden .

Den som tror alle ting kan lade sig gøre i system har jeg lært er den person det får det svært for man kan ikke få alt og gøre alle tilfredse og derved er dette den eneste løsning man skal være plus medlem for at sælge en vare her på amino.dk

jeg støtter op af det og vis kommer til at koste lidt lommepenge ekstra når i forbedre systemet er det i alles intressere i sidste ende , men alle ændringer i verden vil altid være nogle der i ikke er tilfredse sådan er det bare 

Den passion alles vores Martin Thorborg ser vi alle op til og jeg håber vi alle støtter op om det selv om vi alle sikkert kan se både fordele og ulemper er fordelen ved dette tiltage langt større end snyd forgår 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:38 | Låst

Martin Thorborg:

Hvis man skal opgive navn, adresse og kreditkort for at oprette en annonce, så er jeg 100% sikker på at mange vil tænke en ekstra gang over, om det er en god ide at sælge stjålne varer, ulovligt importerede varer, falske varer eller undlade at sende den betalte vare.

Hvorfor det ikke skulle føre til et mere sikkert Amino, kan jeg ikke forstå.

Og ja, det vil øge Amino's omsætning, hvad vi også har brug for. At udvikle de nye Amino Apps, kommer til et koste os flere hundrede tusinde kr. men det er en udvikling der er god og nødvendig.
Men kom endelig med jeres input, forslag og meninger.

De bedste hilsner

Martin

Hvad med at lave en CPR validering istedet? Jeg er ikke Amino+ medlem og har ingen umiddelbart plan om at blive det i nærmeste fremtid. Ikke fordi jeg ikke vil tilslutte mig det gode selskab, men fordi jeg som nystartet iværksætter har brug for at administrerer mine penge andre steder. En masse vil måske argumentere for, at det ikke er et spørgsmål om jeg har råd, men om det er et spørgsmål om jeg har råd til at lade være. Men der er en balance et sted og min balance går der, hvor jeg bevidst vælger ikke at bruge penge på eksempeltvis Amino, netop fordi pengene i opstartsfasen slet ikke er der til det.

Martin, du siger det vil dæmme op for 99 % af de uærlige og det tvivler jeg ikke på det vil, men jeg tror til gengæld også, at det vil dæmme op for den (store?) procentdel af almindelige Aminoer uden + abonnement og som rent faktisk er ærlige mennesker. Mennesker som jeg, der indimellem har brug for at sætte et tilbud op eller finde et, uden at bruge de penge på det, som er skræddersyet til f.eks. at købe en ydelse eller et produkt herinde fra, til at købe et + abonnement på Amino.

Jeg siger nej og vil personligt ærgre mig over hvis det bliver indført. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:40 | Låst

Hej Flemming,

Du har da ret i at man som plus sagtens kan platte - men du ved så også, at du vil være nem at finde når du handler med plattere der optræder her uden navn og adresse - men naturligvis kun hvis Amino adm. vil slippe oplysninger om en platter der ikke sender dine vare som aftalt!

flemming.dk:
Du bliver sgu da ikke mindre "platugle" af at være plus-bruger...come on.. Jeg kan nævne et par stk af slagsen herinde fra, som jeg ikke skal handle med overhovedet, selv om de har plus abb.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:41 | Låst

Mikael christiansen:

vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. 

Jeg tror ikke helt du forstod hvad jeg skrev...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:43 | Låst

Martin Thorborg:
Hvis man skal opgive navn, adresse og kreditkort for at oprette en annonce, så er jeg 100% sikker på at mange vil tænke en ekstra gang over, om det er en god ide at sælge stjålne varer, ulovligt importerede varer, falske varer eller undlade at sende den betalte vare.

Ja og hvis du så krydder det hele med at logge folks mac adresser(Netkort adresse) kontra IP så får endnu flere soteret fra :) Som jeg har skrevet til dig tidligere bruger eks pokersiderne dette med ret stor succes!

Genialt du er med til en forandring det glæder mig at høre.

/allan

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:43 | Låst

Martin Thorborg:

Den advarsel har stået der meget længe og folk falder i alligevel.
Jeg er helt med på at det ikke er Amino's ansvar at beskytte folk, men hvis vi super let kan fjerne 99% af svindlen og samtidig tjene lidt, så er det da et super tiltag i mine øjne.

De bedste hilsner

Martin

YesBeerYes

YesSuper - brug alle mulige tiltag for at dæmme op for snyd, plat og dårligt arbejde via Amino kan ikke prioteres højt nok.

YesBare kom igang.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:46 | Låst

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Go Go Go - det kan kun gå for langsomt.

Venlig hilsen
Hans

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:46 | Låst

Net Republic:
Hvad med at lave en CPR validering istedet? Jeg er ikke Amino+ medlem og har ingen umiddelbart plan om at blive det i nærmeste fremtid. Ikke fordi jeg ikke vil tilslutte mig det gode selskab, men fordi jeg som nystartet iværksætter har brug for at administrerer mine penge andre steder. En masse vil måske argumentere for, at det ikke er et spørgsmål om jeg har råd, men om det er et spørgsmål om jeg har råd til at lade være. Men der er en balance et sted og min balance går der, hvor jeg bevidst vælger ikke at bruge penge på eksempeltvis Amino, netop fordi pengene i opstartsfasen slet ikke er der til det.

Undskyld mig men hvis ikke du har 1000kr til et medlemskab i et netvæk tvivler du har penge til at starte en virksomhed, de 1000kr kunne let forvandle sig et et plus på 10000kr ja måske mere men måske fordelene som plus medlem er for små ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
Så vil VERIFIKATION vel være en sikkerhed for at vi ved hvem man er? - Uanset om man står frem på navn eller er anonym ikke?

Nej, det vil være en sikkerhed for at Amino ved hvem man er.

Jeg handler kun meget lidt med andre Aminoer, og ud af de tre gange jeg har handlet med en anden Amino, er jeg allerede blevet snydt én gang. Beløbet er så lille at jeg ikke vil gøre mere ud af det, (med mindre jeg en dag er på de kanter, og i dårligt humør), men det har dog bekræftet mig i at det ikke er herinde jeg skal foretage mine indkøb fremover.

Den person der havde held til at snyde mig står frem med navn og billede, men har ikke et Plus medlemsskab. Spørgsmålet er selvfølgelig om et Plus medlemsskab ville have gjort nogen forskel, men jeg kan i hvert fald konstatere at man ikke kan stole på de profiler der ikke er anonyme Wink

Og som udgangspunkt kan jeg ikke se det urimelige i at man skal betale for at sætte en vare til salg herinde. Det er et fantastisk udstillingsvindue, og man får let synliggjort sine tilbud. I modsætning til bl.a. dba.dk. Og hvis det samtidig kan medvirke til at stoppe et par svindlere, samt give mere økonomi til Amino, er det jo en win-win situation.

Så jeg er stor fortaler for dette forslag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 32 (319 indlæg)