Jeg er i samme bås som alle de andre der er vilde med amino, men ikke 1000 kr om året vilde med det. I det tilfælde måtte jeg så nok finde et andet sted at oprette tilbud, eller indhente tilbud for den sags skyld. Så jeg tror ikke det ville være den bedste måde, jeg mener som flere andre at cvr/cpr validering er en bedre fremgangsmåde.
Undskyld mig men hvis ikke du har 1000kr til et medlemskab i et netvæk tvivler du har penge til at starte en virksomhed, de 1000kr kunne let forvandle sig et et plus på 10000kr ja måske mere men måske fordelene som plus medlem er for små ?
Vi er tilsyneladende ikke samme sted du og jeg, og min økonomi er egentligt irrelevant i sammenhængen. Hvad der er relevant er, at jeg ikke vil bruge 1000 kroner på et medlemskab på Amino, fordi jeg kan bruge dem på andre - og efter min mening, vigtigere områder af forretningen.
Undskyld mig men hvis ikke du har 1000kr til et medlemskab i et netvæk tvivler du har penge til at starte en virksomhed, de 1000kr kunne let forvandle sig et et plus på 10000kr ja måske mere men måske fordelene som plus medlem er for små ?
Vi er tilsyneladende ikke samme sted du og jeg, og min økonomi er egentligt irrelevant i sammenhængen. Hvad der er relevant er, at jeg ikke vil bruge 1000 kroner på et medlemskab på Amino, fordi jeg kan bruge dem på andre - og efter min mening, vigtigere områder af forretningen.
Og jeg er helt enig med dig Net. Det er især for os der har en lokal forretning, og ikke en webshop. Vi kan ikke bruge amino til at promovere os på samme måde som en webshop kan gøre det.
Hvis man er for nærrig til at give lidt for at oprette et tilbud, så er ens tilbud alligevel ikke godt nok :) (Nu har jeg sikkert gjort mig upopulær i nogens øjne, men det må man jo tage med når man siger sin mening)
Jeg ville blive meget ked af det hvis Amino skulle plastres til med advarsler, røde bokse og løftede pegefingre, det høre ikke hjemme på et debatforum. Desuden giver det også en eller anden form for utryghed, der ville skade dem der rent faktisk HAR et GODT tilbud, og som bare prøver at få lidt gang i forretningen.
Jeg tror der er rigtig mange her inde der med glæde ville betale for amino+ medlemsskab, for at slippe for diverse advarsler osv.
Er godt nok ikke meget for at kommentere på dig uden navn - og jeg er enig med dig når du også giver udtryk for at forslaget er ok - men naturligvis kan man blive snydt selv om man har et personnavn. Men med et navn har du noget at gå i sagen med - bemærker at du IKKE oplyser noget personnavn på din e-trade web-site alene adresse og mail ?
Jeg er før blevet snydt af et plusmedlem, så der er ingen garanti der og Aminos regler forbyder endda at hænge vedkommende ud efterfølgende.
Hvis det er for at få flere penge i kassen, så fred være med det, men det går jo også ud over plusmedlemmerne, da man højst sandsynligt går glip af et par gode handler i fremtiden.
Og jeg er helt enig med dig Net. Det er især for os der har en lokal forretning, og ikke en webshop. Vi kan ikke bruge amino til at promovere os på samme måde som en webshop kan gøre det.
@Net
Hvis ikke det var for Amino havde jeg ikke haft 50% af mine kunder jeg tror hvis jeg regner på det, har mit medlemskab her på Amino ynglet sig sig op til 10 gange, med andre ord jeg har minimum tjent 30.000 på Amino dette har kostet mig under 3000kr det må sgu da siges at være effektiv markedsføring ;) Jeg har heller ingen webshop men men egen lille freelance bix hjemmefra så stor er jeg ikk ;)
Men fair nok hvis ikke i kan se ideen i at betale lidt for at tjene det hjem igen er det da helt fair.
/allan
PS Jeg har aldrig 7-9-13 postet et indlæg i "jeg har et godt tilbud til dig" ;)
Nu er det jo kun for at oprette tråde i "jeg har et tilbud til dig", så vidt jeg har forstået.
Så hvis man bare har en lille lokal forretning, hvorfor skulle man så være interesseret i at oprette tilbud på amino?
Og hvis man opretter tilbud på amino, der giver mindre 1000 kr om året, er det så ikke en så lille del af ens forretning der går tabt, hvis man nægter at betale her på amino, til at det har nogen egentlig effekt..? :)
Synes det ville være træls (for at sige det på godt jysk), hvis jeg pludselig havde mindre troværdighed eller ikke kunne tilbyde folk domæner til halv pris en weekend, fordi jeg ikke er Amino+ bruger.
Var det ikke bedre at lave noget CPR-check på brugerne, så? Af hvad jeg har hørt, skulle det være rimelig nemt at krydschecke det med de aktuelle registrer.
@Net
Hvis ikke det var for Amino havde jeg ikke haft 50% af mine kunder jeg tror hvis jeg regner på det mit medlemskab her på Amino har ynglet sig sig op til 10 gange med andre ord jeg har minium tjent 30.000 på Amino dette har kostet mig under 3000kr det må sgu da siges at være effektiv markedsføring ;) Jeg har heller ingen webshop men men egen lille freelance bix hjemmefra så stor er jeg ikk ;)
Svare du Net, eller mig? Jeg har svaret dig, som lokal forretningsdrivene er det pt. ikke pengene værd. Det er noget andet med webshop ejere, designere osv.
DesignYOU:
Men fair nok hvis ikke i kan se ideen i at betale lidt for at tjene det hjem igen er det da helt fair.
Hvorfor er det ALTID det kort "i" spiller ud?
Det har sku nok noget med prioteringer at gøre. Hvad vil du helst:
Smide 1.000,- i noget der giver dig 10.000,- eller Smide 1.000,- i noget der giver dig 20.000,-
Hvis man ikke har ubegrænset midler til markedsføring, så gælder det om at priotere, for at få sin virksomhed til at vækste.