Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 6 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
Svare du Net, eller mig?

Svare jer begge ;)

Mark MK:
Hvis man ikke har ubegrænset midler til markedsføring, så gælder det om at prioritere, for at få sin virksomhed til at vækste. 

Korrekt jeg har heller ikke de store midler, men bare den effekt google har haft på min virken på Amino er nok til at dække min betaling til fællesskabet, husk lige jo flere plus medlemmer des flere tiltag "tror jeg nok" ;)

/allan

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:07 | Låst

Ragnar-Gwyn:
Så hvis man bare har en lille lokal forretning, hvorfor skulle man så være interesseret i at oprette tilbud på amino?

Hvorfor skulle man ikke? 

Man kan jo lige så godt smide sine tilbud ud der hvor man kan komme til det. Det er bare ikke sikkert at der er nogle på Amino der reagere. 

Jeg har fra en anden profil én gang smidt et tilbud ud på Amino, hvor jeg gav en aminorabat. Resultat = Ingen henvendelser fra Amino! Synes du jeg skal være +'er for det? Nej vel? 

Det kunne være at det havde givet noget, det kunne også være at det ikke gav noget. Det gav ikke noget, og blandt andet derfor har jeg valgt ikke at købe +

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:09 | Låst

john sommer:
bemærker at du IKKE oplyser noget personnavn på din e-trade web-site alene adresse og mail ?

Jeg er ikke inde i de tekniske termer, men jeg går ud fra at du tænker på webshoppen? Hvis det er den, er der også et telefonnummer. Men hvis du ringer på det, kan du komme til at tale med 4-5 forskellige personer, afhængig af hvem der svarer telefonen. Og indtil videre kommer vores navne ikke til at stå der. Det kan være det kommer på et tidspunkt, det gør det nok, men der er andre ting vi foreløbig prioriterer højere.

Men du kan jo ringe eller kigge ind i butikken, så får du både navn og hele pivetøjet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 19:10 | Låst

DesignYOU:
men bare den effekt google har ahft på min virken på Amino er nok til at dække min betaling til fællesskabe

Den effekt kan jeg opnå andre steder gratis, hvorfor betale Amino for det? Iøvrigt kan jeg som ikke +'er stadig lave links, så det holder vidst heller ikke helt som argument!

DesignYOU:
Korrekt jeg har heller ikke de store midler

Nej det har de fleste af os jo ikke, men du reklamere vel heller ikke på hestenet? Det har noget at gøre med at udvælge sin målgruppe. Hvorfor skulle jeg som lokal forretningsmand reklamere overfor en i Jylland, når jeg kun sælger på Bornholm?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Net Republic:

Martin Thorborg:

Hvis man skal opgive navn, adresse og kreditkort for at oprette en annonce, så er jeg 100% sikker på at mange vil tænke en ekstra gang over, om det er en god ide at sælge stjålne varer, ulovligt importerede varer, falske varer eller undlade at sende den betalte vare.

Hvorfor det ikke skulle føre til et mere sikkert Amino, kan jeg ikke forstå.

Og ja, det vil øge Amino's omsætning, hvad vi også har brug for. At udvikle de nye Amino Apps, kommer til et koste os flere hundrede tusinde kr. men det er en udvikling der er god og nødvendig.
Men kom endelig med jeres input, forslag og meninger.

De bedste hilsner

Martin

Hvad med at lave en CPR validering istedet? Jeg er ikke Amino+ medlem og har ingen umiddelbart plan om at blive det i nærmeste fremtid. Ikke fordi jeg ikke vil tilslutte mig det gode selskab, men fordi jeg som nystartet iværksætter har brug for at administrerer mine penge andre steder. En masse vil måske argumentere for, at det ikke er et spørgsmål om jeg har råd, men om det er et spørgsmål om jeg har råd til at lade være. Men der er en balance et sted og min balance går der, hvor jeg bevidst vælger ikke at bruge penge på eksempeltvis Amino, netop fordi pengene i opstartsfasen slet ikke er der til det.

Martin, du siger det vil dæmme op for 99 % af de uærlige og det tvivler jeg ikke på det vil, men jeg tror til gengæld også, at det vil dæmme op for den (store?) procentdel af almindelige Aminoer uden + abonnement og som rent faktisk er ærlige mennesker. Mennesker som jeg, der indimellem har brug for at sætte et tilbud op eller finde et, uden at bruge de penge på det, som er skræddersyet til f.eks. at købe en ydelse eller et produkt herinde fra, til at købe et + abonnement på Amino.

Jeg siger nej og vil personligt ærgre mig over hvis det bliver indført. 

CPR validering er dyrt at implementere og det koster x antal kr. hver gang du skal lave en validering.
De penge kunne vi bruge bedre på at lave f.eks. vores nye mobile services langt bedre og den tanke kan jeg godt lide.
Amino Plus koster 99 kr. om måneden og du kan trække dem fra. Så hvis du tager f.eks. 300 kr. i timen, så koster Amino Plus dig 20 min. arbejde om måneden.

Så hvis du ikke kan bruge andet på Amino Plus en at sælge ting og du ikke kan tjene de 99 kr. hjem på dit salg, så er din tid nok bedre brugt på at sælge andre steder.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Martin Thorborg:
Hvad syntes du?

Go Go Go - det kan kun gå for langsomt.

Venlig hilsen
Hans

Hej Martin,

Det er helt fint med mig, at det bliver begrænset til betalingsdelen jf, at det støtter Amino mere. Men hvis du bliver enig med dig selv om at det er for drastisk, har jeg et næsten liiigeså godt løsningsforslag.

Udfra nogle kritere, kan du tillade folk at oprette nye post, fx ligesom når man automatisk får lov til at rette titler, flytte debatter osv - når man har postet X-antal indlæg/fået mindst 4 stjerner x-gange osv. På den måde, vil man i det mindste kunne læse sig frem til lidt om brugeren, før man handler med dem :)

Alternativt, hvis du hopper på plus delen, og det fjerner for meget trafik, så kan du lave et mindre abb, som giver mindre fordele.

Det eneste jeg er "bange" for på dine og Amino's vegne, er om det fjerner for meget trafik, ved at begrænse det - men måske er Amino "stor nok", til at kunne begrænse det :)

Men det er helt op til dig, jeg kan argumentere for begge dele ;-)

God aften!

Dbh Jannik

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:19 | Låst

Mark MK:
Den effekt kan jeg opnå andre steder gratis, hvorfor betale Amino for det? Iøvrigt kan jeg som ikke +'er stadig lave links, så det holder vidst heller ikke helt som argument!

Har du nogensinde hørt om fællesskab? Det er lidt som når man melder sig ind i en klub her betaler man xx kr for at deltage så man kan forbedre tinge for medlemmerne!!

/allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:21 | Låst

Nicolaj Thomasen:

Jeg er imod Big Smile

Jeg er før blevet snydt af et plusmedlem, så der er ingen garanti der og Aminos regler forbyder endda at hænge vedkommende ud efterfølgende.

Hvis det er for at få flere penge i kassen, så fred være med det, men det går jo også ud over plusmedlemmerne, da man højst sandsynligt går glip af et par gode handler i fremtiden.

Hvis du er blevet snydt, så har du vel meldt vedkommende til politiet?
Så vil vedkommende komme for en dommer og vi vil kunne hjælpe med navn, adresse og sikkert også noget korrespondance etc.
Med andre ord er du da langt bedre stillet, hvis du vil gøre noget ved det?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25 | Låst

Martin Thorborg:
Hvis du er blevet snydt, så har du vel meldt vedkommende til politiet?
Så vil vedkommende komme for en dommer og vi vil kunne hjælpe med navn, adresse og sikkert også noget korrespondance etc.
Med andre ord er du da langt bedre stillet, hvis du vil gøre noget ved det?

Enig.. Jeg er nu også blevet "snydt" et par gange - men kun for små beløb.

Men den sikkerhed, vil da klart kunne skabe mere troværdighed, også blandt nye medlemmer - som overvejer at handle på Amino for første gang :-)

Og det vil nok også rydde op i de værste små-tings salg, som folk aldrig gider at svare på :)

Som sagt, jeg kan argumentere for begge dele i denne sag, så stopper her :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 19:26 | Låst

DesignYOU:
Har du nogensinde hørt om fællesskab? Det er lidt som når man melder sig ind i en klub her betaler man xx kr for at deltage så man kan forbedre tinge for medlemmerne!!

Lad den ligge her.. Jeg er bare kommet frem til at det pt. ikke kan betale sig for mig at være medlem af Amino+. Da jeg ikke kan overflytte nok værdi til min forretning, i forhold til andre investeringer. 

Side 6 ud af 32 (319 indlæg)