Det er relativt simpelt og gratis at lave et CPR Nr. check, via Modulus 11. (Gælder dog ikke for nyere numre, men der går noget tid før det bliver et problem) Derudover skal det siges, at man sagtens kan optage en subscription-ticket ud fra et Dankort/Visa uden at hæve penge på det. Så rent teknisk kan det formendtligt godt lade sig gøre at lave en validering uden at det koster synderligt (Jeg mener ikke gebyr m.m. beregnes før der hæves på ticketen.) Men derfor kan det jo godt være praktisk, at det kun er Plus-medlemmer, der kan sætte ting til salg. Det giver jo flere penge til Amino, og dermed flere penge til at gøre Amino bedre. Men omvendt syntes jeg også det virker som om, at mange af de helt grønne iværksættere har rigtigt god gavn af "Jeg har et godt tilbud til dig", og det ville være synd at tage det fra dem. Det er jo her rigtigt mange for solgt deres første hjemmeside, billige domæner etc. de folk udgør jo på en eller anden måde Amino's vækstlag.
|
John Nielsen:Cre8ive:Så er det slut med billig grafik drenge.. Nyd jeres knapper ;)
Dine flotte grafiske knapper er jo stadig vildt billige, selv om du lægger en 10'er eller en 20'er oveni prisen.
Hvis du med din kommentar mener, at du vil droppe at sælge flotte grafiske knapper, vil jeg sige, at det efter min personlige mening vil være at smide en oplagt salgskanal ud af vinduet.
Du vil jo stadig have en masse tilfredse kunder blandt Aminoerne. Jeg er en af dem.De som ser et eventuelt krav om Amino-medlemsskab til kun 99,- om måneden som altødelæggende for det rentable ved salget af services, produkter m.m. her, bør måske overveje, om Amino er det rette sted at afsætte sine ydelser.
Der er jo andre indlysende fordele ved Amino-medlemsskabet end muligheden for at tilbyde sine varer for mange tusinde brugere hver måned.
Dbh. John
Tak John :)
Jamen jeg er enig på det plan.
Jeg tror dog jeg fik flettet det samme svar som jeg ville give dig, ind i det svar jeg lige fik givet Martin.