Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 15 ud af 32 (319 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige bakke op om intitiativet her..

I dag fik jeg en henvendelse fra èn som er Amino Freelancer. Udover denne fine titel, har han også fået en betinget dom på 2 års fængsel for bedrageri her for et par måneder siden.

Og det er vidst langt fra det eneste han har lavet , når man Googler lidt. Jeg har henvendt mig til Amino Support.

Han skal naturligvis ikke forhindres i at være på nettet, men hvis man kan gøre det lidt sværere, og holde lidt mere øje, så ville jeg være glad.

Man skal nu stå tidligt op for at snøre mig, men jeg var også naiv engang

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50 | Låst

Mads Andersen:
1 person kunne drive siden hvis ikke alting skulle godkendes, eller er jeg forkert på den ?

Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53 | Låst

Martin Thorborg:
Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

:-) Skype-Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:54 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mads Andersen:
1 person kunne drive siden hvis ikke alting skulle godkendes, eller er jeg forkert på den ?

Hehe, ja tak for et godt aftengrin :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:58 | Låst

Ørts:

Nu synes jeg meget godt om amino :),

Men som elev, skal mange også tænke økonomi, og jeg har personligt kun haft positive handler på amino. Det ville begrænse min handel væsentlig hvis jeg lige pludselig skal til at betale for at være plus, :), ja jeg ved godt der er mange fordele ved plus, og jeg ville da også gerne være det, hvis jeg kunne finde penge til det i budgettet.

Jeg synes man skulle tænke lidt anderledes, evt. sige det koster 10 kr at oprette en annonce, og de 4-5 går så til cpr validering.

Jeg har ingen teknisk snille, men det ville da være noget andet :).

Mvh Thomas

Som studernede har du mulighed for tjene  op 6980 kr om måneden plus SU http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/Sider/satser.aspx Det oveni vis ikke fravælger mv. og da man regner med en lille indtægt igennem der er det vel ok , men så også dem børn der hård økonomi eller en den sider i netto den får mindre end du sammenlet få i SU vis du arbejder ved siden af , der er mange trængte her i samfundet og dette kan amino.dk ikke tage hensynd du må vælge hvad vil selv med dine penge og vis ønsker mere må man arbejde for at få råd til det 

Dog er mange rabatter målrette mod studerende eller under 18 år eller har du et job under en vis grænse kan man få rabat når man handler , men jeg tror det mange omkostninger ekstra at lave sådanne ordning der tager alle hensynd derved i livet er der altid nogle enkel ordninger kommer til træde over dog ved flere steder kan godt laves rabat efter aldre - indkomst - studende , men jeg kender intet til omkostninger sådan en ordning koster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:04 | Låst

Ørts:
Men som elev, skal mange også tænke økonomi, og jeg har personligt kun haft positive handler på amino. Det ville begrænse min handel væsentlig hvis jeg lige pludselig skal til at betale for at være plus, :), ja jeg ved godt der er mange fordele ved plus, og jeg ville da også gerne være det, hvis jeg kunne finde penge til det i budgettet.

Det var måske en ide, Thorborg: At give rabat til studerende iværksætteraspiranter, som kan indsende et tydeligt billede af deres studiekort (fra et fuldtidsstudie). Win win?

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 22:07 | Låst

Lyder ikke som en dum idé med den "dokumenterede" studierabat :-) !!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:20 | Låst

"dokumenterede" studierabat

Lyder administrativt tungt..?

:) Kim

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Beslutningen er selvfølgelig helt og holdent Martins. Jeg er personligt ikke tilhænger af studierabat. Hvorfor give rabat på en allerede vanvittig lav pris - 99,- om måneden?

Det er jo stadig primært en iværksætter-portal. Iværksættere findes i alle aldre. Hvis de unge studerende skal have rabat, skal de uden fast lønnet arbejde måske også?

Vælg nu at se Amino Plus abonnementet som en betalbar ekstra-ydelse til det gratis iværksætter-site, og se nu også den månedlige betaling på 99,- (under 4 kr dagen!!) som en investering i muligheder. Det er efter min mening ikke en udgift. Udbyttet/værdien af Amino Plus er jo meget større end betalingen.

Det er jo ren købmandskab: Når en service har større værdi end betalingen, er det en investering.

Men det er selvfølgelig bare min mening. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32 | Låst

Jeg har som sådan ikke noget imod at give rabat til studerende, men problemet er at vi så både skal sælge det billigere og samtidig bruger mere tid på det. Jeg kender ikke nogen måde det kan automatiseres på desværre.

Men vi er igang med noget andet, der vil gøre det lettere at betale for Amino Plus.
Nicolai (min partner i Amino) har brugt det meste af sommeren på at forhandle gode rabatter hjem til alle Plus medlemmer og jeg er helt sikker på at de let vil kunne betale for Plus abonnementet. Rabatterner kommer på inden for de næste par uger, så det kan i glæder jer til.

De bedste hilsner

Martin

Side 15 ud af 32 (319 indlæg)