Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 17 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Sludder og vrøvl. Det er gratis at anvende Amino. Man kan så mod en betaling få nogle andre fordele.
'

Jammen hvad skal det ende med, det er også gratis at være på dating.dk man kan bare ikke bruge det til en Sk** / pind hvis man ikke betaler ;-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:48 | Låst

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

Som tidligere skrevet, og som vi snakkede om allerede for over et år siden på PB om, så har jeg ik lige nøglen, som kan løse problemet. Men jeg ser desværre, at det nye tiltag vil forringe oplevelsen for rigtig mange...

De andre herinde, som handler med partivarer,kan nemt bekræfte, at Amino ik ligefrem er verdens stærkeste platform til salg af disse. Med andre ord, så er der dælme langt imellem snapsene. Men 1 ud af 200 eller 1 ud af 500 giver måske bonus, eller giver muligheder i fremtiden.
Derfor tvivler jeg på, at prisen på 99 kr for en måned er det værd, hvis formålet er at sælge et fysisk produkt.

Dem som vil "brande" sig lidt som partivare sælgere, de er allerede plus medlemmer, og det er et langt sejt træk, hvor formålet sjældent er salg he&nu, men mere at netværke, eller håbe de rette personer opdager ens indlæg med tiden...
Vil dine faste brugere derimod sælge et produkt, fordi Gertrud lige havde 2 lagerreoler og 100 garnnøgler, så skal hun nu betale 99 kr. Men hva får Gertrud egentlig for det beløb?
Hvis du tjekker salgstrådene, så vil du hurtigt opdage, at RIGTIG mange har få eller ingen besvarelser. Og det er altså dem, som er dine normale brugere, som nu kommer til at bøde med dette tiltag...

Men som sagt, så har jeg ik nøglen, som løser problemerne desværre, og vi har diskuteret det hele for et års tid siden, men der lå løsningen heller ik lige for desværre...

Men tænk lige en ekstra gang over, hvem det er dette tiltag straffer, og om du virkelig vil straffe dem... Smile

Det er altså ikke det eneste du får med amino.dk plus at du kan sælge en vare der er en række fordele med rabatter mv. der gør de 99 kr om måneden hurtigt er tjent ind og det er ikke meget mere end 2 flasker du kan samle ind på vejen hjem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

Som tidligere skrevet, og som vi snakkede om allerede for over et år siden på PB om, så har jeg ik lige nøglen, som kan løse problemet. Men jeg ser desværre, at det nye tiltag vil forringe oplevelsen for rigtig mange...

De andre herinde, som handler med partivarer,kan nemt bekræfte, at Amino ik ligefrem er verdens stærkeste platform til salg af disse. Med andre ord, så er der dælme langt imellem snapsene. Men 1 ud af 200 eller 1 ud af 500 giver måske bonus, eller giver muligheder i fremtiden.
Derfor tvivler jeg på, at prisen på 99 kr for en måned er det værd, hvis formålet er at sælge et fysisk produkt.

Dem som vil "brande" sig lidt som partivare sælgere, de er allerede plus medlemmer, og det er et langt sejt træk, hvor formålet sjældent er salg he&nu, men mere at netværke, eller håbe de rette personer opdager ens indlæg med tiden...
Vil dine faste brugere derimod sælge et produkt, fordi Gertrud lige havde 2 lagerreoler og 100 garnnøgler, så skal hun nu betale 99 kr. Men hva får Gertrud egentlig for det beløb?
Hvis du tjekker salgstrådene, så vil du hurtigt opdage, at RIGTIG mange har få eller ingen besvarelser. Og det er altså dem, som er dine normale brugere, som nu kommer til at bøde med dette tiltag...

Men som sagt, så har jeg ik nøglen, som løser problemerne desværre, og vi har diskuteret det hele for et års tid siden, men der lå løsningen heller ik lige for desværre...

Men tænk lige en ekstra gang over, hvem det er dette tiltag straffer, og om du virkelig vil straffe dem... Smile

Hvis Amino ikke er et godt sted at sælge sine varer, så forstår jeg slet ikke hvad problemet er???
Så er det da spild af tid at forsøge at sælge sine ting...

Men for at være ærlig, så tror jeg ikke på den "historie". At folk ikke får svar i tråden, betyder ikke at de ikke får svar, mange får svar på Private Beskeder og jeg tror ikke folk gang på gang gad at sætte ting til salg, hvis de ikke fik noget ud af det. Tid er trods alt også penge...

Og hvis folk har lidt lagerreoler og et par garnnøgler de vil af med og de ikke vil være Plus medlemmer, så er der jo ingen der forhindrer dem i at smide skidtet i Den Blå Avis etc.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du kalder det en straf. Hvis jeg køber en vare af dig, så kalder jeg det heller ikke en straf at jeg skal betale for den. Amino er en forretning som skal tjene penge til sine 5 aktionærer og ingen har til dato (på 5. år) fået bare 5 øre. Men jeg kan se at Amino for rigtigt mange er en super god forretning og derfor syntes jeg ærligt talt også at det er rimeligt at vi begynder, i det mindste, bare at få nogle af de godt 2 millioner kr. vi har investeret tilbage og så tør jeg slet ikke tænker på hvor mange tusinde timer vi har lagt i det.... Og når det samtidig sker på en måde, der gør Amino mere sikker for brugerne, så har jeg svært ved at se at folk bliver straffet.

Så ja, Amino er, som jeg altid har sagt, en forretning. Men det bliver kun en god forretning hvis vi arbejder hårdt på at gøre iværksættere klogere og rigere og det ved jeg vi gør og det temmelig godt.

Nå nok om det, terningerne er kastet og længere er den ikke.

De bedste hilsner

Martin

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 04:19 | Låst

Martin Thorborg:
Så ja, Amino er, som jeg altid har sagt, en forretning. Men det bliver kun en god forretning hvis vi arbejder hårdt på at gøre iværksættere klogere og rigere og det ved jeg vi gør og det temmelig godt.

Nå nok om det, terningerne er kastet og længere er den ikke.

I gør et fantastisk stykke arbejde Tusin tak :-) tror bare det er for tidligt i kaster de terninger :-) det ender med i rammer de forkerte, nemlig dem som er plus, de vil få mindre værdi da der vil komme fære annoncer..

Martin.. du er normalt god til at kalde en spade for en spade, hvorfor så ikke snakke lige ud af posen at nu vil i til at ha nogen flere penge i kassen (forstår det godt) istedet for at skrive "vi skal ha stoppet de svindlere ved at kræve betaling" nå .. men her tabte jeg lige lidt.. 2 milioner er mange penge, men se lige hvad i er ved at ha fået banket op her, det er meget mere værd og kan sikkert bruges til meget.. i politik kommer man ikke langt for 2 milioner, uden at sige for meget.. gad godt for eks. at se et nyt ihværksætter parti :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 04:23 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jack:
Martin.. du er normalt god til at kalde en spade for en spade, hvorfor så ikke snakke lige ud af posen at nu vil i til at ha nogen flere penge i kassen

Undskyld mig men er det ikke det Martin skriver i det sidste han skriver ?

Du skal nok ikke regne med det er den eneste grund til det her ;)

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:24 | Låst

Martin Thorborg:

Jeg håber ik, at du tog mit indlæg personligt, for det var bare en konstruktiv kommentar. Eller også læser jeg måske dit svar forkert?
Som jeg også nævner både i starten og slutningen, så har jeg ik bedre forslag...
Indlægget var mere for at se situationen fra den anden side, samt belyse nogle af de erfaringer jeg har på punktet. Så ville jeg hellere skrive et indlæg så du og andre læse dem, end blot en linie med "skide godt Martin".

Martin Thorborg:

Hvis Amino ikke er et godt sted at sælge sine varer, så forstår jeg slet ikke hvad problemet er???
Så er det da spild af tid at forsøge at sælge sine ting...

Men for at være ærlig, så tror jeg ikke på den "historie". At folk ikke får svar i tråden, betyder ikke at de ikke får svar, mange får svar på Private Beskeder og jeg tror ikke folk gang på gang gad at sætte ting til salg, hvis de ikke fik noget ud af det. Tid er trods alt også penge...

Selvfølgelig er der mange, som sælger noget, men ofte (ikke altid da man kan være heldig) så måler salget sig ikke med tidsforbruget. Det kan os være, at jeg og flere andre bare har været uheldige, who knows...
Jesper fra Sliknet vil nok modsige mig, da det lader til, at han ALTID har stor succes med hans salgstråde ;D

Martin Thorborg:

Jeg forstår heller ikke hvorfor du kalder det en straf. Hvis jeg køber en vare af dig, så kalder jeg det heller ikke en straf at jeg skal betale for den. Amino er en forretning som skal tjene penge til sine 5 aktionærer og ingen har til dato (på 5. år) fået bare 5 øre. Men jeg kan se at Amino for rigtigt mange er en super god forretning og derfor syntes jeg ærligt talt også at det er rimeligt at vi begynder, i det mindste, bare at få nogle af de godt 2 millioner kr. vi har investeret tilbage og så tør jeg slet ikke tænker på hvor mange tusinde timer vi har lagt i det.... Og når det samtidig sker på en måde, der gør Amino mere sikker for brugerne, så har jeg svært ved at se at folk bliver straffet.

Sorry det er måske et forkert ord. Så erstart det med ordet rammer. Det rammer de brugere, som jeg beskrev i mit eksempel.
Det er skam også helt fair, at du ser det med økonomiske briller, men det var ik det, som du lagde op til i trådstarten. Mit indlæg er kun besvaret ud fra et skøn om, hvordan man evt kunne løse problemerne bedst muligt, uden at det ændrede mulighederne for at lave salgstråde med alle.
Jeg kan kun give dig ret i, at det forslag, som er vedtaget, er det bedste set med økonomiske briller på! Men når det punkt ik indgår i oplægget, så kan du vel heller ik forlange, at vi andre kommer med forslag eller ideer, hvor økonomi indgår...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 04:28 | Låst

DesignYOU:

Jack:
Martin.. du er normalt god til at kalde en spade for en spade, hvorfor så ikke snakke lige ud af posen at nu vil i til at ha nogen flere penge i kassen

Undskyld mig men er det ikke det Martin skriver i det sidste han skriver ?

Du skal nok ikke regne med det er den eneste grund til det her ;)

/allan

Jo det sidste, men ikke det første som han startede tråden med ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:31 | Låst

Fashion-Seller:
Jeg håber ik, at du tog mit indlæg personligt, for det var bare en konstruktiv kommentar. Eller også læser jeg måske dit svar forkert?
Som jeg også nævner både i starten og slutningen, så har jeg ik bedre forslag...
Indlægget var mere for at se situationen fra den anden side, samt belyse nogle af de erfaringer jeg har på punktet. Så ville jeg hellere skrive et indlæg så du og andre læse dem, end blot en linie med "skide godt Martin".

Jeg tager det ikke personligt, men ordet "Straffer" må jeg tilstå jeg syntes var malplaceret, men fred være med det.

Fashion-Seller:
Det er skam også helt fair, at du ser det med økonomiske briller, men det var ik det, som du lagde op til i trådstarten.

I mit første indlæg skrev jeg "Og så vil det også have den effekt, at folk der tjener gode penge på at markedsføre sig på Amino, de giver lidt igen til det vi skal drive portalen for."

så jeg syntes da jeg hele tiden har spillet med åbne kort. Tiltaget løser efter min mening en del af et problem og giver samtidig penge i kassen, penge som vi har brug for til at videreudvikle portalen.

Fashion-Seller:
Jeg kan kun give dig ret i, at det forslag, som er vedtaget, er det bedste set med økonomiske briller på! Men når det punkt ik indgår i oplægget, så kan du vel heller ik forlange, at vi andre kommer med forslag eller ideer, hvor økonomi indgår...

Læs det igen :-)

Nuvel, tak for dine udmærkede input. Jeg læser alle dine og andres holdninger og tager de ting til mig som jeg finder fornuftigt.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:54 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jack:
I gør et fantastisk stykke arbejde Tusin tak :-) tror bare det er for tidligt i kaster de terninger :-) det ender med i rammer de forkerte, nemlig dem som er plus, de vil få mindre værdi da der vil komme fære annoncer..

Den argumentation kan jeg ikke helt følge. Umiddelbart ville jeg mene at det ville give mere værdi, at der er færre anoncer/salgstråde, og dermed ikke så mange at kæmpe om opmærksomheden mod.

Jeg ville da ikke have noget imod, at der var færre annoncører på eks. Awords. Det ville som udangspunkt ikke forringe mine annoncer. Tvætimod.

En anden fordel ved dette tiltag er, at det ofte er salgstråde der kommer helt ud af kontrol. Det er der flere grunde til, og med dette tiltag mener jeg at man er med til at eliminere i hvert fald én af grundene.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:19 | Låst

Fashion-Seller:

Sorry det er måske et forkert ord. Så erstart det med ordet rammer. Det rammer de brugere, som jeg beskrev i mit eksempel.
Det er skam også helt fair, at du ser det med økonomiske briller, men det var ik det, som du lagde op til i trådstarten. Mit indlæg er kun besvaret ud fra et skøn om, hvordan man evt kunne løse problemerne bedst muligt, uden at det ændrede mulighederne for at lave salgstråde med alle.

vis vi ikke alle samarbejde tager alle de økonomiske  briller på da vi alle hjælper den anden frem ad som iværksættere der giver den mere succes og det hvad jeg ser tråd lægger op til , vi er alle iværksættere og hjælper hinanden mod endnu bedre overskud, mere overskud betyder bedre økonomi til forbedre portalen og til os alle samme da der er flere ting på portalen der kan udvikles , vi må alle tænke hvordan vi alle som iværksættere kan hjælpe hinanden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 17 ud af 32 (319 indlæg)