Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 18 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-seller@Selvfølgelig er der mange, som sælger noget, men ofte (ikke altid da man kan være heldig) så måler salget sig ikke med tidsforbruget. Det kan os være, at jeg og flere andre bare har været uheldige, who knows...
Jesper fra Sliknet vil nok modsige mig, da det lader til, at han ALTID har stor succes med hans salgstråde ;D

Nej - jeg vil ikke modsige dig Smile , jeg sælger heller ikke meget her, men bruger det aktivt sammen med gaver/konkurrencer som branding - langsigtig Smile

Men Thorborg - Jeg synes fortsat at oplæget her antyder at alle ikke ++ er platugler, mens resten er helt ok.

Nu er det jo vedtaget ( og heller ikke noget problem i det ) - og var det vel inden du startede tråden Smile

Men alternativet kunne jo være at forlange en 100 % udfyldt profil for "sælgerne".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59 | Låst

Jesper Laugesen:
Men alternativet kunne jo være at forlange en 100 % udfyldt profil for "sælgerne".

Måske ikke et alternativ, men så måske et supplement?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:35 | Låst

Jeg synes at det er en super ide, da det umiddelbart virker som en nem måde at få sikret sig at folks oplysninger er rigtige. Det er jo lidt bøvlet hvis man skal ud og stjæle et kreditkort, oprette en plusprofil også lave annoncen hver gang man vil snyde nogen.

Og os der ikke er plusser kan jo bare hoppe over på en anden side og forsøge at afsætte vores varer.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 19:09 | Låst
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Så synes jeg at det er bedre at man kan anmelde/ give karakterer til de bruger man nu engang handler med.. så kan andre gå ind på den pågældende bruger og læser hans anmeldelser... der skal laves en "trustpilot" bare hvor det er brugerne der bliver bedømt.. 

Vh

Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29 | Låst

Peter Rohde Rasmussen:

Så synes jeg at det er bedre at man kan anmelde/ give karakterer til de bruger man nu engang handler med.. så kan andre gå ind på den pågældende bruger og læser hans anmeldelser... der skal laves en "trustpilot" bare hvor det er brugerne der bliver bedømt.. 

Vh

Peter

Der har nu engang altid været sådan med trustpilot at man skal tage det med et gram salt anmeldelserne 

venner giver mere gode karakter fordi er venner 

konkurrenter giver dårlige karakter grundet du taber handler

uvenner og dårlige venner giver dårlige karakter 

gode handler giver nogle gange gode karakter vis gør opmærksom på det lige at gøre det

kunder gjort dårlig handle giver dårlige karakter altid de er yderste motiveret 

har du ikke motivereret de gode kunder kan en enkel dårlige smadre det hele og så bliver det en konkurrence hvem har fleste venner 

kan være mange grunde når der gives karakter en synes snydt fordi vare er forsinket en anden tror måske man får en ny computer vis køber en gamle og den gamle går ud efter en måneden grundene kan være mange og folk vis handler kan tit smøre mere på og det gør de positive også og hvad kan så bruges til lad nu fokus se om disse her tiltage fungere som lyder yderste lovende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:14 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

igang:
Den argumentation kan jeg ikke helt følge. Umiddelbart ville jeg mene at det ville give mere værdi, at der er færre anoncer/salgstråde, og dermed ikke så mange at kæmpe om opmærksomheden mod.

Jeg ville da ikke have noget imod, at der var færre annoncører på eks. Awords. Det ville som udangspunkt ikke forringe mine annoncer. Tvætimod.

En anden fordel ved dette tiltag er, at det ofte er salgstråde der kommer helt ud af kontrol. Det er der flere grunde til, og med dette tiltag mener jeg at man er med til at eliminere i hvert fald én af grundene.

i kan få "plus" til "plus bruger" annoncer, hvad med resten ? dem går i glip af..

i får for eks. ikke mine.. har aldrig fået solgt noget her, men har der imod haft succes med dba.dk
men jeg poster mine iværksætter annoncer her også for at gi en service til andre iværksætter dog er her ingen som vil købe meget spicelle trykfrityre, soft ice maskiner og andet udstyr selv om prisen er meget lav minst ½ pris eller mere af tilsvarende / samme, så jeg gir ikke meget for "jeg har et godt tilbud til dig"

Desuden bidrager alle som der hjælper andre til Amino, det næste bliver nok man også skal til at betale hinnanden for at hjælpe, så er ide'en lige som lidt væk..

må indrømme jeg er skuffet.. og tror Amino skyder sig selv lidt i foden med dette tiltag... det er bare ærveligt og i skal huske uden os brugerer er Amino intet.. eneste i får ud af det er annoncer bliver spredt ud andre steder, istedet for Amino hvad jeg troede var ide'en med Amino nemlig at få alt iværksætter relateret samlet et sted.. øv

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:26 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Lad mig slå fast igen, igen, at ikke plus brugere er lige så velkomne på Amino som Plus brugere er.
Men som alle andre steder, så får dem der betaler mere, end dem der ikke betaler.
Og det er vel meget fair, alt den stund og de betalende gør det muligt for os at bygge nye services.
Skulle vi alene leve af reklamerne, så ville vi basalt kun kunne vedligeholde Amino og det syntes jeg ville være synd og kedeligt.

Jeg er også overbevist om at vi vil se færre ting til salg.
Meget af det vi ikke længere vil se, vil være alt det ulovlige og det er vi vel alle sammen glade for bliver fjernet.
Så vil vi selvfølgelig også gå glip af tilbud, som er fine nok og det må vi se så indtil videre leve med.
Jeg tror bare at dem der har noget, som er virkelig interessant for iværksættere, også udmærket kan få god økonomi i at købe Plus og sælge på Amino. Mens dem der forsøger at sælge ting der ikke primært er til iværksættere, vil sælge tingene andre steder og det har jeg det sådan set udmærket med.

De bedste hilsner

Martin
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Så vil vi selvfølgelig også gå glip af tilbud, som er fine nok og det må vi se så indtil videre leve med.
Jeg tror bare at dem der har noget, som er virkelig interessant for iværksættere, også udmærket kan få god økonomi i at købe Plus og sælge på Amino. Mens dem der forsøger at sælge ting der ikke primært er til iværksættere, vil sælge tingene andre steder og det har jeg det sådan set udmærket med.

når Amino's brugere vil gå glip af tilbud, betyder det at dise tilbud vil blive postet andre steder istedet for på Amino, hvor i gerne vil ha alt iværksætter relateret.. i mine øjne er Amino stadig i start fasen, så ved godt det er lidt op af bakke, forstår bare ikke hvorfor bakken skal være stejlere, men det er Amino's investerer's forum og ikke brugernes så i bestemmer..  så vil det jo vise sig hvad terningerne lander på efter nogen tid, tror ikke det bliver to 6'erer

just my 10 cents

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er nu sjovt at vandende er delt så godt op; langt de fleste plus-brugere synes forslaget er godt, og omvendt synes de fleste gratisbrugere at forslaget er dårligt.

Jeg hopper så med på denne tendens - for mig at se virker det mere som en pengemaskine for Amino; og selvfølgelig skal Amino have lov til at tjene penge. Men for mig at se, bør de penge tjenes på dem som gerne vil betale for ekstra funktionalitet, fordele og hvad der ellers tilbydes.

At pludseligt anvende plus-abonnementet som en begrænsing, vil stort set stemple os gratis-brugere som useriøse og potentielle svindlere.

Jeg vil gerne understrege at jeg på ingen måde anser plus-abonnementet som noget jeg får nogle brugbare fordele ud af og derfor mener jeg ikke at mine penge skal gå til det. Hvis jeg så pludselig bliver begrænset i mine muligheder for at give andre Amino-brugere gode tilbud, er Amino ikke længere et forum for mig som person eller som iværksætter.

Jeg ser masser af andre muligheder (som endda er nævnt flere gange i tråden) for at validere sælgere. Men det er, som også nævnt, ikke nogen garanti for at man ikke bliver snydt som kunde hos en Amino bruger: plus abonnement, særligt valideret eller andet hejs.

Jeg vil også gerne som iværksætter beskyttes mod kunder der snyder mig - det har jeg alligevel oplevet fire gange her på forummet; skal de så også være plus-brugere? Eller skal vi allesammen være det, for at 'sikre os'?

For at samle min pointe: hvornår starter eller stopper 'valideringen' for at snyde hinanden her på forummet? Og hvis er ansvaret? Kan jeg holde Amino ansvarlig når nu jeg betaler for at få kontakt til seriøse kunder/sælgere, hvis jeg alligevel bliver snydt? Og hvad skal valideringen hjælpe når man er blevet snydt?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:24 | Låst

Det er en super ide! Yes

Side 18 ud af 32 (319 indlæg)